adexo3
۲۱۴۷۵
۹ نظر
۵۲۱۸
۹ نظر
۵۲۱۸
پ

درخواست مدونا از اسرائیل درباره ایران

خواننده مشهور و جنجالی آمریکایی طی یادداشتی در شبکه اجتماعی فیس بوک از نخست وزیر رژیم صهیونیستی درخواست کرد تا به ایران حمله نکند.

تابناک: خواننده مشهور و جنجالی آمریکایی طی یادداشتی در شبکه اجتماعی فیس بوک از نخست وزیر رژیم صهیونیستی درخواست کرد تا به ایران حمله نکند.

"مدونا" که عنوان ملکه موسیقی پاپ را یدک می کشد ، پس از برگزاری آخرین کنسرتش در تل آویو با برقراری کمپینی با نام حامیان ضد جنگ اسرائیلی در شبکه فیس بوک طی یادداشتی خطاب به نتانیاهو ، نوشت: به ایران حمله نکنید، این اقدام مدونا را آزار می دهد.آن چه که من از شما می خواهم ایجاد امنیت و آرامش است.

راشاتودی با معرفی برخی دیگر از افراد این کمپین افزود : صدها نفر با درج کامنت های مختلف به عنوان امضاء در ذیل این یادداشت اعلام کردند : ما با نظر مدونا موافق هستیم و به گروه حمایت از ضد جنگها می پیوندیم.

در پایان این گزارش راشاتودی ضمن اشاره به جنگ ۳۳ روزه رژیم صهیونیستی با مقاومت حزب الله لبنان با باز خوانی خبری که روزنامه هاآرتص در سال ۲۰۰۶ به چاپ رسانده بود ، نوشت: این خواننده مشهور آمریکایی در زمان درگیریهای اسرائیل با حزب الله لبنان بارها خواستار پایان دادن به جنگ شده بود و این برای دومین بار است که این درخواست را دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • باربارا

      جنگ خیلی حال میده بذار بیان

    • bahram

      مگه اسراییل جرات حمله به ایرانو داره ؟ الکی بزرگش کردن . زنده باد ایران و ایرانی

    • روانشناس

      وای چقد خوب شد مدونا جون خوب شد گفتی ها، گرنه ما الان جنگ زده بودیم،مدونا جون علم پیشرفت کرده و ما میدونیم فلش بک آهنگات رواج آیین شیطان پرستیه،اسراعیل نزدیک به 67ساله که تو جنگ با فلسطینیا که مقابل صلاح های پیشرفته شون، فقط اصلحه ساده دارن مونده میتونه با ما بجنگه که 8 سال دفاع مقدس مقابل دنیا واستادیم ما تو جنگ تحمیلی از 15 کشور جهان اسیر داشتیم!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منظورتون از فلش بک احتمالا بک گراند نیست؟

    • fata

      ووووی ی ی ی ی ی

      مگه تو پادر میونی کنی مدونا
      نیس ما از جنگ می ترسیم اقل کم تو یه کاری کن حمله نکنن . . . .

      ای بابا بزار بیان بینیم چه غلطی میخان کنن تو هم اگه عرضه داری برو خودت رو حفظ کن .... بوووووووق ( به جای بوق خودتون فوش بدین به این بوووووووق )

    • رها

      شرمنده کردی مدونا جون ..نمیدونستیم اگه شما نمیگفتی چیکار میکردیم ...نتانیاهو هم حتما گفته چون تو خواستی باشه .......وجود میخواد به ایران حمله کردن

    • محسن

      با گوشه چشمی که ایران به حزب الله در جنگ با اسرائیل داشت آن بلا بر سر اسرائیلی ها آمد و با آن فضاحت فرار کردند.حالا وای به حال آنها اگر مستقیم با ایران طرف گردند.
      حالا هی افتادند به تکاپو که جلو ما رو بگیرید به ایران حمله نکنیم.
      شما اگر جنم ودل این کارو داشتید تا حالا صد بار به ایران حمله میکردید.

    • fea

      جنگ كار احمق هاست ولي دفاع يك امر مقدس است .ما ايرانيهاي با فرهنگ مسلمان اهل جنگ نيستيم ولي در دفاع از كشور وآئينمان هيچ چيز كم نمي گذاريم.با آنكه علاقمند به جنگ افروزي نيستيم اگر احمقي پيدا بشود كه بخواهد ايران را محك بزند مطمئن باشد از سگ پشيمانتر خواهد شد.ايران كشور كوروش،نادر،رئيسعلي دلواري وشهيدچمران ها،شهيد فهميده هاست. اين را همه بايد به ياد داشته باشند.

    • دانشجو

      بذار بیان تا پشیمونیشم ببینن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج