adexo3
۱۹۷۸۴۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

توزیع ۱۰ هزار کپی «مصاحبه» در کره شمالی

حتما به خاطر دارید که سال گذشته چگونه ساخته شدن فیلم کمدی «مصاحبه» باعث خشم مقامات کره شمالی شد و کار تا به آنجا کشید که پیونگ یانگ، واشنگتن را تهدید به حملات تلافی جویانه موشکی کرد.

بانی فیلم: حتما به خاطر دارید که سال گذشته چگونه ساخته شدن فیلم کمدی «مصاحبه» باعث خشم مقامات کره شمالی شد و کار تا به آنجا کشید که پیونگ یانگ، واشنگتن را تهدید به حملات تلافی جویانه موشکی کرد.

اما گویی این رشته سر دراز دارد و مسایل مربوط به این فیلم هنوز تمام نشده است. این هفته فعالان حقوق بشری اقدام به تکثیر ۱۰ هزار کپی از این فیلم کردند و سپس با استفاده از بالن هایی که در آسمان کره شمالی به پرواز درآوردند اقدام به توزیع آن کردند.

توزیع 10 هزار کپی «مصاحبه» در کره شمالی

بنا بر این گزارش به این ترتیب ۲۵ میلیون نفر از ساکنان مناطق حومه ای کره شمالی موفق شدند، این فیلم را که سیاست های کره شمالی و شخص کیم جونگ اون را زیر سوال می برد، تماشا کنند.

این بزرگترین و موفق ترین تلاشی است که تا کنون فعالان حقوق بشر موفق به انجام آن در کره شمالی شده اند. با این حال پلیس کره جنوبی می گوید، این اقدام می تواند بسیار مخرب باشد. زیرا احتمال دارد همسایه شمالی دست به اقداماتی تلافی جویانه بزند.

در کمدی «مصاحبه» که سال گذشته ساخته شد، زوج موفق سینمای کمدی یعنی جیمز فرانکو و ست روگن ایفای نقش می کنند. آنها در این فیلم نقش دو خبرنگار تلویزیونی را ایفا می کنند که از طرف سازمان سیا اجیر شده اند تا در قالب یک برنامه خبری به کره شمالی سفر کنند و پس از اینکه به دفتر کیم جونگ اون راه می یابند، وی را ترور کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • راضیه

      خیلی فیلم خوبی نبود...همش توهین به کره شمالی بود...
      واسه ی خنده بد نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج