اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۷۲۳۷
۶ نظر
۵۱۶
۶ نظر
۵۱۶
پ

طالبان: برای سلامت مردم افغانستان نیازمند ایرانیم

«قلندر عباد» وزیر بهداشت حکومت طالبان در حاشیه اجلاس جهانی امنیت بهداشت در اسلام‌آباد اظهار داشت: افغانستان نیازمند تجربیات ایران در حوزه بهداشت است.

تسنیم: «قلندر عباد» وزیر بهداشت حکومت طالبان در حاشیه اجلاس جهانی امنیت بهداشت در اسلام‌آباد اظهار داشت: افغانستان نیازمند تجربیات ایران در حوزه بهداشت است.

وزیر بهداشت حکومت طالبان اظهار داشت ما برای تقویت نظام آموزش درمانی و سلامت مردم افغانستان نیازمند همکاری با ایران هستیم.

«قلندر عباد» وزیر بهداشت حکومت طالبان در حاشیه اجلاس جهانی امنیت بهداشت در اسلام‌آباد اظهار داشت: افغانستان نیازمند تجربیات ایران در حوزه بهداشت است.

وی با اشاره به سفر اخیر خود به جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در نشست گروه ۵، گفت: ما در ایران شاهد پیشرفت‌های این کشور در حوزه‌های مختلف خدمات رسانی به مردم، بهداشت عمومی و مقابله با بیماری‌های عفونی بودیم و ما معتقدیم این یک فرصت مناسب برای افغانستان برای گسترش همکاری‌های دوجانبه است.

عباد افزود: همکاری مشترک ایران و افغانستان با درک شرایط متقابل می‌تواند باعث ایجاد فرصت ویژه‌ای در بهبود سلامت مردم کشور افغانستان شود، زیرا سلامت و بهداشت مردم از هر سیاستی به دور است.

وزیر بهداشت حکومت طالبان تأکید کرد: افغانستان نگاه رو به جلو به بهره‌برداری از تجربیات جمهوری اسلامی ایران در حوزه سلامت، تقویت سیستم بهداشت عمومی و کنترل بیماری‌های عفونی دارد.

وی همکاری افغانستان با همسایگان به ویژه ایران را بسیار مهم برشمرد و افزود: چالش‌های حوزه بهداشت، ویروس و بیماری‌های واگیردار هیچ مرز و محدوده‌ای نمی شناسد لذا مشارکت ملت‌ها و همکاری‌ میان دولت‌های منطقه برای غلبه بر چالش‌های مشترک در حوزه بهداشت و سلامت اجتناب ناپذیر است.

عباد همچنین اظهار داشت: افغانستان مشتاق همکاری با ایران و استفاده از تجربیات سازنده این کشور در حوزه آموزش درمان، داروسازی و تقویت نیروی انسانی است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ایران خودش کمبود پزشک داره ، ۱۰ میبیون مهاجر افغان هم اومدن پزشکان ایزان هم دارن مهاجرت میکنن میرن

    • آیدا

      چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است

    • ناشناس

      کاش این افغانیا دست از سرمون بر میداشتن

    • ایران خودش نیازمند سلامته
      ازونور مردم مارا می کشید از اینطرف ۱۰ میلیون از اتباع تان اب و نانی که سهم مردم ایرانه رو میخورن ار طرفی برامون شاخ و شانه می کشید و حالا با ایران ترفند ها هم جیب مون رو خالی کنید ؟

    • ناشناس

      عجب خبر مهمی.....!!!!!

    • ناشناس

      افغانستان با صادرات مواد‌مخدر به ایران دارو های یارانه ای ایرانیان را از بازار جمع وبه صورت قاچاق به افغانستان اتتقال میدهد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج