adexo3
۱۴۱۵۲۹۹
۱۵ نظر
۴۰۳۶
۱۵ نظر
۴۰۳۶
پ

در روزهای اخیر کیش از دبی پیشرفته‌تر شد + سند!

دبی سیل آمده، کیش و جنوب ایران هم، دبی ایرانی زیاد دارد، این فرصتی شده برای برخی کاربران خاص که سیل دبی را دلیلی بر ناکارآمدی اماراتی‌ها بدانند، این وسط میان کاربران ایرانی دوقطبی ایجاد شده، توئیت‌ها را در ادامه بخوانید.

برترین‌ها: دبی سیل آمده، کیش و جنوب ایران هم، دبی ایرانی زیاد دارد، این فرصتی شده برای برخی کاربران خاص که سیل دبی را دلیلی بر ناکارآمدی اماراتی‌ها بدانند، این وسط میان کاربران ایرانی دوقطبی ایجاد شده، توئیت‌ها را در ادامه بخوانید.

تصاویری از سیل شدید در دبی

 جاری شدن سیل در جزیره کیش

واکنش کاربران در این خصوص را بخوانید:

کاربر رقیب: شماها ‌‎نمیخواد سیل دبی رو مسخره کنین! چون مردمش به ۲ روز نکشیده تمام خسارت لامبورگینی و فراری‌شون رو از بیمه میگیرن،نه مثل مردم بدبخت ایران بعد ۱ سال دوندگی ۶۰ درصد خسارت پراید مدل ۸۹ رو بتونن از این دولت ناکارآمد بگیرن.

حسین چاووشی در پاسخ به رقیب: باز یه اتفاقی افتاد خارج از کشور ماله دستت گرفتی اقاپسر؟؟ سیل خوزستان و پلدختر کی به داد مردم رسید؟ همه مردم وسیله هاشون بهشون برگشت و خونه هاشون مث روز اول شد و بدون هیچ هزینه ای و خیلیا که خونه‌شون داغون شده بود دوباره خونه دار شدن!! کمتر واسه ارباب هات ماله کشی کن پسرجون.

این توئیت صدرا هم عجیب است، خودتان بخوانید: مقایسه دبی و کیش؛ فردای یک باران شدید.در عرض چند ساعت آب‌گرفتگی کیش جمع و جور شد ولی ببینید الگوی توسعه امارات رو که همچنان آبگرفتگی و سیل داخلش ادامه داره! دوبی مگه از اون اسفالت‌ها نداشت که آب رو عبور میداد تا سیل نیاد

ضدحمله نیلا به صدرا: بچه ها یه چیزی بگم بخندین، تندروها دارن دبی رو مسخره میکنن به خاطر سیلی که اومده! یکی نیست بهشون بگه کم‌فکرها، سیل و زلزله اومدن و خرابی به بار آوردن که خنده نداره، اینکه چند وقت یا چند سال طول بکشه اون خرابی رو درست نکنی خنده‌دار ( گریه‌دار) هست.

خانم یاس: ‌یه سیلی همزمان تو دبی و کیش اومده، جمهوری اسلامی سریع آب‌گرفتگی کیش رو جمع و جور کرده اما همسایه‌‌ی به اصطلاح توسعه یافته‌ش همچنان داره تو سیل دست و پا میزنه. دبی کمک خواست بسیجی‌ها برن، ثواب داره.

مینا: ‌تندروها با خوشحالی عکس سیل دبی را منتشر میکنند و میگویند ابهت دبی فرو ریخت. روز قبل هم دبی سیل اومد هم بلوچستان ایران. دبی فقط یک کشته داشته اونم یک مرد ۷۰ ساله با ماشین رفته سمت دریا و غرق شده. بلوچستان تعداد زیادی روستا با کل جمعیت به خاطر خانه‌های کاهگلی ناپدید شدند.

و البته قضاوت با شما، دبی یا کیش؟ مدیریت سیل در کدام بهتر بوده است؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      دبی یک شهر ساحلی است که علاوه بر دریا
      یک رودخانه وسیع قابل کشتیرانی هم در وسط شهر دارد

    • ناشناس

      درجواب اون عزیزی که گفت خسارت لامبورگینی خودشون رو درعرض دوروز میگیرن باید گفت حق بیمه ای که اونا به شرکت بیمه در دبی میپردازن ۵۰۰ برابر پولی هست که یه پراید یا ماشین ایرانی میده به بیمه در ایران پس تو ایران مثل دوبی پول به بیمه بدن تا خسارتشون در یک روز پرداخت بشه

    • ناشناس

      واقعا که
      اگه دولت امارات نمیتونه سیل رو جمع کنه آقای خادم رو بفرستیم برای کمک

    • ناشناس

      همین که دبی با علم و تکنولوژی و ایجاد سازمان بارورسازی ابرها به دنبال سبز کردن بیابان های این شهر هستند از این طرف مسئولان ما دارند جنگل های سرسبز شمال را تبدیل به بیابان می کنند خودش نشانه ی مدیریت می باشد!!! ضمنا این اولین تجربه ی دبی در سیل می باشد اما ما هر سال وضعیت رو می بینیم

    • ناشناس

      مگه تازگیا تو کیش بارون سیل آسا اومده؟؟ کو عکس و فیلم و خبرهاش؟؟؟!!!

    • رضا

      اونایی که بارندگی دبی را با کیش مقایسه می‌کنند یا مقرضن و یا بی‌اطلاع. کیش یک جزیره کوچک هست با ارتفاع نسبتا زیاد از سطح دریا و آب بسرعت تخلیه میشه. ولی دبی و اطراف آن با وسعتی بسیار بزرگتر و تقریباً با دریا هم‌سطح هست مثل همین شهر آستارای خودمان که با کمی بارندگی شدید تبدیل به دریا می‌شود

    • ناشناس

      دبی انتظار یه بارندگی ساده در طول عمر کشورش نداشته تا برسه به سیل و دوم اینکه کیش برروی یه تپه بنا شده واز دورتا دورش آب خود به خود دفع میشود ولی دبی در مسیر رودخانه که ازصحرا به طرف دریا می آید قرارگرفته و ساخت ساز قرار گرفته

    • ناشناس

      به اقای چاوشی باید گفت که وجدانت رو یه تکونی بده.
      بانک ها بخاطر وامی که خودخواسته و بدون مدیریت خوزستان رو له کرد.پدرمون رو در اوردن.
      سود ۲۳درصدی و جریمه دیرکرد.نوبرشونه

    • ناشناس

      طراحی کیش در مان شاه توسط فرانسویها ومدیریت و دلسوزی شاه انجام شد

    • ابی

      فقط زاکانی

    • داریوش

      صدرا جان و اون عزیزی که میگه نمیخواد دبی رو مسخره کنید کشور شما ایرانه نه امارات نمیخواد غیرتی بشین

    • داریوش

      ببخشید نیلا

    • شهروند

      در پاسخ به همه دوستان:دبی رو آب می بره.. مسئولان ایران را خواب...

    • ناشناس

      همیشه دروغ از اونبر آب میاد بیرون

    • ناشناس

      اصلا قیاس درستی نیست کیش جزیره هست با اندازه مشخص دبی شهری که اطرافش بازه و هرچی بارون باریده همش سرازیر شده به سمت شهر و مهمتر اینکه بارندگی تو دبی قطعا خیلی بیشتر بوده در اینکه دبی شهر پیشرفته ای هست شکی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج