اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۰۲۵۳۷
۱۴۴۲
۱۴۴۲
پ

نامه تهیه‌کننده فیلم جنجالی درباره حواشی اخیر

سیدغلامرضا موسوی،‏ تهیه‏‌کننده فیلم «کیک محبوب من» که در جشنواره برلین مورد توجه بسیاری قرار گرفت، در نامه‏‌ای از حواشی پیرامون این فیلم گفته است.

هم میهن: سیدغلامرضا موسوی،‌ تهیه‌‌کننده فیلم «کیک محبوب من» که در جشنواره برلین مورد توجه بسیاری قرار گرفت، در نامه‌‌ای از حواشی پیرامون این فیلم گفته است که در ادامه می‌‌خوانید:

فیلم سینمایی «کیک محبوب من»، به تهیه‌کنندگی اینجانب با رعایت همه اصول قانونی، شرعی و عرفی جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است اما درباره این فیلم که نسخه نهایی آن را هیچ‌کس در داخل کشور ندیده، مطالبی مبتنی بر اطلاعات نادرست منتشر شده، به‌همین‌جهت برای آگاهی عموم، توضیحات کوتاهی را لازم می‌دانم:

۱-«کیک محبوب من» روایت زندگی زنی تنها و مسن است که در مقطع ۷۰سالگی تصمیم می‌گیرد زندگی جدیدی را تجربه کند.

نامه تهیه‌کننده فیلم جنجالی درباره حواشی اخیر

2-پیش‌تولید فیلم در تیرماه آغاز و طی ماه‌های مرداد و شهریور 1401 ادامه یافت. برنامه فیلمبرداری براساس سن خانم مسن فیلم که در خانه زندگی طبیعی خودش را دارد،‌ در زمان پیش‌تولید برنامه‌ریزی شد.

3-خانم بازیگر (شخصیت) فیلم در تمام صحنه‌های خارج از منزل، باحجاب است و در صحنه‌های خارج از خانه حتی یک پلان بی‌حجاب ظاهر نمی‌شود. بنابراین «قانون حجاب» کاملاً رعایت شده است.

4-در صحنه‌های داخلی منزل شخصیت زن فیلم، باتوجه به سن او که 70 ساله است و در فیلم نیز عنوان می‌شود، از ظرفیت‌هایی که برای خانم‌های مسن در احکام وجود دارد،‌ استفاده کردیم. بااین‌همه برای احتیاط بیشتر در این صحنه‌ها، برای خانم بازیگر از کلاه‌گیس هم استفاده شد.

بنابراین موضوع حجاب در فیلم بسیار جدی تلقی شده، اما از ظرفیت‌هایی که دراین‌زمینه برای بانوان مسن وجود دارد، استفاده‌ کرده‌ایم.

ضمناً برخی تصور کرده‌اند که ما به دو شکل باحجاب و بی‌حجاب فیلمبرداری کرده‌ایم؛ فیلم یک‌بار، به‌شکل فوق و با در نظر گرفتن قوانین، اما بااستفاده از ظرفیت‌های فقهی فیلمبرداری شده است. سرانجام اینکه، فیلم در جشنواره برلین هم به‌شکل مورداشاره نمایش داده شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج