۱۳۸۵۸۷۲
۱ نظر
۲۸۳۰۴
۱ نظر
۲۸۳۰۴
پ

رپورتاژ آگهی

با این حرکات ورزشی بدون رژیم تا ١٠ کیلو وزن کم کنید

در این مقاله می‌خواهیم به برخی از حرکات ورزشی بدون رژیم برای کاهش وزن بپردازیم. افراد با انجام این حرکات ورزشی، متناسب با سن و توده بدنی خود می‌توانند تا حدود ۱۰ کیلوگرم وزن در طول یک ماه کم کنند.

انتخاب تمرین‌های ورزشی مناسب به عنوان یک راه مهم و اصولی برای کاهش وزن در طول ماه محسوب می‌شود. انجام ورزش‌های هوازی و غیرهوازی به افراد کمک خواهد کرد تا بتوانند چربی‌های اضافه بدن را در مدت زمان کوتاهی بسوزانند. در این مقاله می‌خواهیم به برخی از حرکات ورزشی بدون رژیم برای کاهش وزن بپردازیم. افراد با انجام این حرکات ورزشی، متناسب با سن و توده بدنی خود می‌توانند تا حدود ۱۰ کیلوگرم وزن در طول یک ماه کم کنند.

با این حرکات ورزشی بدون رژیم تا ١٠ کیلو وزن کم کنید

اهمیت تمرینات ورزشی برای کاهش وزن

تمرینات متابولیک با شدت بالا به عنوان یک راه کلیدی برای کاهش چربی بدن هستند. این تمرینات بدون نیاز به رژیم غذایی بوده که به افراد کمک خواهد کرد تا در طول ماه بتوانند چربی‌های اضافه بدن را آب کنند. سوزاندن کالری زیاد در تمرینات متابولیک با شدت بالا در تایم 30 دقیقه‌ای قابل انجام است. به کارگیری روش‌های اصولی و انجام حرکات استاندارد باعث می‌شود تا افراد در مدت زمان کوتاهی بتوانند به نتایج قابل قبول دست پیدا کنند.

هدف اصلی در این ورزش، عضلات و چربی سوزی هستند که انجام مکرر آنها باعث کاهش چربی‌های انباشته شدن در بدن می‌شود. اگر بخواهید بدون رژیم غذایی و با استفاده از حرکات ورزشی، کاهش وزن مانند بازیگران را تجربه کنید، کافی است در ادامه به معرفی حرکات ورزشی مرتبط با چربی سوزی همراه ما باشید.

حرکات ورزشی کاهش دهنده وزن بدن

در این بخش می‌خواهیم به برخی از مهم‌ترین حرکات ورزشی چربی سوز اشاره داشته باشیم:

·حرکت ماسل آپ

ماسل آپ به عنوان یکی از راه‌های مؤثر و ترکیبی از قدرت و کشش محسوب می‌شود. این حرکت مناسب می‌تواند در هر دقیقه حدود 8 کالری را در افراد بسوزاند. برای انجام این ورزش، افراد نیازمند به یک میله بارفیکس هستند. برای شروع حرکت، افراد کافی است از میله آویزان شده و با استفاده از فشار به بازوهای خود، به حالت انفجاری بالا تنه را بر روی میله قرار دهند. در این حالت باید دست‌پا به شکل صاف و کشیده باشد. تکرار این حرکت در طول روز می‌تواند میزان چربی سوزی را تا حدود زیادی افزایش دهد.

·دیپ نیمکتی

اگر در حین چربی سوزی نیاز به ساخت عضله سه سر بازویی دارید، می‌توانید این حرکت را در برنامه تمرین خود قرار دهید. این حرکت باعث سوزاندن 5 کالری در هر دقیقه می‌شود. برای انجام صحیح حرکت دیپ نیمکتی، کافی است به مکانی بروید که یک سکو یا نیمکت به ارتفاع 20 الی 30 سانتی‌متر داشته باشد. پشت به نیمکت نشسته و پاهای خود را به شکل کامل دراز کنید. حال در این وضعیت هر دو دست را از پشت بر لبه نیمکت یا پله قرار داده و به آرامی لگن خود را از سطح زمین جدا کنید. بالا بردن بدن تا جایی که آرنج‌ها صاف شوند طبیعی است.

·زانو بلند

یکی دیگر از حرکات ورزشی چربی سوز بدون نیاز به رژیم غذایی، حرکت زانو بلند است. این تمرین به دلیل شدت بالایی که دارد باعث چربی سوزی 9 کالری در هر دقیقه می‌شود. این حرکت را می‌توان در یک فضای محدود نیز انجام داد. برای انجام صحیح این حرکت باید بدن در وضعیت مناسب قرار بگیرد. دست در پهلوها و آرنج‌ها خمیده شده باشند. حال در حالی که گردن و ستون فقرات صاف است، زانوی چپ به سمت بالا آورده شود. مشابه همین حالت باید در زانوی راست نیز انجام شود تا حفظ تعادل شکل بگیرد. افراد بدون تجهیزات می‌توانند به آسانی این حرکت را انجام دهند تا بتوانند در مدت زمان مشخص به کاهش وزن دست پیدا کنند.

با این حرکات ورزشی بدون رژیم تا ١٠ کیلو وزن کم کنید

·کرانچ

کرانچ یک ورزش ساده اما قدرتی برای تقویت عضلات شکم است. این تمرین در طول یک دقیقه حدود 3 کالری از افراد را می‌سوزاند. برای شروع، فرد باید به پشت با زانوی خم شده دراز بکشد. دست‎های خود را به شکل حلقه کرده در پشت سر قرار دهد. حالا باید بتواند بالاتنه را چند سانتی‌متر به سمت بالا بیاورد. در زمان بالا آمدن، زانوها نباید در وضعیت متغیر قرار بگیرند. در بخش بالایی مکث چند ثانیه‌ای باعث می‌شود تا چربی سوزی به بهترین شکل انجام شود.

این حرکت برای ساخت عضله شش تکه شکم بسیار عالی است. افرادی که در حین چربی سوزی به دنبال ساخت عضلات شکم قوی هستند، می‌توانند در طول هفته به صورت مداوم این حرکت را انجام دهند.

جمع بندی

ورزش کردن یک راه ساده و اصولی برای حفظ سلامت جسمی و روحی است. برخی از افراد به دلیل داشتن اضافه وزن ترجیح می‌دهند تا با به کارگیری حرکات ورزشی، وزن خود را کاهش دهند. در این مقاله به حرکات ورزشی بدون رژیم برای کاهش وزن تا حداکثر 10 کیلوگرم در یک ماه پرداخته شده است. افراد باید تحت نظر مربی باتجربه، این حرکات را انجام دهند تا دچار آسیب و مشکل نشوند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      حرف اضافه میزنید فقط تصویر حرکات ورزشی هست که خواننده درک حرکت ورزشی مکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج