اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۴۵۹۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

استقبال پیش از موعد «علی ضیا» از نوروز ۹۴

«بابک بادکوبه» گفت: ویژه برنامه‌ی تحویل سال شبکه یک سیما که به «اینجا آینده» تغییر نام داد، با آیتم‌های متفاوت و ستارگان حوزه‌های مختلف ساعات پایانی سال را مهمان مردم ایران خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: «بابک بادکوبه» گفت: ویژه برنامه‌ی تحویل سال شبکه یک سیما که به «اینجا آینده» تغییر نام داد، با آیتم‌های متفاوت و ستارگان حوزه‌های مختلف ساعات پایانی سال را مهمان مردم ایران خواهد شد.

«بابک بادکوبه» مجری و تهیه کننده‌ تلویزیونیدر خصوص ویژه برنامه ی تحویل سال شبکه یک گفت: این ویژه برنامه از "اتفاق ۱" به "اینجا آینده" تغییر نام پیدا کرد.

وی در خصوص آیتم‌های این برنامه اظهار داشت: از بخش‌های "اینجا آینده" می‌توانم به پخش کلیپ موسیقی، مصاحبه با مادران شهدا و ایران زمین ایران‌گردی با اجرای "جواد قارایی" اشاره کنم.

این تهیه‌کننده افزود: در «اینجا آینده» ۸ فصل مختلف از اتفاقات مهم حوزه‌های علم و فناوری، معارف اسلامی، حماسه و دفاع مقدس، ورزشی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و استحفاظی با مهمانانی متناسب به نمایش در خواهد آمد و ایران را در سالی که گذشت بررسی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: «سید علی ضیا» به عنوان مجری اصلی با ستارگان حوزه‌‌های مختلف به گفتگو خواهد نشست و این برنامه در ۹ قسمت و شب عید از ساعت ۸ شب تا ۲:۳۰ بامداد مهمان مردم خواهد شد.

گفتنی است؛ ویژه برنامه‌ی «اینجا آینده» از ۸ روز قبل از سال تحویل به روی آنتن شبکه ۱ خواهد رفت و ۸ برنامه متفاوت را به بینندگانش عرضه خواهد کرد.

در روز نهم که همان روز سال تحویل است «اینجا آینده» از ساعت ۸ شب تا ۲:۳۰ بامداد به آیتم‌ها و مهمانان مختلف از شبکه ۱ سیما به روی آنتن خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج