adexo3
۱۸۹۹۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حضور حمید عسکری برای اولین بار در تلویزیون

سریال حسین سهیلی زاده یعنی «دختران حوا» بعد از خبرسازی های معمول بلاخره کار خود را آغاز کرد تا بعد از سال ها همکاری سهیلی زاده با علی لهراسبی در تیتراژها، این بار حمید عسکری، تیتراژ ابتدایی و انتهایی این سریال را بخواند.

حضور حمید عسکری برای اولین بار در تلویزیون

تماشا : سریال حسین سهیلی زاده یعنی «دختران حوا» بعد از خبرسازی های معمول بلاخره کار خود را آغاز کرد تا بعد از سال ها همکاری سهیلی زاده با علی لهراسبی در تیتراژها، این بار حمید عسکری، تیتراژ ابتدایی و انتهایی این سریال را بخواند.

جالب اینجاست که پیش از این علی لهراسبی، کارهای موفقی را برای تیتراژ کارهای سهیلی زاده خوانده بود. سریال هایی مانند «ترانه مادری»، «فاصله ها»، «دلنوازان» و... اما حالا قرار است حمید عسکری تیتراژ این کار را بخواند و برای اولین بار در تلویزیون حضور داشته باشد. شنیده ها حاکی از آن است صدای عسکری روی این تیتراژ را از اواخر فروردین ماه خواهیم شنید.

حضور حمید عسکری برای اولین بار در تلویزیون

آهنگسازی این قطعه ها برعهده خود عسکری بوده و تنظیم کننده اش هم محمد موجرلوست. باید صبر کرد و دید که قطعات عسکری روی این سریال، به اندازه کارهای لهراسبی موفق خواهند شد یا نه؛ از آنجا که سهیلی زاده، اصولا سریال هایی می سازد که خیلی زود محبوب می شوند، امیدواری ها زیاد است. در این سریال بازیگرانی همچون: یکتا ناصر، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی، امیرحسین رستمی، گوهر خیراندیش و ایرج راد بازی می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج