adexo3
۱۴۰۶۴۴۱
۴۶۹
۴۶۹
پ

محدودیت تردد در محور چالوس برای عید نوروز

رئیس پلیس راه کشور از یکطرفه شدن مسیر جنوب به شمال جاده چالوس از ابتدای پل زنگوله خبر داد و گفت: این محدودیت تردد از امروز تا یکم فروردین ادامه دارد و همچنین محدودیت تردد در روز‌های چهارم، دوازدهم و چهاردهم فروردین خواهیم داشت.

صداوسیما: رئیس پلیس راه کشور از یکطرفه شدن مسیر جنوب به شمال جاده چالوس از ابتدای پل زنگوله خبر داد و گفت: این محدودیت تردد از امروز تا یکم فروردین ادامه دارد و همچنین محدودیت تردد در روز‌های چهارم، دوازدهم و چهاردهم فروردین خواهیم داشت.

سردار حسن مومنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: از ساعت ۹ صبح امروز محور چالوس در مسیر جنوب به شمال از مرزن آباد به سمت تهران مسدود شد و از ساعت ۱۱ صبح امروز مسیر از انتهای دهانه شمالی تونل البرز و پل زنگوله به سمت مرزن آباد یکطرفه شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برای روز‌های بازگشت مسافران از شمال محدودیت‌هایی را از جنوب به شمال اعمال می‌کنیم، افزود: برای روز‌های چهارم، دوازدهم و چهاردهم فروردین، محدودیت تردد از ساعت ۸ صبح در آزادراه تهران شمال آغاز می‌شود و از ساعت ۱۱ همان روز‌ها تردد از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه خواهد شد.

محدودیت تردد در محور چالوس برای عید نوروز

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج