۱۴۰۸۶۷۲
۱۱ نظر
۲۴۲۹
۱۱ نظر
۲۴۲۹
پ

شیوه جدید تیغ زدن رانندگان در اتوبان معروف تهران

یک اکانت توئیتری به نام «مهندس مملکت» در قالب یک رشته توئیت، روایتی از شیوه جدید تیغ زدن رانندگان در یکی از اتوبان‌های معروف تهران را مطرح کرده است.

برترین‌ها: یک اکانت توئیتری به نام «مهندس مملکت» در قالب یک رشته توئیت، روایتی از شیوه جدید تیغ زدن رانندگان در یکی از اتوبان‌های معروف تهران را مطرح کرده است.

شیوه جدید تیغ زدن رانندگان در اتوبان معروف تهران

این کاربر فضای مجازی در شرح این ماجرا نوشت: 

توی اتوبان خلیج فارس بودم حوالی ساعت ۲:۳۰ شب ، یک ماشین با راننده آقا و خانمی در ظاهر همسرش با بوق و چراغ فراوان گفتن شیشه رو بده پایین،تا دادم پایین گفت: چرخت وله! داره از جا در میاد! سریع بکش کنار! و مثل برق دور شد اعتنا نکردم و یکم ترسیدم اما به مسیر خودم ادامه دادم یکم سرعتمو کم کردم تا ببینم ببینم متوجه چیز غیر عادی میشم یا نه! فرمونو ول کردم حتی ذره ای ماشین به سمت چپ یا راست منحرف نمیشد،تو کمتر از دو دقیقه ماشین بعدی اومد و همین روند تکرار شد!

دیگه واقعا شک کرده بودم و ترسیده بودم سرعتمو خیلی کم کردم و اومدم سمت گاردریل تا اگه مشکلی پیش اومد ماشینو بگیرم به گارد ریل و متوقفش کنم و منتظر بودم اولین پارکینگ بکشم کنار برای چک کردن چرخ ها ، اما گافشون اینجا مشخص شد که هر دو ماشین از سمت راننده به من هشدار دادن- ماشین سوم به فاصله ۱ دقیقه از سمت شاگرد گفت چرخت کلا وله! و اونم با همون رفتار مشابه با سرعت برق دور شد!

هم نگرانیم بیشتر شد،هم شک ام ؛ با دلایل منطقی این که چرخ مشکلی داشته باشه رو رد کردم و گفتم اگه وایسم قطعا ماشین چهارم خفتم میکنه! اومدم تا اولین پمپ بنزین و از ماشین پیاده شدم؛ هیچ خبری از ایراد توی هیچ چرخی نبود. متصدی پمپ بنزین اومد جلو و ماجرا رو براش تعریف کردم،گفت چند شب پیش یک راننده دیگه رو با همین ترفند لخت کردن! این رشتو رو نوشتم تا بگم اینقدر طبیعی رفتار کردن که به راحتی میشه فریبشون رو خورد و تو دامشون افتاد! مخصوصا اگر تنها باشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      تهران نا امن

    • ناشناس

      نتیجه اخلاقی این قصه اینه که دزدها و‌ خفت گیر ها تلکه بگیر و......ماشا الله ما شا الله خیلی زیاد شدن لطفاً به کسی اعتماد نکنید که مال و جونتونو یه از دست ندین اینها حالشون خوش نیست واس پول دست به هر کاری میزنن

    • ناشناس

      خواهشا همیشه چک کنید که چرخاتون محکم باشه، خیلی خطرناکه

    • ناشناس

      کاش پلاک ماشین یادداشت میکردی می‌دادی پلیس

    • ایرانی

      نه واقعآ اگه هیچ چی نداریم و سفره هامون خالیه لااقل امنیت داریم .

    • ناشناس

      هیچی نداریم در عوض امنیت داریم!

    • شهروند

      این حداقل نا امتی است که بیان فرمودند وقتی بیمار بد حالی به مراکز درمانی بخش خصوصی مراجعه میکند قبل از هر اقدام درخواست حق العلاج علنی نه زیر میزی میکنند چطور توقع داری اراذل و اوباش چتین شیوه ای برای خالی کردن جیب مردم نداشته باشند واقعا" امنیت نیاز است

    • ناشناس

      .. تف برشرف آدمهای کفتارصفت وزالو 🌹

    • ناشناس

      چه کردن با مردم

    • فریبا اسدی

      به به!! به این همه امنیت.. بااین وضعیت کجا بایدپناه برد.. مردم گرسنه هستن رحم به صغیر کبیر نمیکنن. کسی هم نیست جلوگیری ازاین وضع بکنه.. چندشب پیش یه پیرزنه 80ساله رو توکوچه خفت کرده بودن. هم میزدنش هم...... ساعت 2 نصف شب. پیرزنه بدبخت ازکتکی که خوردبیهوش شد. نمیدونم نیروی انتظامی کجا بود.. منظورم اینه همه جوره فشاربه مردم میاد... چه کسی باید رسیدگی کنه به این وضع..

    • شهروند

      اگر رسیدگی کننده پیدا کردید لطف کنید معرفی فرمایید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج