adexo3
۱۴۲۳۷۵۳
۲۰۳۵۵
۲۰۳۵۵
پ

معرفی ۵ مدل رنگ و مش موی کوتاه

امروزه مدل‌های موی کوتاه بسیار ترند و جذاب شده است و بسیاری از خانم‌ها برای تغییر چهره خود موهایشان را مطابق با جدید‌ترین مد‌ها کوتاه می‌کنند.‌ کسانی که موی کوتاهی دارند اغلب در انتخاب مدل رنگ و مش موی کوتاه سردرگم هستند.

امروزه مدل‌های موی کوتاه بسیار ترند و جذاب شده است و بسیاری از خانم‌ها برای تغییر چهره خود موهایشان را مطابق با جدید‌ترین مد‌ها کوتاه می‌کنند.‌ کسانی که موی کوتاهی دارند اغلب در انتخاب مدل رنگ و مش موی کوتاه سردرگم هستند. آنها به غلط تصور می‌کنند مدل‌های زیبای رنگ و مشی که می‌بینند فقط روی موهای بلند زیبایی و جلوه دارند.‌ اما امروزه مدل‌های رنگ و مش زیبایی با تنوع بسیار بالا وجود دارد که موهای شما را زیباتر و جذاب‌تر می‌کند.‌

معرفی 5 مدل رنگ و مش موی کوتاه

فاکتورهای انتخاب مدل رنگ و مش برای موی کوتاه

اگر موهای کوتاهی دارید حتما قادر به تصمیم‌گیری برای انتخاب مدل رنگ و مش موی کوتاه نیستید! برای انتخاب مدل و تن رنگ و مش کافی است چند مورد زیر را رعایت کنید، تا چهره‌ای شاداب و موهایی زیبا داشته باشید.

توجه به رنگ پوست

 نخستین نکته‌ای که در انتخاب رنگ مو باید به آن دقت کنید، رنگ پوست‌تان است. انتخاب مدل رنگ و مش در درجه اول به رنگ پوست بستگی دارد و باید رنگی که بیشتر به پوست‌تان می‌آید را تشخیص دهید. رنگ متناسب با پوست علاوه بر اینکه موهای شما را زیباتر می‌کند، چهره‌ای شاداب و سرزنده هم به شما می‌بخشد.‌ برای مثال اگر پوست شما سفید است به سراغ رنگ مو و مش طلایی، عسلی، بلوند کاراملی و رنگ‌هایی در این طیف بروید. اگر رنگ پوست‌تان سبزه است، رنگ‌هایی با تناژ قهوه‌ای مثل شکلاتی، بلوطی، خرمایی، کاپوچینویی و ... را انتخاب کنید.‌ بهترین رنگ و مش برای افرادی با پوست گندمی رنگ‌های فانتزی مثل قرمز و صورتی، رنگ‌ دودی، نسکافه‌ای، شرابی، فندوقی و ... است.‌

توجه به بلندی موها

در انتخاب مدل رنگ و مش موی کوتاه علاوه بر دقت در رنگ پوست باید به بلندی موهایتان هم توجه کنید.‌ در واقع میزان بلندی مو تاثیر بسیاری در زیبایی رنگ دارد. برخی رنگ‌ها مانند رنگ‌های فانتزی جلوه بیشتری روی موهای کوتاه دارند.‌ اگر موهای شما بسیار کوتاه است، رنگ و مش‌های روشن را انتخاب کنید. البته رنگ‌موی بسیار روشن سن فرد را بالاتر نشان می‌دهد. در صورتی که روی این مسأله حساس هستید از رنگ‌هایی با تن قهوه‌ای استفاده کنید. رنگ‌های طیف قهوه‌ای در صورت ترکیب با هایلایتی روشن‌تر یا تیره‌تر از رنگ پایه، جلوه بسیار زیادی روی موی کوتاه دارند.

بهترین مدل رنگ مو برای موی کوتاه هایلایت است؛ این مدل زیبایی مو را دو چندان می‌کند. با توجه به پایه رنگ پایه باید رنگ هایلایت مو را انتخاب کنید. البته در هایلایت، مو از رنگ پایه دو‌ تا سه درجه روشن‌تر می‌شود. اگر به دنبال موهای بسیار روشنی هستید مش را به شما توصیه می‌کنیم.‌ هر یک از این رنگ‌ها اگر به درستی اجرا شوند، زیبایی خیره‌کننده‌ای را به موهای کوتاه می‌بخشد.‌

۵ مدل رنگ و مش موی کوتاه

امروزه مدل رنگ و مش موی کوتاه تنوع بسیاری زیادی دارد و با توجه به رنگ پوست و سلیقه خود می‌توانید یکی از رنگ‌های طبیعی یا فانتزی را انتخاب کنید و ظاهر زیباتری به موهایتان بدهید.‌ ۵ مدل محبوب رنگ و مش موی کوتاه که این روزها بسیار ترند شده‌اند و طرفداران بسیار زیادی دارند، عبارتند از:

رنگ و مش فانتزی

رنگ‌های فانتزی از رنگ‌های محبوبی هستند که در سال‌های اخیر مد شده‌اند و در تمام اقشار سنی طرفداران خاص خود را دارند. این رنگ جلوه بسیار زیادی به موی کوتاه داده و سن افراد را پایین‌تر نشان می‌دهد.‌ برای اجرای این مدل از رنگ‌ها، رنگ‌ موی فرد باید به پایه دکلره برسد. اگر موهای سالم و بدون نقصی دارید این رنگ مو را می‌توانید انتخاب کنید.‌ نکته‌ دیگری که در مورد رنگ‌های فانتزی باید اضافه کرد این است که این رنگ‌ها ماندگاری بسیار کمی دارند. چند بار پس از استحمام رنگ موی فانتزی روشن‌تر شده و زیبایی اولیه خود را از دست می‌دهد.‌ اگر عاشق رنگ‌های فانتزی هستید باید زمان و هزینه بیشتری برای ترمیم این نوع رنگ صرف کنید.‌

معرفی 5 مدل رنگ و مش موی کوتاه

آمبره

یکی از روش‌های بسیار محبوب مدل رنگ و مش موی کوتاه آمبره است. این تکنیک در سال‌های اخیر بسیار رایج شده و زیبایی زیادی به موها می‌بخشد.‌ در مدل آمبره موها از ریشه تیره شده و هر چه به ساقه موها نزدیک‌تر شویم، رنگ مو بازتر و روشن‌تر می‌شود.‌ در این مدل ریشه و ساقه مو دو رنگ متفاوت دارند و تضاد آنها کاملا مشخص است.

معرفی 5 مدل رنگ و مش موی کوتاه

سامبره

سامبره یکی دیگر از مدل‌های جدید و جذاب رنگ و مش موی کوتاه است. در سامبره هم همانند آمبره ساقه و ریشه مو رنگ‌های متفاوتی دارند و ساقه مو رنگ روشن‌تری از ریشه دارد. البته در سامبره مو حالت طبیعی‌‌تری به خود می‌گیرد. در این روش تضاد رنگ بسیار ملایم بوده و از رنگ‌های نزدیک به هم استفاده می‌شود. در واقع در مدل سامبره تغییر کم و ملایمی در رنگ مو مشهود است.

بالیاژ مو

بالیاژ مو از تکنیک‌های زیبای هایلایت مو است که اجرای آن نیاز به تخصص و تجربه بسیار بالایی دارد.‌ در این مدل، رنگ کردن مو از ریشه شروع شده و هر چه به ساقه نزدیک‌تر شویم، رنگ مو به صورت ملایم و نامحسوس روشن‌تر می‌شود. این روش باید با ظرافت و دقت بسیار بالا و با استفاده از براش‌های بسیار ظریف انجام گیرد تا زیبایی خود را نشان دهد و به بهترین نحو اجرا شود.

معرفی 5 مدل رنگ و مش موی کوتاه

مووی لایت

مدل مش و رنگ رنگین کمان یا مووی لایت هم از مدل‌های بسیار محبوب برای موی کوتاه است. در این مدل رنگ و مش موی کوتاه از چندین رنگ فانتزی مختلف برای هایلایت کردن موها استفاده می‌شود‌. در این تکنیک پایه مو باید به دکلره برسد تا بتوان انواع رنگ‌های فانتزی مثل سبز، بلوند، صورتی، بنفش و ... را روی آن اجرا کرد. این مدل بسیار خاص و شیک است و جلوه زیبایی به موهای کوتاه می‌دهد.‌ مدل مووی لایت در میان دختران نوجوان و جوان بسیار محبوب است. این مدل در عین زیبایی ماندگاری بالایی ندارد و چند بار پس از شستشو تغییر رنگ می‌دهد.‌

جمع‌بندی

انتخاب رنگ مو برای موهای کوتاه کار بسیار دشواری است. در انتخاب مدل رنگ و مش موی کوتاه در درجه اول باید به سلیقه‌تان اهمیت دهید، سپس رنگ پوست، مدل و قد موهایتان را در نظر بگیرید. علاوه بر رنگ و مدل انتخابی، آنچه که در زیبایی موهای شما پس از رنگ و مش نقش دارد، استفاده از مواد با‌کیفیت و مهارت شخصی است که رنگ مو را برای شما اجرا می‌کند. اگر می‌خواهید رنگ موی شما ماندگاری زیادی داشته باشد، به موهایتان آسیبی نرسد و موهایتان بسیار زیبا و درخشان شود به مراکز معتبر و تخصصی رنگ مو مراجعه کنید. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج