adexo3
۲۱۳۸۱۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اختلال در نظام اقتصادی با فروش فاکتور

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با انتقاد از گسترش پدیده فاکتور فروشی، گفت: این پدیده مخل نظام مالیاتی و اقتصادی کشور است و سازمان به‌طور جدی با متخلفان برخورد می‌کند.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با انتقاد از گسترش پدیده فاکتور فروشی، گفت: این پدیده مخل نظام مالیاتی و اقتصادی کشور است و سازمان به‌طور جدی با متخلفان برخورد می‌کند.

علی عسکری با بیان اینکه پرونده ۹۰۰ میلیارد تومانی که در مرجع قضایی اصفهان در حال رسیدگی است مربوط به حدود ۸ ماه قبل است که دادستان امور مالیاتی اصفهان آن را شناسایی کرد، افزود:‌ پرونده‌های دیگری هم در تهران و برخی استان‌های دیگر تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شده یا در مرحله ارائه به مراجع قضایی است.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: پس از شکل‌گیری قانون مالیات بر ارزش افزوده متاسفانه برخی موسسات حسابداری و شرکت‌ها شکل گرفتند که برای ایجاد اعتبار برای مودیانی که خرید و فروش کالا می‌کنند، برگه فروش صوری صادر می‌کردند.وی افزود: مودیان وقتی کالا خرید می‌کنند مالیات می‌دهند و وقتی کالا را می‌فروشند نیز نظام مالیاتی، مالیات آن را دریافت می‌کند.

معاون وزیر اقتصاد تصریح کرد: متاسفانه این پدیده شوم در نظام اقتصادی ما رخنه کرده و زیاد شده و سازمان امور مالیاتی نیز دو سال است به‌طور جدی وارد شده و پرونده‌هایی را شناسایی کرده است.رئیس سازمان امور مالیاتی کشور خاطرنشان کرد:‌ فاکتورفروشی و کد فروشی از راه‌های پولشویی و فرار مالیاتی و اخلال در اقتصاد کشور است که روند رو به گسترشی دارد و باید جمع شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج