adexo3
۲۶۲۴۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بلیت «ارغوان» را از چهره‌ ها بخرید

از سه‌شنبه هفته گذشته، اکران عمومی فیلم «ارغوان» آخرین ساخته کیوان علیمحمدی و امید بنکدار آغاز شده و این فیلم تا کنون نزدیک به ۹۰ میلیون تومان فروش داشته که رقم قابل قبولی برای آن است، البته حضور بازیگران وهنرمندان برای بلیت‌فروشی این فیلم، به فروش بیشتر «ارغوان» کمک کرده‌.

آی‌ سینما: از سه‌شنبه هفته گذشته، اکران عمومی فیلم «ارغوان» آخرین ساخته کیوان علیمحمدی و امید بنکدار آغاز شده و این فیلم تا کنون نزدیک به ۹۰ میلیون تومان فروش داشته که رقم قابل قبولی برای آن است، البته حضور بازیگران وهنرمندان برای بلیت‌فروشی این فیلم، به فروش بیشتر «ارغوان» کمک کرده‌.

پس از بهنوش بختیاری و آزاده صمدی، نوبت به رویا میرعلمی و کامران رسول‌زاده رسیده است که در گیشه سینما از مخاطبان استقبال کنند.

بلیت «ارغوان» را از چهره‌ ها بخرید

آغاز این طرح با حضور بهنوش بختیاری در پردیس سینمایی کوروش بود و پس از قرار گرفتن آزاده صمدی در گیشه این سینما، امشب قرار است رویا میرعلمی در بلیت‌فروشی برای «ارغوان» شرکت داشته باشد و فرداشب نیز کامران رسول‌زاده، در گیشه به استقبال مخاطبان می‌آید.

«ارغوان»، فیلمی عاشقانه-شاعرانه است که داستان زن و مردی را روایت می کند که در شب مرگ یک موزیسین معروف خیلی اتفاقی به هم بر می خورند و این دیدار باعث می شود داستان های جالب و عجیبی از گذشته روایت شود. مهتاب کرامتی، مهدی احمدی، شقایق فراهانی، الهام کردا، آزاده صمدی، نسیم ادبی و مریم بوبانی بازیگران اصلی این فیلم هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج