adexo3
۲۰۷۳۵۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

درگیری پلیس ترکیه با تظاهرات کنندگان

فرماندار استان دیاربکر تاکید کرد که حداقل ۱۱ مامور پلیس ترکیه در درگیری با تظاهرات کنندگان معترض نسبت به حکم اعدام محمد مرسی رئیس جمهور برکنار شده مصر، زخمی شدند.

خبرگزاری تسنیم: معترضان نسبت به حکم اعدام محمد مرسی پس از پایان نماز جمعه در بیرون یک مسجد در استان دیاربکر ترکیه تجمع کردند و با صدور بیانیه‌ای حکم صادر شده علیه مرسی را محکوم کرده و شعار الله اکبر سردادند.

پلیس ترکیه نیز با شلیک گاز اشک آور و توپ آبپاش با تظاهرات کنندگانی که قصد حرکت به سوی میدان اصلی دیاربکر را داشتند، درگیر شدند. تظاهرات کنندگان نیز با پرتاب سنگ به زد و خورد با نیروهای پلیس ترکیه پرداختند.

دفتر فرماندار دیاربکر با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد که حداقل ۱۱ مامور پلیس در این درگیری زخمی شدند. در این تظاهرات حدود ۲۰ نفر نیز بازداشت شدند.

ترکیه حکم اخیر دادگاه مصر در اعدام مرسی و ۱۰۵ نفر دیگر از حامیان رئیس جمهور سابق مصر را محکوم کرده است. رجب طیب اردوغان یکی از حامیان محمد مرسی به شمار می‌رود. مرسی در سال ۲۰۱۳ میلادی توسط ارتش از قدرت برکنار شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رزمنده

      ترکیه ازداعش وجبهه النصره حمایت می کند/ هیچ سلاحی بدون اطلاع ترکیه وارد سوریه نمی شود.که ترکیه درمدت 5 سال است با داعش و جبهه النصره ارتباط عملی و میدانی دارد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج