اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۸۰۰۷
۱ نظر
۱۴۲۷
۱ نظر
۱۴۲۷
پ

رپورتاژ آگهی

بازدید از دهکده جهانی دبی

در این مطلب اطلاعات لازم برای یک بازدید عالی از دهکده جهانی دبی را به شما ارائه خواهیم داد. در انتهای مطلب نیز هتل سوئیسوتل الغریر دبی را برای اقامتی رویایی در قلب دبی به شما معرفی خواهیم کرد.

شهر دبی جاذبه‌های منحصر به‌فرد فراوانی را ارائه می‌دهد که یکی از آن‌ها دهکده جهانی دبی است که مقصدی شگفت‌انگیز برای تجربه فرهنگ‌ها و آداب و رسوم مختلف از سراسر جهان در یک مکان واحد می‌باشد. این مکان جذاب، که هر ساله از اواخر اکتبر تا اواخر آوریل باز است، به شما فرصتی می‌دهد تا فرهنگ و رسوم بیش از ۸۰ کشور را در یک مکان پیدا کنید.

بازدید از این مکان، تجربه‌ای جالب برای گشت‌و‌گذار در بازارهای سنتی، چشیدن غذاهای لذیذ، تماشای نمایش‌های زنده و خرید سوغاتی‌های خاص هر کشور است.

در این مطلب اطلاعات لازم برای یک بازدید عالی از دهکده جهانی دبی را به شما ارائه خواهیم داد. در انتهای مطلب نیز هتل سوئیسوتل الغریر دبی را برای اقامتی رویایی در قلب دبی به شما معرفی خواهیم کرد.

بازدید از دهکده جهانی دبی

در دهکده جهانی دبی چه چیزی در انتظار شماست؟

با قدم گذاشتن در دروازه دهکده، گویی وارد دنیایی دیگر شده‌اید. خیابان‌های پر جنب‌وجوش مملو از غرفه‌های رنگارنگ هر کشور است که صنایع دستی، غذاها، لباس‌ها و سوغاتی‌های خاص خود را به نمایش می‌گذارند. می‌توانید در غرفه‌ها بچرخید، با مردم محلی صحبت کنید و در مورد فرهنگ آن‌ها بیاموزید و یا صنایع دستی منحصر به فرد، لباس‌های سنتی و جواهرات نفیسی را برای خرید سوغاتی پیدا کنید.

علاوه بر این، دهکده جهانی میزبان طیف گسترده‌ای از سرگرمی‌ها برای تمام سنین است. می‌توانید از نمایش‌های رقص و موسیقی سنتی لذت ببرید، در شهربازی هیجان‌انگیز بازی کنید یا در یکی از رستوران‌ها غذاهای بین‌المللی میل کنید.

یکی از بهترین راه‌ها برای تجربه فرهنگ‌های مختلف، امتحان کردن غذاهای آنها است. در دهکده جهانی، غذاهای لذیذی از سراسر جهان مانند غذاهای خیابانی خاورمیانه تا غذاهای دریایی تازه مدیترانه و ادویه‌های تند هندی موجود است.

گردش در غرفه های محبوب دهکده جهانی دبی

دهکده جهانی به بخش های مختلفی تقسیم شده است که هر بخش به قاره یا منطقه ای خاص اختصاص دارد. با گشت‌وگذار در این بخش ها، تنوع فرهنگی و قومی جهان را به وضوح مشاهده می‌کنید.

غرفه ایران: این غرفه با معماری سنتی ایرانی و تزئینات چشم نواز، همواره یکی از پرطرفدارترین غرفه های دهکده جهانی است. در این غرفه می توانید انواع فرش های ایرانی، ظروف سفالی، صنایع دستی و سوغاتی های دیگر را ببینید.

غرفه هند: با رنگ های شاد و پر جنب و جوش، مملو از ادویه جات، پارچه های رنگارنگ و صنایع دستی ظریف است. در این غرفه می توانید از غذاهای هندی تند و خوشمزه نیز امتحان کنید.

غرفه مصر: در غرفه مصر، می توانید باستان شناسی و تمدن غنی این کشور را از نزدیک ببینید، اهرام ثلاثه و مجسمه ابوالهول را به صورت مینیاتور مشاهده کنید و با لباس های سنتی مصری عکس بگیرید.

غرفه ایتالیا:در این غرفه می توانید طعم پیتزا و پاستای ایتالیایی را بچشید، از قهوه اسپرسو لذت ببرید و سوغاتی هایی مانند شکلات و کیف های چرمی را خریداری کنید.

راه‌های رسیدن به دهکده جهانی در دبی

با ماشین: دهکده جهانی در جاده شیخ محمد بن زاید، خروجی 37 واقع شده است. پارکینگ رایگان در محل موجود است.

با مترو: نزدیک‌ترین ایستگاه مترو، ایستگاه الراشدیه در خط قرمز است. از آنجا می‌توانید با تاکسی یا اتوبوس به دهکده بروید.

با اتوبوس: اتوبوس‌های RTA از مناطق مختلف دبی به دهکده جهانی سرویس‌دهی می‌کنند.

نکاتی برای بازدید

بهترین زمان برای بازدید از دهکده جهانی در طول فصل خنک‌تر، بین نوامبر و فوریه است. در این زمان، هوا دلپذیر است و جمعیت کمتری وجود دارد. دهکده جهانی از ساعت 4 بعد از ظهر تا 12 شب در طول هفته و تا 1 صبح در آخر هفته ها باز است.

با توجه به گرمای هوا، لباس‌های خنک و راحت بپوشید. به خاطر داشته باشید که هنگام ورود به برخی از غرفه‌های مذهبی، باید لباس‌های پوشیده داشته‌ باشید.

اقامتی لوکس در دبی

بازدید از دهکده جهانی، به هیجان‌انگیز شدن سفر شما در دبی کمک می‌کند اما در نهایت اقامتی باکیفیت، سفرتان را تکمیل خواهد کرد. هتل سوئیس اوتل الغریر،‌ بهترین گزینه برای استراحتی لوکس و رویایی در قلب دبی است:

هتل سوئیستل الغریر

هتل سوئیس اوتل الغریر، هتلی 5 ستاره در مرکز شهر دبی است و هر آنچه را که برای اقامتی بی‌نظیر نیاز دارید، در خود جای داده است. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل به تمامی امکانات رفاهی از جمله مبلمانی راحت، تجهیزات چای و قهوه، حمام اختصاصی و...مجهز هستند و فضایی آرام و دلنشین را برای شما فراهم می‌کنند تا در آغوش آرامش از منظره‌های شهر دبی لذت ببرید.

استخر روباز هتل، فرصتی ایده‌آل برای آبتنی و رهایی از گرمای دبی در آب خنک را فراهم می‌کنند. مرکز اسپای هتل با ماساژهای آرامش‌بخش و خدمات متنوع، خستگی سفر را از تن شما می‌زداید. مرکز تناسب اندام مجهز و سالن‌های بازی مختلف، تفریح و ورزش شما را در طول سفر فراهم می‌کنند.

رستوران‌ها و کافی شاپ‌های متنوع هتل با ارائه غذاهای لذیذ و نوشیدنی‌های گوارا، هر ذائقه‌ای را راضی می‌کنند. همچنین دسترسی آسان و سریع به مرکز خرید الغریر به شما امکان می‌دهد تا بدون صرف وقت و هزینه اضافی، از خرید و گشت و گذار در بهترین برندهای دنیا لذت ببرید.

بازدید از دهکده جهانی دبی

اگر به دنبال یک هتل با موقعیت مکانی عالی و امکانات رفاهی فراوان در دبی هستید، هتل سوئیس اوتل الغریر انتخاب مناسبی است. برای رزرو آسان این هتل به فلای‌تودی مراجعه کنید:

رزرو هتل در سراسر جهان با فلای تودی

در فلای‌تودی می‌توانید با خیال راحت هتل موردنظر خود را در دبی و یا سراسرجهان پیدا کرده و به آسانی رزرو کنید. در سامانه فلای‌ تودی، امکان انتخاب انواع هتل برای سلیقه‌های مختلف، با هر بودجه ای، از میان اقامتگاه‌های متعددی فراهم شده و با دریافت گارانتی بهترین قیمت، اطمینان خواهید داشت که سفر خود را با کمترین هزینه ممکن تجربه خواهید کرد.

با مراجعه به وب‌سایت و اپلیکیشن فلای تودی، به آسانی می‌توانید قیمت و امکانات هتل سوئیس اوتل الغریر و هتل‌های دیگر را مشاهده کرده و پس از رزرو، واچر هتل ها را به صورت آنی دریافت نمایید.

برای دریافت یکجای تمامی خدمات مورد نیاز سفر از جمله رزرو بلیط هواپیما برای تمام ایرلاین‌های داخلی و خارجی، خرید تور و اخذ ویزا با پشتیبانی شبانه‌روزی نیز می‌توانید به فلای تودی مراجعه کنید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      بارها به این دهکده‌ رفتم کلی لذت بردم تا یک ماه پيش اونجا بودم غرفه ایرانیها محشره بیشتر درموسیقی بندری واقعا دنیای رویایی هستش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج