adexo3
۱۴۲۱۳۴۴
۸ نظر
۲۷۷
۸ نظر
۲۷۷
پ

هشدار پلیس راهور به رانندگان ماشین سنگین

جانشین رئیس پلیس راه فراجا، گفت: به دلیل حجم بار و وزن سنگین، رانندگان برای جلوگیری از خسارت به وسیله نقلیه خود به حرکت در خطوط پر سرعت اقدام می‌کنند.

ایسنا: جانشین رئیس پلیس راه فراجا، گفت: به دلیل حجم بار و وزن سنگین، رانندگان برای جلوگیری از خسارت به وسیله نقلیه خود به حرکت در خطوط پر سرعت اقدام می‌کنند.

سرهنگ سیاوش محبی با تاکید بر برخورد با حرکت خودرو‌های سنگین در خط سبقت، اظهار داشت: متاسفانه این اتفاق اغلب به دلیل شرایط نامناسب آسفالت جاده‌ها رخ می‌دهد.

هشدار پلیس راهور به رانندگان ماشین سنگین

به گزارش ایرنا، وی درباره حرکت ممتد و خطرناک خودرو‌های سنگین در خط سبقت جاده افزود: این رفتار رانندگان یکی از دغدغه‌های پلیس است، زیرا علاوه بر ایجاد خطر برای خود راننده و دیگران، بار ترافیکی را نیز به محور‌ها به خصوص محور‌های پرتردد تحمیل می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه هرگونه حرکت خودرو‌های سنگین از جمله کامیون و تریلر‌ها در خطوط سبقت ممنوع است و جریمه دارد، افزود: اکنون شاهد افزایش اینگونه رفتار‌ها هستیم به طوری که این اتفاق در آزادراه کرج - قزوین و کرج - تهران بیش از دیگر محور‌ها مشاهده می‌شود.

جانشین رئیس پلیس راه، علت اصلی این رفتار رانندگان خودرو‌های سنگین را کیفیت و شرایط نامناسب آسفالت و دست‌انداز‌های خطوط کندرو عنوان کرد و افزود: به دلیل حجم بار و وزن سنگین، رانندگان برای جلوگیری از خسارت به وسیله نقلیه خود به حرکت در خطوط پر سرعت اقدام می‌کنند.

سرهنگ محبی تصریح کرد: رفتار پرخطر رانندگان خودرو‌های سنگین نه تنها از سوی پلیس تایید نمی‌شود بلکه شامل جریمه نیز خواهد بود و برخی محور‌ها به دلیل حجم بالای تردد نیازمند نوسازی مستمر و عملیات روکش است تا شاهد تحمیل هزینه به خودرو‌های سنگین نباشیم و حقوق دیگر شهروندان نیز رعایت شود.

به گفته جانشین رئیس پلیس راه، به طور مستمر این اقدام خودرو‌های سنگین توسط سامانه‌های هوشمند کنترل ترافیک و دوربین‌ها ثبت می‌شود و حتی دفترچه رانندگان نیز توقیف خواهد شد. علاوه بر این، یکی از جریمه‌های رانندگان خاطی حضور در کلاس‌های دوره‌ای توجیحی است که باید انجام شود.

بر اساس قانون، رانندگان اتوبوس، تریلر و کامیون و به طور کلی خودرو‌های سنگین تنها مجاز به حرکت در خط کندرو و وسط هستند و در صورت عبور اتوبوس در خط سوم و پرسرعت، علاوه بر ثبت دوربین‌های کنترل جاده‌ای، مشمول جریمه رانندگی نیز می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شورش

      کسی نیست بگه این همه پول نفت و میکشین بالا یی آبم روش خب جاده هاتون و درست کنین تا اون بیچاره هام نرن لاین سوم همیشه بجای درست کردن مسئله صورت مسئله رو پاک میکنن

    • علی

      پلیس اگر شماره تلفن برای شکایت از کامیون لاین سبقت مشکل کمتر می شود

    • ناشناس

      پول آزاد راه از راننده میگیرن وضعیت آسفالت افتضاح هست

    • ناشناس

      اگه خواست سبقت بگیره چی استاد؟

    • آرش

      رانندگان برای جلوگیری از خسارت به وسیله نقلیه خود به حرکت در خطوط پر سرعت اقدام می‌کنند، جناب مشکل رانندگان را که فهمیدی پس به جای جریمه جاده‌ها را ترمیم کنید

    • ناشناس

      آسفالت جاده‌ها رو همین ماشین سنگینها خراب میکنن. اون دو لاین رو وقتی خراب کردن بعد میرن سراغ لاین سرعت.

    • ناشناس

      خراب میکنن که خراب میکنن ماشین سنگین یکی از محورهای اقتصاد کشور رو میچرخونه وظیفه دولت که مالیات میگیره ترمیم جاده س هرچقدر که نیاز باشه.....

    • ناشناس

      اخی جنا ب زود فهمیدی بده ۶😂😂😂

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج