اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۸۴۲۹
۷ نظر
۵۰۹
۷ نظر
۵۰۹
پ

واکنش به سیلاب بم و آسیب به کارخانه ام وی ام

در پی بارندگی‌های‌ اخیر در استان کرمان، مشکلاتی برای محصولات خودروسازان شهر بم پیش آمد و تعدادی از این محصولات در آب فرو رفت و همچنین آب بسیاری وارد کارخانه‌های آن‌ها شد.

ایسنا: در پی بارندگی‌های‌ اخیر در استان کرمان، مشکلاتی برای محصولات خودروسازان شهر بم پیش آمد و تعدادی از این محصولات در آب فرو رفت و همچنین آب بسیاری وارد کارخانه‌های آن‌ها شد.

هفته گذشته بارندگی‌های شدیدی در استان کرمان رخ داد؛ این بارندگی‌های شدید با هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان کرمان از حدود ١٠-١٢ روز گذشته آغاز شده بود و استاندار کرمان نیز در این رابطه اظهار کرده بود که بیش از ۶۰ میلی‌متر (دو برابر میانگین بارندگی نسبت به سال گذشته) بارش باران در این استان رخ داده است.

واکنش به سیلاب بم و آسیب به کارخانه ام وی ام

این بارندگی‌های شدید در شهر بم، کارخانه‌های خودروسازی مستقر در این استان و به‌ویژه گروه صنعتی مدیران‌خودرو را دچار مشکلاتی کرد.

طی روز‌های اخیر ویدئو‌ها و تصاویری از سالن مونتاژ برند فونیکس و پارکینگ محصولات مدیران‌خودرو منتشر شد که نشان می‌دهد که سیل در کارخانه مدیران‌خودرو، به بخش سالن مونتاژ خودرو‌های برند فونیکس آسیب زده و همچنین پارکینگ محصولات MVM نیز در آب فرو رفته‌اند.

آسیب وارده به این مجموعه صنعتی در استان کرمان (شهرستان بم) مشتریان این گروه خودروسازی را از بابت تأخیر در تحویل خودرو‌ها و آسیب‌های احتمالی وارده به محصولاتی که در آب فرو رفته یا آب وارد کارخانه شده است، نگران کرده است.

این موضوع بصورت اختصاصی و ویژه از گروه صنعتی مدیران‌خودرو مورد پیگیری قرار گرفت.

شرح ماوقع آنچه که اتفای افتاده و میزان آسیب سیل به این گروه خودروسازی وارد شده به شرح زیر است:

'' بارندگی‌ها و سرازیر شدن سیل در بخش‌های مختلف استان کرمان و شهرستان بم، منجر به اختلال در زندگی مردم و گرفتگی معابر شهری شده است؛ بخشی از این سیل نیز به یکی از بخش‌های تولیدی کارخانه مدیران‌خودرو وارد شده به قسمت‌هایی از این کارخانه آسیب وارد کرده است.

کدام خودرو‌ها توسط سیل در کارخانه آسیب دیده‌اند؟

تصویر منتشر شده از بم مربوط به محوطه خط تولید خودرو X ۲۲ پرو دستی است. همانطور که در تصاویر هم مشخص بود، تنها بدنه خودرو‌ها در محوطه یکی از خطوط تولید ام‌وی‌ام قرار داشت.

در پی این موضوع، تیم کارخانه مدیران‌خودرو از همان ساعات اولیه پس از وقوع سیل، آب و گِل را از محوطه خارج کرده و بدنه خودرو‌های X ۲۲ پرو که در محوطه قرار داشته است را به مکانی دیگر منتقل کرده‌اند.

در خصوص آسیب‌های کیفی احتمالی به محصولات و استفاده از بدنه خودرو‌هایی که در سیل حضور داشته‌اند، برای تولید محصولات جدید، این گروه صنعتی، ضمن تاکید براینکه کیفیت محصولات عرضه شده به بازار خط قرمز واحد کنترل کیفیت ام‌وی‌ام است؛ اطمینان خاطر داده که در صورت وجود مشکل در هر کدام از بدنه‌ها، آن مورد از خط تولید خارج خواهد شد. البته بدیهی است تعدادی از این قطعات آسیب جدی ندیده و پس از بررسی مجدد واحد کنترل کیفیت، وارد خط تولید می‌شوند.

گروه صنعتی مدیران‌خودرو در رابطه با بررسی بدنه خودرو‌های آسیب دیده در سیل توسط واحد کنترل کیفیت این شرکت، اعلام کرده که تمامی استاندارد‌های رعایت شده برای تولید خودرو‌های جدید در خصوص بدنه خودرو‌هایی که در حادثه سیل قرار داشتند، رعایت خواهد شد؛ اگر این بدنه‌ها از نظر استحکام، ساختار یا رنگ دچار مشکل شده باشند، قطعا از خط تولید خارج می‌شوند.

مدیران‌خودرو در رابطه با احتمال تاخیر در تحویل خودرو‌های فروخته شده نیز به خریداران اطمینان می‌دهد که مشکل حادی در خط تولید برند ام‌وی‌ام رخ نداده و پس از گذشت ۲۴ ساعت، تمامی شرایط به حالت عادی بازگشته است؛ فلذا تمام تلاش شرکت بر این است که تاخیری در تحویل خودروی مشتریان ایجاد نشود.

واکنش به سیلاب بم و آسیب به کارخانه ام وی ام

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      چوب‌ خدا بی صدا

    • پاپیون

      در موقع تا'سیس یک واحد صنعتی اولین نکته ای که مورد مداقه قرار میگیرد ((مکان سنجی)) است.که متاسفانه خیلی مورد توجه قرار نمیگیرد.

    • ناشناس

      همین ماشینها رو ۲ میلیون ارزونتر بفرستن بازار و حتی بگن که همون ماشینهای گل و ابگرفته است ، بازم مردم صف میبندن که بگیرن

    • نان وار جامگدر

      اینا رو احتکار کرده بودند
      کجا این همه مشتری دارید چوب خدا صدا نداره
      گذاشتن که بازار کمیاب بشه قیمت ها بالاتر بره بفروشن و الا کم کم که مردم ثبت نام میکردند شما هم ارسال میکردید اینقدر لگن اینجا نبود

    • ناشناس

      حقشون هست این بلا سرشون بیاد

    • بی نام

      اصلا نگران نباشید تمامی آلودگیها نهایتا با کارواش مجهز کارخونه پاکسازی میشود و فقط هزینه کارواش و کارگر و جرثقیل و... بحساب خریدار هست.

    • ناشناس

      امیدواریم خدا چوبشو هر روز رو سر این خدا نشناس ها بزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج