adexo3
۱۳۸۰۳۵۹
۲۷۳
۲۷۳
پ

زمان اعلام نتیجه بررسی صلاحیت‌ها برای انتخابات

وزیر کشور گفت: همگان باید برای مشارکت تلاش کنند و وزارت کشور نیز مسئولیت دارد و باید مباحث اجرایی را به‌خوبی انجام بدهد. در موضوع رقابت باید طیف‌های سیاسی و جناح‌های مختلف بیایند و رقابت را شکل دهند و مشارکت گسترده شکل بگیرد.

تسنیم: وزیر کشور گفت: همگان باید برای مشارکت تلاش کنند و وزارت کشور نیز مسئولیت دارد و باید مباحث اجرایی را به‌خوبی انجام بدهد. در موضوع رقابت باید طیف‌های سیاسی و جناح‌های مختلف بیایند و رقابت را شکل دهند و مشارکت گسترده شکل بگیرد.

زمان اعلام نتیجه بررسی صلاحیت‌ها برای انتخابات

احمد وحیدی وزیر کشور درخصوص بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب پیرامون اهمیت انتخابات و تبیین راهبردهای چهارگانه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت در این زمینه، بیان کرد: ان‌شاالله با رهنمودها و تدابیر ایشان حرکت خوبی در این حوزه خواهیم داشت.

وی افزود: اهمیت و جایگاه مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در بیانات ایشان به‌خوبی تبیین شد. منتظر حرکت مهم توسط تمامی ذی‌ربطان، ذی‌صلاحان و عموم مردم در باب مشارکت هستیم و نیاز است که همه در میدان باشند و بدانند که مشارکت گسترده یعنی ایران قوی، امنیت کامل و عزت و تعالی کشور.

وزیر کشور با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بیان کردند که انتخابات می‌تواند مبنای تحول باشد، اظهار داشت: همگان باید برای مشارکت تلاش کنند و وزارت کشور نیز مسئولیت دارد و باید مباحث اجرایی را به‌خوبی انجام بدهد. در موضوع رقابت باید طیف‌های سیاسی و جناح‌های مختلف بیایند و رقابت را شکل دهند و مشارکت گسترده شکل بگیرد. بستر این موارد فراهم است و دلسوزان و فعالان اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی وارد میدان شوند.

وحیدی عنوان کرد: تا این مرحله، همه طیف‌ها و سلایق در انتخابات حضور دارند و هیئت نظارت نتیجه نهایی را 14 دی اعلام خواهد کرد. خواست عمومی و بیانات رهبر معظم انقلاب نیز این بوده که جناح‌ها و سلایق مختلف حضور داشته باشند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج