۱۴۱۹۰۲۵
۷۸۱۴
۷۸۱۴
پ

رپورتاژ آگهی

بهترین روغن زیتون فرابکر را از کدام برند بخریم؟ ۶ برند برتر

وقتی که صحبت از بهترین روغن زیتون فرابکر می‌شود باید به این نکته دقت داشت که برندهای مختلفی همچون برند دلفین، سمیران، دلوین و ... در زمینه ساخت این محصولات فعالیت دارند. پیدا کردن بهترین برند همواره می‌تواند کار دشواری باشد. برای انتخاب چنین محصولی شما باید به فاکتورهای مختلفی از جمله کیفیت زیتون استفاده شده برای ساخت، نوع بسته‌بندی و... دقت داشته باشید. در ادامه بیشتر درباره این برندها صحبت کرده و نکاتی را درباره آنها بیان کنیم.

بهترین روغن زیتون فرابکر را از کدام برند بخریم؟ 6 برند برتر

بهترین روغن زیتون فرابکر

روغن زیتون فرابکر (Extra virgin olive oil) بدون استفاده از مواد شیمیایی یا حرارت‌دهی تولید می‌شود. میزان اسیدهای چرب در روغن زیتون فرابکر بسیار کمتر از روغن زیتون بکر و دیگر انواع روغن زیتون است. به همین خاطر طرفدار بیشتری دارد و البته قیمت آن نیز بالاتر است.

پیداکردن بهترین روغن زیتون فرابکر که تمام خواص روغن زیتون را داشته باشد، همواره می‌تواند چالش‌های زیادی را به همراه داشته باشد. شما در این زمینه باید سعی کنید بهترین برندها را شناسایی کرده و محصولات آنها را تهیه کنید.

استان زنجان و شهر رودبار بیشترین سهم را در تامین زیتون ایرانی دارند. اگر به دنبال بهترین روغن زیتون ارگانیک هستید، می‌توانید آن را از فروشنده‌های سنتی رودبار و زنجان تهیه کنید. در تولید سنتی روغن زیتون از ترکیب‌های شیمیایی یا حرارت‌دهی بالا استفاده نمی‌شود؛ در نتیجه روغن تولیدی عطر و طعم بهتری داشته و خواص آن نیز بیشتر است.

از جمله بهترین برندهای تولیدکننده این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- روغن زیتون فرابکر برند دلفین

برند دلفین یکی از بهترین برندهای تولیدکننده روغن زیتون فرابکر به شمار می‌آید. این برند کیفیت بالایی را در محصولات خود ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های مهم محصولات این برند ارائه کیفیت بالا در محصولات خود است. صنایع غذایی دلفین از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده و یکی از قدیمی‌ترین برندها در این زمینه به شمار می‌آید. هدف اصلی این برند از تولید بهترین روغن زیتون فرابکر ارائه محصولاتی سالم و طبیعی است که مشتریان بتوانند نهایت رضایت را از آن به دست بیاورند.

روغن زیتون دلفین در بازار طرف‌داران بسیاری دارد. این شرکت برای تهیه محصولات خود از زیتون‌های مرغوب طارم استفاده می‌کند و با یکبار استفاده از آن قطعا دیگر به سراغ مارک روغن زیتون خارجی نخواهید رفت

بهترین روغن زیتون فرابکر را از کدام برند بخریم؟ 6 برند برتر

 

این برند به تولید انواع زیتون های بکر، فرابکر و بدون بو می‌پردازد تا طیف مصرف‌کنندگان این محصولات به طرز چشمگیری افزایش یابد. محصولات زیتون دلفین برای انواع پخت‌وپز، سرخ‌کردن و حتی برای استفاده به‌عنوان خواص درمانی قابل‌استفاده است. این برند مشهور در فراوری زیتون درجه یک باغات زنجان و تولید انواع فرآورده‌های زیتون بسیار موفق عمل کرده است و امروز یکی از تولیدکنندگان بهترین روغن زیتون ایرانی و خارجی به‌حساب می‌آید.

2- روغن زیتون فرابکر برند سمیران

برند سمیران نیز از برندهایی است که بهترین روغن زیتون فرابکر را تولید می‌کند. این برند دارای بزرگ‌ترین باغ زیتون در کشور بوده و همین‌طور بزرگ‌ترین کارخانه فراوری زیتون را نیز داراست. روغن زیتون‌های فرابکری که توسط این برند تولید می‌شود دارای ویژگی‌های زیادی هستند که شامل موارد زیر می‌شود:

  • حاوی انواع ویتامین‌ها از جمله ویتامین D، K و ...
  • این روغن‌ها تنها دارای ۱۴ گرم کلسترول هستند و به‌صورت بسته‌بندی بطری ارائه می‌شوند.
  • شما می‌توانید این روغن زیتون‌های فرابکر را هم برای پخت و پز و هم سالاد استفاده کنید.
  • آنها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به طور کاملا طبیعی تولید می‌شوند.
  • میزان ماندگاری آنها بالا بوده و در نتیجه نگهداری از این روغن‌های زیتون فرابکر بسیار ساده است.

3- روغن زیتون فرابکر فرش لاین

محصولات فرش لاین بهترین روغن زیتون فرابکر به شمار می‌آیند که کاملا ارگانیک تهیه می‌شوند. در تولید آنها از هیچ‌گونه مواد شیمیایی استفاده نشده است. به همین علت نیز مصرف آنها هیچ عوارضی نخواهد داشت. از طرف دیگر این محصولات دارای انواع ویتامین‌ها بوده و می‌توانند برای سلامت سیستم گوارشی و سیستم قلب و عروق شما نیز مفید باشند. این روغن‌های زیتون در حلبی به شما ارائه می‌شوند و دارای وزن‌های متفاوتی نیز هستند.

کیفیت بالای محصولات فرش لاین باعث شده تا روغن زیتون فرابکر این برند در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی را در بازار به دست بیاورد. مصرف این روغن زیتون‌ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید تغذیه‌ای سالم و به دور از چربی‌های مضر داشته باشید. عطر و طعم این محصولات نیز بسیار خاص و منحصربه‌فرد است که باعث تجربه بهتر شما از مصرف آنها خواهد شد.

بهترین روغن زیتون فرابکر را از کدام برند بخریم؟ 6 برند برتر

4- روغن زیتون فرابکر دلوین

صنایع غذایی دلوین نیز امروزه جز تولیدکننده‌های بهترین روغن زیتون فرابکر به شمار می‌آیند که محصولاتی کاملا طبیعی را به شما ارائه می‌دهند. محصولات این برند به‌صورت کاملا طبیعی و البته تخصصی تولید می‌شوند. به همین علت نیز در کنار داشتن کیفیت بسیار بالا از عطر و طعم مناسبی نیز برخوردار هستند. این موضوع باعث می‌شود تا اکثر افراد معمولا واکنش مثبتی را به مصرف این روغن زیتون‌های فرابکر ارائه دهند. این محصولات متناسب با هر سلیقه‌ و هر نوع رژیم غذایی تولید می‌شوند.

نکته جالب درباره روغن زیتون فرابکر دلوین این است که این محصولات دارای هیچ کلسترولی نیستند. آنها علاوه بر این‌که برای پخت و پز و سالاد کاربرد دارند؛ بلکه برای سرخ کردن نیز مورداستفاده قرار گرفته و نتایج مطلوبی را ارائه می‌دهند.

5- روغن زیتون فرابکر داتیس

وقتی که صحبت از برندهای تولیدکننده بهترین روغن زیتون فرابکر می‌شود حتما باید برند داتیس را نیز به این لیست اضافه کنیم. محصولات برند داتیس مزایای زیادی دارند که از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از بهترین زیتون‌ها برای تولید روغن زیتون فرابکر
  • عدم استفاده از هیچ‌گونه آفت‌کش‌ها و سموم کشاورزی برای تولید زیتون‌های استفاده شده در این روغن زیتون
  • کاربردهای زیاد برای پخت و پز و سالاد
  • طبیعی بودن
  • داشتن مقادیر زیادی امگا ۹ که برای سلامت قلب و عروق مفید است.
  • عطر و طعم بسیار خوبی که این محصول ارائه می‌دهد.

6- روغن زیتون فرابکر بکتاش

روغن زیتون فرابکر بکتاش یکی از بهترین روغن‌های زیتون موجود در بازار است که کیفیت بالایی را به شما ارائه می‌دهد. بسته‌بندی این روغن زیتون‌ها به‌صورت شیشه‌ای بوده و آنها معمولا در وزن نیم لیتری به شما ارائه می‌شوند. شما می‌توانید این روغن زیتون فرابکر را برای سالاد و پخت و پز استفاده کنید. توجه کنید که امکان استفاده از آنها برای غذاهای سرخ‌کردنی وجود ندارد. پس در زمان استفاده از این روغن زیتون‌ها حتما این نکته را مدنظر قرار دهید.

بهترین روغن زیتون فرابکر را از کدام برند بخریم؟ 6 برند برتر

سخن پایانی

امروزه برندهای زیادی در زمینه تولید بهترین روغن زیتون فرابکر فعالیت داشته و خدمات و محصولات خود را به شما ارائه می‌دهند. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید بهترین روغن‌های زیتون فرابکر را دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما از محصولات برند دلفین استفاده کنید. با استفاده از محصولات برند دلفین شما می‌توانید بهترین روغن‌های زیتون را تهیه کنید. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در این زمینه حتما از خدمات مجموعه ما نیز در این زمینه بهره‌مند شوید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج