adexo3
۱۵۳۴۴۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

می‌توان پسوند را از نام خانوادگی حذف کرد؟

مدیر کل اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: افرادی که نام خانوادگی آنها به صورت مجرد در دفتر نام خانوادگی معارض نداشته باشد می‌توانند نسبت به حذف پسوند اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان: مدیر کل اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: افرادی که نام خانوادگی آنها به صورت مجرد در دفتر نام خانوادگی معارض نداشته باشد می‌توانند نسبت به حذف پسوند اقدام کنند.

محسن اسماعیلی مدیر کل اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور بیان داشت: اشخاصی که نام خانوادگی آنها پسوند دارد عموماً نمی‌توانند نسبت به حذف آن اقدام کنند چرا که قطعاً نام خانوادگی بدون پسوند آنها قبلاً ثبت شده است.

وی در ادامه افزود: در صورتی که معارض نام خانوادگی بدون پسوند به صورت مجرد در دفتر نام خانوادگی وجود نداشته باشد می‌توانند پسوند را حذف کنند.

وی با اشاره به وجود نام حرف و مشاغل و یا محل در نام خانوادگی افراد گفت: اگر حرف و مشاغل و محل در نام خانوادگی افراد باشد به عنوان مثال امیری سبزواری، می‌توانند با مراجعه به هر اداره ثبت احوال نسبت به حذف پسوند اقدام کنند.

اسماعیلی خاطر نشان کرد:‌ در ضمن باید متذکر شد حذف پسوند از نام خانوادگی به شرطی امکان پذیر است که آن قسمت باقیمانده از نام خانوادگی مناسب بوده و دارای ویژگی‌های یک نام خانوادگی مورد تأیید باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج