adexo3
۱۴۸۱۵۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ملکه بریتانیا اولین توییت‌اش را فرستاد +عکس

"باعث افتخار من است که نمایشگاه &#۰۳۹;عصر اطلاعات&#۰۳۹; را در ScienceMuseum@ افتتاح کردم و امیدوارم که مردم از بازدید آن لذت ببرند" ملکه الیزابت.

کافه سینما: "باعث افتخار من است که نمایشگاه 'عصر اطلاعات' را در ScienceMuseum@ افتتاح کردم و امیدوارم که مردم از بازدید آن لذت ببرند" ملکه الیزابت.

این اولین توییتی بود که روز جمعه ۲۴ اکتبر ۲۰۱۴ الیزابت دوم، ملکه بریتانیا از صفحه BritishMonarchy@ در شبکه اجتماعی توییتر، ارسال کرد. این نمایشگاه که سه سال برای آن برنامه ریزی شده، یکی از بلندپروازانه ترین پروژه هایی است که موزه علوم لندن اجرا کرده است.

ملکه بریتانیا اولین توییت‌اش را فرستاد +عکس

نمایشگاه، بازدیدکننده را به سفری در تاریخ ارتباطات می برد؛ از تلگراف گرفته تا تلفن های هوشمند.

از جمله اشیایی که به معرض دیده عموم گذاشته شده، کابل تلگرافی است که برای اولین بار اروپا و آمریکای شمالی را به هم متصل کرد، همچنین اولین تجهیزات پخش برنامه رادیویی بی بی سی در سال ۱۹۲۲ و رایانه مخترع وب، تیم برنرز لی، که اولین وبسایت را میزبانی می کرد.

در این نمایشگاه بازدیدکنندگان می توانند رویدادهایی دوسویه (اینتراکتیو) را نیز تجربه کنند، مثلا یک شبکه موبایل دهه ۱۹۸۰ را بازسازی کنند، یا ببینند که وقتی روی یک لینک کلیک می شود در شبکه وب دقیقا چه اتفاقی می افتد، یا اینکه هدفونی را به تلفن خانه دهه ۱۹۵۰ متصل کنند و به صدای اپراتور گوش دهند.

به گفته تیلی بلایت، مسئول این گالری، از جمله هدفهای نمایشگاه این است که بازدیدکنندگان بدانند انقلاب دیجیتال تنها انقلاب در این زمینه نبوده، بلکه آخرین رویداد در مجموعه ای از تحولات بوده است که با آمدن تلگراف برقی در دهه ۱۸۳۰ میلادی آغاز شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج