adexo3
۱۴۲۲۰۹۷
۵ نظر
۴۲۷۶۷
۵ نظر
۴۲۷۶۷
پ

شرط جدید آموزش و پرورش برای ثبت نام دانش‌آموزان

معاون مرکز فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس مشروط به تایید اطلاعات محل سکونت توسط والدین در سامانه ملی املاک و اسکان وزارت راه و شهرسازی به آدرس amlak.mrud.ir است.

فارس: معاون مرکز فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به لزوم ثبت نام در سامانه ملی املاک و اسکان گفت: ثبت‌نام پایه‌های ورودی مدارس یعنی پایه‌های اول، هفتم و دهم از طریق پنل والدین به شکل الکترونیکی در پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir انجام خواهد شد.

شرط جدید آموزش و پرورش برای ثبت نام دانش‌آموزان

 

معاون مرکز فناوری اطلاعات آموزش و پرورش ادامه داد: ثبت نام مشروط به تایید اطلاعات محل سکونت توسط والدین در سامانه ملی املاک و اسکان وزارت راه و شهرسازی به آدرس amlak.mrud.ir است.

تختایی در خصوص نحوه ثبت‌نام گفت: بدین منظور والدین باید ابتدا وارد my.medu.ir شده و با کلیک بر روی دکمه «ورود والدین/عموم/فرهنگیان» وارد پنجره واحد خدمات الکترونیکی آموزش و پرورش شوند. پس از ورود، سامانه پیغامی را برای تایید کدپستی و آدرس محل سکونت به والدین نمایش می‌دهد.

وی افزود: در صورت درست نبودن آدرس، والدین بایستی نسبت به ثبت کدپستی محل سکونت خود در سامانه ملی املاک و اسکان به آدرس amlak.mrud.ir اقدام نمایند. سپس مجدداً به پنجره واحد خدمات الکترونیکی آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir وارد شده و نسبت به تایید آدرس محل سکونت خود اقدام کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: در صورت تغییر در آدرس محل سکونت، والدین محترم پس از درج کدپستی و آدرس جدید در سامانه ملی املاک و اسکان، در بخش پروفایل سامانه مای مدیو وزارت آموزش و پرورش، اطلاعات خود را بروزرسانی کنند. 

تختایی گفت: آدرس پستی ثبت شده در سامانه ملی املاک و اسکان (وزارت راه و شهرسازی)، پایه ارائه کلیه خدمات الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش است.

معاون مرکز فناوری اطلاعات آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: احراز محل سکونت دانش‌آموزان (از طریق احراز کدپستی والدین آن‌ها) برای دومین سال پیاپی به صورت برخط و با همکاری وزارت راه و شهرسازی و آموزش و پرورش از طریق سامانه ملی املاک و اسکان انجام می‌پذیرد و منجر به یکپارچگی داده‌ها و اطلاعات ملی خواهد شد.

تختایی تاکید کرد: راهنما‌ها و دستورالعمل‌های لازم برای تسهیل کار والدین محترم از طریق هر دو سامانه ملی املاک و اسکان، و همچنین پنجره واحد خدمات الکترونیکی آموزش و پرورش در دسترس کاربران قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      کجای دنیا این کار رو انجام میدهند ؟ چه هدفی را دنبال میکنید ؟.

    • ناشناس

      والدین دانش آموزان چنین شرطی را قبول نکنن !

    • ناشناس

      افغانی ها ولی راحت میرن مدرسه ولی ایرانی ها نه

    • ناشناس

      وقتی پایه کلاسی تومدرسه ای که نزدیکه نباشه نیست چی کارکنیم

    • ناشناس

      این موش وگربه بازیها برا چیه ،روز به روز دانش اموزان دارن بیسوادتر میشن ،کسی نیست سیستم اموزشی را درست کنه ،هر روز دنبال حواشی هستن ،خون مردم را به جوش میارن ،اگر وجود دارین تعداد ترک تحصیل کرده ها در دو سه سال اخیر را اعلام کنین ،ودلیل اکثریت والدین برای ممانعت از تحصیل جگر گوشه هاشون را برای مردم توضیح دهید .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج