adexo3
۲۲۹۹۷
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

شهیدی فر تا آخر تابستان برنمی گردد

به احتمال زیاد تا اواخر تابستان، خبری از این برنامه نخواهد بود و بهتر است به این زودی ها منتظر پخشش نباشیم.

شهیدی فر تا آخر تابستان برنمی گردد

تماشا: در حالی که خبرهای رسمی از پخش ادامه «پارک ملت» بلافاصله بعد از اختتامیه «سین مثل سریال» در 23 اردیبهشت حکایت داشتند، مدیر این شبکه زمان دقیقی برای پخش آن مشخص نمی کند و به «هفت صبح» می گوید به این زودی ها قراری برای پخش این برنامه نداریم.

برنامه «پارک ملت» که تا پیش از نوروز به عنوان برنامه زنده شبانگاهی شبکه یک، هر شب روی آنتن می رفت، بعد از تعطیلات نوروز، همچنان پخشش متوقف ماند. این حذف ناگهانی، واکنش های مختلفی را از سوی رسانه های مختلف خبری در پی داشت.

شهیدی فر تا آخر تابستان برنمی گردد

همزمان با بالاگرفتن حرف و حدیث ها درمورد توقف این برنامه، خبرگزاری مهر و روزنامه بانی فیلم، علت این توقف را اظهارات تند شهیدی فر در جلسه سالانه مجریان سیما با معاونت سازمان دانستند و برخی دیگر مساله را سیاسی جلوه دادند.

چند روز بعد از انتظار این اخبار، شهیدی فر واکنش جدی نسبت به این اظهارنظرها نشان داد و گفت که برخی دوستان با چیدمان اخبار سعی در حاشیه سازی و برداشت های سیاسی دارند. او توضیح داده بود: «هیچ جا اعتراضی به این تصمیم سازمان نداشته ام و هنوز نیز اعتراضی ندارم. این تصمیم جزو حقوق سازمان صداوسیماست که در قراردادهایش ذکر می شود.»

او با این حال گفته بود که هنوز تماسی از طرف مدیر شبکه یک برای ادامه تولید برنامه نداشته. این حواشی با انتشار خبری رسمی که از پخش ادامه «پارک ملت» بعد از اختتامیه «سین مثل سریال» حکایت داشت، اندکی فرو نشست. گفته های جدید فرجی به «هفت صبج» اما مشخص می کند که این شبکه هنوز تصمیم خاصی برای پخش قریب الوقوع آن ندارد.

به گفته این مدیر الان زمان خوبی برای شروع این برنامه نیست: «مصلحت نیست برنامه ای را شروع کنیم و با شروع ماه رمضان، یک ماه آن را به حالت تعلیق دربیاوریم. ما طبیعتا در ماه رمضان، هر شب برنامه زنده «این شب ها» را پخش می کنیم. برای همین فکر می کنم باید دوره پخش ادامه آن را به بعد از ماه رمضان موکول کنیم.»

فرجی درباره تغییر و تحول های سری جدید «پارک ملت» هم توضیح می دهد: «مذاکرات بسیاری با آقای شهیدی فر داشتیم. او قرار است سری جدید برنامه را با فکرها و ایده های جدید پیش ببرد. البته اصلا قرار نیست ساختار آن تغییر کند. فقط در شکل اجرا، موضوعات و مستندات یک مقدار تغییر ایجاد می کنیم.»

با گفته های فرجی، به احتمال زیاد تا اواخر تابستان، خبری از این برنامه نخواهد بود و بهتر است به این زودی ها منتظر پخشش نباشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      امیدوارم با حضور آقای شهیدی فر ادامه ی پارک ملت شروع بشه .

    • بدون نام

      من شخصا بي صبرانه منتظر پخش مجدد پارك ملت با اجراي شخص اقاي شهيدي فرد هستم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج