adexo3
۱۴۰۰۶۰۵
۵۹۸
۵۹۸
پ

برف مدارس این استان را تعطیل کرد

رییس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فعالیت برخی مدارس استان به علت تدوام بارش برف و یخبندان شدید روز سه‌شنبه هشتم اسفند به صورت غیر حضوری برگزارمی‌شود و یا با تاخیر کار خود را آغاز می‌کند.

ایرنا: رییس  اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فعالیت برخی مدارس استان به علت تدوام بارش برف و یخبندان شدید روز سه‌شنبه هشتم اسفند به صورت غیر حضوری برگزارمی‌شود و یا با تاخیر کار خود را آغاز می‌کند.

برف مدارس این استان را تعطیل کرد

به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استان اصفهان،جلال سلمانی افزود: مدارس تمامی مقاطع شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز، خوانسار، گلپایگان، فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین میاندشت، بخش میمه، نایین، اردستان و بخش‌های زفره و تودشک شهرستان کوهپایه فردا غیرحضوری خواهد بود.

وی اظهار داشت: همچنین مدارس نواحی شش‌گانه شهر اصفهان، برخوار، شاهین شهر و ورزنه فردا با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهد کرد.

پیش‌تر اما در اطلاعیه جداگانه، اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به علت برودت هوا و جلوگیری از مشکل در انتقال گاز، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی و اداره آموزش و پرورش شهرستان خوروبیابانک را برای فردا هشتم اسفند غیرحضوری اعلام کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج