adexo3
۱۴۲۲۶۹۱
۳۲۲
۳۲۲
پ

خطرناک‌ترین شخصیت‌های دنیای Mortal Kombat

از زمانی که اولین نسخه از Mortal Kombat در سال ۱۹۹۲ منتشر شدش، تونسته با هر بازی، داستان و شخصیت های خودش رو بیشتر کنه و به دنیای خودش پروبال زیادی بده؛ دنیایی که الان شخصیتهای قدرتمند و خفنی رو در خودش داره.

گجت نیوز: از زمانی که اولین نسخه از Mortal Kombat  در سال ۱۹۹۲ منتشر شدش، تونسته با هر بازی، داستان و شخصیت های خودش رو بیشتر کنه و به دنیای خودش پروبال زیادی بده؛ دنیایی که الان شخصیتهای قدرتمند و خفنی رو در خودش داره.

خطرناک‌ترین شخصیت‌های دنیای Mortal Kombat

 در این دنیای پر از جنگجوهایی که به دلایلی تا حد مرگ با هم میجنگن، شخصیت‌هایی هم هستن که میشه گفت از لحاظ قدرت تقریبا از بقیه جنگجوها یک سر و گردن بالاترن. حالا باز هرکدومشون البته توی یک زمینه‌ای قدرتمنده که در ادامه بهشون میپردازیم. پس با راهنماتو همراه باشین تا با خطرناک‌ترین شخصیت‌های دنیای Mortal Kombat بیشتر آشنا بشین.

Quan Chi

خطرناک‌ترین شخصیت‌های دنیای Mortal Kombat

مهم‌ترین اقدامش: زنده کردن جنگجوهای مرده، مثل اسکورپیون، برای انجام خواسته‌هاش

Quan Chi برای اولین بار توی Mortal Kombat: Defenders of the Realm ظاهر شدش، یک انیمیشن سریالی که فقط 13 قسمت ازش ساخته شد. بعد از اون هم به عنوان شرور اصلی Mortal Kombat: Deadly Alliance حضور داشتش. اون ممکنه قدرت جسمانی‌ای مثل بقیه شخصیت‌ها نداشته باشه، ولی بازم یه جادوگر قویه که به هر دو دنیای Earthrealm و Outworld چشم داره.

چیزی که Quan Chi رو  خیلی خطرناک میکنه، قدرت نکرومنسی یا همون احیای اموات و مهارت‌های فراوان جادوی تاریکشه. اون میتونه مرده‌هارو رو زنده کنه تا خواسته‌هاشو انجام بدن، و قدرت دزدیدن روح و تغییر شکل هم داره. اون میتونه به ظاهر دشمناشم هم دربیاد. در طول مسیر بازی‌ها، Quan Chi انواع آرتیفکت‌ها رو بدست میاره که قدرتهای فوق‌العادهٔ اون رو حتی بیشتر میکنن. تو داستانی که Mortal Kombat 1،  داره Quan Chi یه معدنچی از Outworld بوده. اما یک شخصیت مرموز بهش جادوگری یاد میده که از قضا به هم نتیجه میرسه و اون رو تبدیل به همون شخصیت شرور و شیطانی‌ای میکنه که هممون میشناختیمش.

Shao Kahn

خطرناک‌ترین شخصیت‌های دنیای Mortal Kombat

مهم‌ترین اقدامش: تجاوز به بعدهای دیگه و تلاش برای تسخیرشون

Shao Kahn در Mortal Kombat II بودش که برای اولین بار وارد این سری شد، جایی که به عنوان غول مرحله آخر بازی هم شناخته میشد. اون امپراتور ظالم Outworld هستش که چندین بار تلاش کرده تا Earthrealm رو تصاحب کنه. هدف اون اینه که هر بعدی رو با خشونت و خونریزی هر چه بیشتر به چنگ بیاره. 

به عنوان یک موجود جاودانه، Shao Kahn دارای قدرت نامیرایی، مقاومت، استقامت هستش. اون کسی نیستش که از مبارزه فرار کنه و برعکس با پتکی که داره بیشتر به سمت خشونت جذب میشه. با اینکه توی بازی جدید اونقدر مثل سابق قدرتمند نیستش ولی همچنان کسی نیست که جلو دارش باشه.

Shinnok

خطرناک‌ترین شخصیت‌های دنیای Mortal Kombat

مهم‌ترین اقدامش: فساد و استفاده از قدرت Jinsei

Shinnok اولین بار در Mortal Kombat Mythologies: Sub-Zero در سال 1997 معرفی شد، اما تا Mortal Kombat 4 طول کشید تا بتونه به عنوان یک شخصیت قابل بازی معرفی بشه. اون به عنوان الدر گاد مرگ شناخته میشه و هدفش اینه که همه بعدها رو از بین ببره.

به عنوان یک الدر گاد، Shinnok دارای قدرت‌های فرابشریه ولی بازم اون ترجیح میده توی مبارزات از قدرتهای مافوق‌طبیعی‌اش استفاده کنه. اون از تاریکی استفاده میکنه که بتونه قدرت مردگان در اختیار داشته باشه و همچنین میتونه بعضی از قدرت‌های حریفش رو هم داشته باشه.

Raiden

خطرناک‌ترین شخصیت‌های دنیای Mortal Kombat

مهم‌ترین اقدامش: ارسال پیام به خود گذشته‌اش که بتونه تایم‌لاین جدیدی از رویدادها رو شکل بده

Raiden یکی از جنگجوهای اصلی از اولین بازی هست و یکی از سه شخصیته که در هر نسل از سری حاضر بودن. اون بخاطر لباس نمادین و قدرتهای رعد و برقش مشهوره و خدای جاودان رعد و برقه که از Earthrealm حفاظت میکنه. Raiden با ارسال یک پیام به گذشته‌اش در زمان رویدادهای Mortal Kombat: Armageddon، تایم‌لاین دوم Mortal Kombat رو شروع میکنه.

Raiden قادره به تولید برقه که میتونه برای ناتوان کردن یا کشتن حریفاش استفاده بشه. اون میتونه با استفاده از تله‌کینزیسش اشیاء فیزیکی رو حرکت بده. قدرتهای مافوق‌طبیعی اون شامل پرواز و تله‌پورت کردن هم میشه. در Mortal Kombat 1، شخصیت Raiden دیگه یک خدا نیست و به عنوان قهرمان Earthrealm مثل لیو کانگ در تایم‌لاین‌های قبلی خدمت میکنه. با این حال، Raiden نقش مهم و کلید‌ای رو توی Mortal Kombat 1 داره و حقشه که اونو یکی از شاخ‌های این دنیا معرفی کنیم.

Onaga

خطرناک‌ترین شخصیت‌های دنیای Mortal Kombat

مهم‌ترین اقدامش: شاوکان تصمیم گرفت مسموم کنش به جای اینکه باهاش مبارزه کنه

Onaga در Mortal Kombat: Deception ظاهر شدش و قبل از اینکه شاو کان به قدرت برسه، بر Outworld حکومت میکرد. به اون به عنوان "شاه اژدها" معروف بود و ارتش او به اندازه‌ای قدرتمند بودش که بهش عنوان غیرقابل شکست داده بودن. قدرتش هم به اندازه‌ای زیاد بود که شاو کان ترجیح داد او را زهرزدن تا اینکه به طور مستقیم با او مبارزه کند.

قدرت کامل Onaga هنوز شناخته نشدست، اما خیلی از جنگجوها در دنیای Mortal Kombat از اسمش خیلی حساب میبرن. او نه تنها میشه گفت میتونه اموات رو میتونه برگردونه، به هر جادویی هم مقاومه. البته با اینکه توی Mortal Kombat 1 به صورت رسمی ظاهر نمیشه، ولی خب در طول داستان و در پایان بازی‌ها بهش اشاره میشه، چیزی که طرفدارا رو امیدوار به برگشتنش میکنه.

Blaze

خطرناک‌ترین شخصیت‌های دنیای Mortal Kombat

مهم‌ترین اقدامش: شروع کننده پایان

Blaze اولین بار به عنوان یک شخصیت پس‌زمینه در Mortal Kombat II ظاهر شدش، ولی بعدش به عنوان یک شخصیت مخفی در Mortal Kombat: Deadly Alliance هم ظاهر شد. در آرماگدون، اون به عنوان آخرین غول بازی اومدش که تونست رویدادهای چندین تایم‌لاین Mortal Kombat رو به هم بریزه.

Blaze یک عنصر آتیشه پس طبیعیه که میتونه هر نوع فرمی از آتیش رو کنترل کنه. اون با استفاده از آتیش میتونه قدرت خودش رو از اونی که هستش بیشتر کنه و برای همین هم هستش که اگر جلوش گرفته نشه میتونه خیلی راحت بعدهارو از بین ببره.

Kronika

خطرناک‌ترین شخصیت‌های دنیای Mortal Kombat

مهم‌ترین اقدامش: شروع و پایان دادن به تایم‌لاین های موجود

Kronika یک تایتان محسوب میشه، نژادی از موجودات بسیار قدیمی و قدرتمند. اونا قبل از اینکه بعدها حتی به وجود بیان و حتی قبل از تولد الدر گادها، وجود داشتن. او نگه‌دارنده زمان هستش، همچنین مادر خدایان  Shinnok و Cetrion هم هست.

هدف Kronika این بود که تایم‌لاین فعلی رو پاک کنه و یک تایم‌لاین جدید ایجاد کنه، چونکه فکر میکرد که اقدامات Raiden باعث شده تعادل بین خوبی و شر از بین بره. همونطور که از عنوانش هم پیداست، Kronika میتونه زمان رو به خواست خودش تغییر بده و برای همین بودش که تونسته بود تقریبا هر کاراکتری رو در Mortal Kombat 11 بدون هیچ دوشواری شکست بده!

Shang Tsung

خطرناک‌ترین شخصیت‌های دنیای Mortal Kombat

مهم‌ترین اقدامش: گرفتن تاج کرونیکا برای خودش و ایجاد تایم‌لاینی مختص خودش

Shang Tsung یکی از شخصیت‌های کلیدی Mortal Kombat حساب میشه و احتمالاً از همه شخصیت هاهم دقل باز و مکار تره. او یک جادوگر خیلی قویه که ارواح رو میتونه بدزده و می‌تونه به شکل قربانیان خودش تغییر شکل دهد. او می‌تونه از آتش هم مثل Liu Kang استفاده کنه.

تازه اون بود که تاج کرونیکا رو براش درست کردش. او در Mortal Kombat 11 وقتی این تاج دستش میفته، باعث میشه توانایی‌هایش به صورت شگفت‌انگیزی بیشتر بشه. در این حالت جدید خود، اون حتی قوی‌تر از یک الدر گاده و می‌تونه به آسونی کرونیکا و Shao Kahn رو بکشه.

Liu Kang

خطرناک‌ترین شخصیت‌های دنیای Mortal Kombat

مهم‌ترین اقدامش: تبدیل به خدای آتش و نگهدار زمان

Liu Kang یکی از بهترین شخصیتهای بازی‌های مبارزه‌ای تاریخه. در بازی‌های اول، تونست شخصیت‌های قدرتمندی مثل Shang Tsung، Shao Kahn، Goro و Shinnok رو شکست بده. او همچنین در چندین مواجهه با Raiden هم تونسته پوزشو به خاک بمالونه.

در Mortal Kombat 11، اگر یادتون باشه قدرت هاش با Raiden ترکیب میشه و برای همین هم این نسخه از Liu Kang یک خدای آتش با توانایی کنترل هم آتش و هم برق میشه. او سپس از این قدرت جدید خود برای شکست دادن کرونیکا استفاده کرد. پس از شکست دادن Shang Tsung، او یک تایم‌لاین جدید رو شروع کرد که تمام تهدیدهای قدیمی رو از بین ببره. تا اینکه داستان MK 1 شروع شد و مشخص شدش اوضاع اونطور که قکرشو میکرد قرار نیست پیش بره.

The One Being

خطرناک‌ترین شخصیت‌های دنیای Mortal Kombat

مهم‌ترین اقدامش: داشتن قدرت بی‌نهایت و مطلق

The One Being بدون شک قدرتمندترین شخصیت در دنیای Mortal Kombat هستش و شاید به خاطر همین هم هیچ جا به عنوان شخصیت منفی اصلی یا مثبت وارد داستان نشده. بنا به افسانه‌های موجود در بازی، The One Being در کنار الدرگادها زندگی میکرد و به لطف چشیدن عصاره اونهاست که این قدرت‌هارو به دست آورده.

با وجود قدرت بی‌نهایتش، خدایان پیر یا الدرگادها موفق به شکست دادن The One Being شدن و اونو به بعدی ناشناخته تبعید کردنش. البته با ورود Mortal Kombat به یک تایم‌لاین جدید، شاید وقتش رسیده باشه که The One Being به عنوان یک تهدید اساسی وارد داستان بشه شود و خودی از خودش نشون بده.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج