اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۷۲۰۰
۹۱۱
۹۱۱
پ

سریال کره‌ای Hide؛ جاذبه معماهای تمام‌نشدنی

سریال «پنهان شدن» یک درام معمایی، مهیج و جنایی است که بیننده را از همان ابتدا درگیر معماهای تو در تو و پیچیدۀ خودش می‌کند.

فرادید: سریال «پنهان شدن» یک درام معمایی، مهیج و جنایی است که بیننده را از همان ابتدا درگیر معماهای تو در تو و پیچیدۀ خودش می‌کند.

 شخصیت اصلی سریال «پنهان شدن» زنی است به نام نا مون یانگ با گذشتۀ سخت و مرموز. اما او در حال حاضر ظاهرا زندگی مناسبی دارد. او و شوهرش هر دو وکیل هستند و با هم یک شرکت حقوقی را اداره می‌کنند. زندگی شخصی آن‌ها نیز در کنار فرزندشان کاملا آرام و عاشقانه است.

به گزارش فرادید؛ اما یک روز به طور کاملا ناگهانی شوهر مون یانگ ناپدید می‌شود؛ او در حالیکه قرار بوده در یک جلسۀ دادگاه حاضر شود غیبش می‌زند و هیچ ردپایی از خودش به جا نمی‌گذارد. از اینجا به بعد یک جستجوی پر از رمز و راز و معما برای مون یانگ آغاز می‌شود؛ جستجویی که در ابتدا هدفش پیدا کردن شوهر گمشده است اما در ادامه به کشف حقایقی عمیق و تاریک از گذشته و حال منجر می‌شود.

این سریال ریتم مناسبی دارد و اگرچه زمان نسبتا قابل توجهی را به پروراندن جنبه‌های عاطفی داستان اختصاص می‌دهد اما هرگز آنقدر کشدار نمی‌شود که تب و تاب و هیجانش را از دست بدهد و مخاطب را دچار ملال کند.

سریال کره‌ای Hide؛ جاذبه معماهای تمام‌نشدنی

در قسمت‌های ابتدایی چرخش‌های داستانی زیادی را شاهد هستیم؛ چرخش‌هایی که هم غافلگیرکننده و هیجان‌انگیز هستند و هم هر کدام به سهم خودشان جنبۀ رازآلود داستان را تقویت می‌کنند. مثلا وقتی همه چیز به نظر ناامیدکننده می‌رسد و شواهد نشان می‌دهند که شوهر مون‌یانگ به علت مشکل مالی خودکشی کرده، مون‌یانگ بسته‌ای را در جاکفشی خانه پیدا می‌کند که همۀ فرضیات قبلی را به هم می‌زند.

تقریبا هر جای سریال که فکر می‌کنید توانسته‌اید از بخشی ماجرا سر در بیاورید و یکی از رازهای قصه را کشف کنید، خیلی زود متوجه می‌شوید که اشتباه کرده‌اید و ماجرا طور دیگری بوده است. این پیچ و تاب‌های جذاب معمایی، در کنار بازی همدلی‌برانگیز و نیرومند لی بو یانگ در نقش اصلی سریال، عوامل اصلی گیرایی سریال Hide هستند.

اگر قسمت‌های باقی‌ماندۀ سریال هم با همین روایت روان و جذاب پیش بروند، شاید «پنهان شدن» بتواند تبدیل به یکی از موفق‌ترین سریال‌های کره‌ای امسال شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج