اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۴۴۹۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

«مصاحبه» رکورد دانلود غیرقانونی را شکست

سونی با توجه به فشار هکرها مجبور شد تاریخ عرضه فیلم مصاحبه را به تعویق بیندازد و در نهایت این فیلم به جای پرده‌های عریض سینما ، روانه شبکه‌های دانلود شد. با این حال به نظر نمی‌رسد که حاشیه‌های فیلم جدید جیمز فرانکو و ست روگن به این زودی‌ها فروکش کند.

خبرگزاری ایسکا نیوز: سونی با توجه به فشار هکرها مجبور شد تاریخ عرضه فیلم مصاحبه را به تعویق بیندازد و در نهایت این فیلم به جای پرده‌های عریض سینما ، روانه شبکه‌های دانلود شد. با این حال به نظر نمی‌رسد که حاشیه‌های فیلم جدید جیمز فرانکو و ست روگن به این زودی‌ها فروکش کند.

«مصاحبه» رکورد دانلود غیرقانونی را شکست

طی ۲۰ ساعت نخست این فیلم ۷۰۰ هزار بار تنها از طریق تورنت دانلود شده است. این در حالیست که سایت یوتیوب ، مارکت گوگل پلی و شبکه آنلاین ایکس باکس لایو امکان دانلود (خرید و اجاره) را در اختیار کاربران خود قرار داده‌اند.

گفته می‌شود عدم اطلاع‌رسانی صحیح سونی سبب شده تا بسیاری تصور کنند که این فیلم به‌صورت غیرقانونی روی اینترنت منتشر شده است (همان بلایی که پیش‌ازاین بر سر ۵ فیلم دیگر سونی آمده بود). بعضی از این کاربران با این تفکر که احتمالاً سونی خیلی زود جلوی انتشار فیلم را خواهد گرفت ، دست به دانلود آن زده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج