۱۴۲۲۵۲۶
۷۹۲
۷۹۲
پ

رپورتاژ آگهی

خوش تیپ ترین بازیگران جهان با بیشترین دستمزد را بشناسید

چهره زیبا و خوش تیپ بودن بازیگران نقش مهمی برافزایش فروش آثار در گیشه‌های سینمایی داشته است زیرا امروزه بسیاری از انسان‌ها زیبایی ظاهر را به موضوعات دیگر ترجیح می‌دهند. در همین راستا مقاله مفیدی را برایتان تدارک دیده‌ایم تا از این طریق بتوانید به شکل بهتری هنرمندان خوش تیپ را بشناسید. درکنار این موضوع نیم نگاهی هم به بیشترین دستمزد هنرمندان در کشورهای مختلف خواهیم داشت تا بتوانیم شما با با هزینه‌های گزافی که در خارج از کشور برای بازیگران درنظر گرفته می‌شود آشنا کنیم.

خوش تیپ ترین بازیگران جهان با بیشترین دستمزد را بشناسید

با خواندن این عنوان بی‌شک بازیگران ایرانی و خارجی بسیاری به صورت ردیفی از تخیل شما عبور کردند که اگر تصمیم دارید براساس آمار واقعی با این مبحث آشنا شوید باید بدانید که رقابت تنگاتنگی میان هنرمندان خارجی در این زمینه وجود داشته است. قبل از آغاز معرفی خوش تیپ ترین بازیگران بیایید نگاهی داشته باشیم به سختی هایی که آنان در طول روند ساخت یک پروژه با آن مواجه هستند. در این زمینه فیلم جدیدی که تام کروز در آن هنرنمایی کرده است را هدف قرار داده‌ایم تا بهتر بتوانید عمق سختی‌هایی که بازیگران آنها را تحمل میکنند را بهتر درک کنید.

در صحنه‌های مختلفی از فیلم اخیر تام کروز که ماموریت غیر ممکن 7 نام داشت شاهد نگهداشتن درب ورودی هواپیما از سوی این بازیگر بودیم که در حقیقت اینکار انجام شده بود و تام کروز به هواپیمای در حال پرواز متصل شده بود که در این زمینه فقط از یک کابل برای نگهداشتن وی استفاده می‌شد. خطرات بسیار دیگری نیز در حین فیلمبرداری رخ داده بود که یکی از آنها موتورسواری تام کروز و پرش او از یک صخره بود که در مدت زمان کوتاهی می‌بایست چتر نجات خود را باز می‌کرد. بی‌تردید اقدامات این چنینی خطرات بسیاری را برای بازیگران به همراه داشته است و یکی از عواملی که بازیگران زیر هزینه‌های زیادی را به عنوان دستمزد دریافت می‌کنند خطراتی مشابه نمونه‌های ذکر شده بوده است.

خوش تیپ ترین بازیگران جهان

در این زمینه بازیگران خارجی بسیاری هستند که ارزش قرارگیری در فهرست را دارند اما به دلیل محدودیت‌هایی که در مقاله داریم5 مورد از آنها را مورد بررسی قرار دهیم که در این زمینه پیشنهاد می‌شود شما عزیزان دیگر بازیگران مدنظر خود را به اشتراک بگذارید.

  1. تام کروز : نامی آشنا در صنعت هالیوود است که وی اغلب در فیلم‌هایی ایفای نقش نموده که مربوط به ژانرهای اکشن و تیراندازی هستند و همین موضوع مهیج بوده که توانسته مهارت‌های بازیگری تام کروز را به نمایش بگذارد.
  2. سلمان خان : اگر از دنبال کنندگان فیلم‌های بالیوود یا همان سینمای هندوستان باشید حتما نام سلمان خان را شنیده‌اید که بدنیست بدانید این بازیگر مسلمان در اغلب فیلم‌هایی که حضور داشته نقش قهرمان را ایفا نموده است.
  3. جیسون استاتهام : این بازیگر که به عنوان پادشاه خوش پوش نیز شناخته می‌شود یکی دیگر از بازیگران خوشتیپ در هالیوود بوده است که در تمامی آثاری که جیسون استاتهام در آنها حضور داشته شاهد درگیری‌های تن‌به‌تن هستیم. همچنین باید بدانید که این بازیگر از مهارت هنرهای رزمی برخوردار بوده است و در تمامی آثاری که وی در آنها حضور دارد صحنه‌های مبارزه‌ای کاملا توسط خودش انجام می‌گیرد.
  4. هنری کویل : هنری یکی از بازیگران اصلی در سری فیلم‌های لیگ عدالت و سوپرمن بوده است که وی در اغلب آثار نقش منجی را ایفا کرده است که امروزه در بسیاری از انیمیشن‌ها و انیمه‌هایی که مربوط به نجات بشریت و کره زمین هستند هنری کویل در آنها دیده می‌شود.
  5. جیسون موموآ : به جرات می‌توان گفت که جیسون موموآ بازیگری در یک نقش نیست و در تمامی فیلم یا سریال‌هایی که حضور داشته توانسته بهترین هنر خود را در معرض دید قرار دهد. آخرین اثر مهیجی که جیسون موموآ در آن حضور داشته است سریع و خشن ۱۱ بوده که وی در نقش یک خلافکار جهانی در مقابل نیروهای دام قرار گرفته بود.

خوش تیپ ترین بازیگران جهان با بیشترین دستمزد را بشناسید

با پایان یافتن معرفی خوش تیپ ترین بازیگران جهان حال تصمیم داریم به بازیگرانی که بیشترین دستمزد را دریافت کرده‌اند اشاره داشته باشیم.

  1. تام کروز : بله در بخش دستمزد فیلم نیز تام کروز توانسته از دیگر هنرمندان هالیوود پیشی بگیرد. در سال ۲۰۲۲ قرار داد کروز بابت فیلم ماموریت غیرممکن ۷ حدود ۱۳ میلیون دلار بود که با فروش میلیاردی این فیلم در گیشه‌های جهانی این مبلغ به ۱۰۰ میلیون دلار افزایش یافت. همین امر سبب شد تا تام کروز به عنوان پردرآمدترین بازیگر سال نیز شناخته شود.
  2. ویل اسمیت : بازیگر سیاه چهره و جذاب آمریکایی یعنی ویل اسمیت توانسته رتبه دوم را به خود اختصاص دهد که وی با درآمد ۳۵ میلیون دلاری در فیلم رهاسازی (Emancipation) نام داشت توانست هنرواقعی خود را در معرض دید قرار دهد.
  3. دواین جانسون : راک یا همان دواین جانسون یکی دیگر از بازیگران مطرح و شناخته شده در دنیای هالیوود می‌باشد که اکثر آثاری که وی در آنها حضور داشته مربوط به فرنچایز سریع و خشن است که او را در نقش یک پلیس خوب نشان می‌دهد که گاهی با خلافکاران برای جلوگیری از مشکلات بزرگ همکاری می‌کند. اما دلیل حضور دواین جانسون در این فهرست فیلم‌های سریع و خشن نیستند بلکه وی به دلیل حضور در فیلم Black Adam بود که توانست به درآمدزایی ۲۲.۵ میلیون دلار دست پیدا کند و یکی از پردرآمدترین بازیگران هالیوود در سال عرضه فیلم باشد.
  4. کریس همثورث : ثور یا همان کریس همثورث با چهره زیبا و استایل بدنی جذابش توانسته نظر کارگردانان بسیاری را به سمت خود جذب نماید که بدنیست بدانید این بازیگر در فیلم استخراج ۲ که با گلشیفته فراهانی همبازی بود توانست به درآمد ۲۰ میلیون دلار دسترسی پیدا کند و عامل مهمی برحضور وی در فهرست پردرآمدترین بازیگران هالیوود باشد.
  5. وین دیزل : اگر از دنبال کنندگان فیلم‌های سریع و خشن باشید حتما دام یا همان وین دیزل را می‌شناسید. اکثر آثاری که وی در آنها حضور داشته مربوط به شخصیت اصلی داستان بوده است که وی در آخرین فیلم سریع و خشن توانست به درآمد ۲۰ میلیون دلار دسترسی پیدا کند و عامل مهمی برای ساخت قسمت بعدی آن که با حضور جیسون موموآ همراه بود باشد.

دیدگاه شما عزیزان نسبت به خوش تیپ ترین بازیگران جهان با بیشترین دستمزد چیست؟ باما همراه باشید و نظرات خود را برایمان ارسال کنید.

منبع: پاراج

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج