adexo3
۱۳۷۷۷۶۳
۴۱۱
۴۱۱
پ

دلیل معافیت این نماینده مجلس از سربازی اعلام شد

دفتر حسن شجاعی، نماینده ابهر در واکنش به اظهارات یک فعال سیاسی درمورد تغییر قانون نظام وظیفه برای معافیت اعلام کرد: معافیت نماینده «پاکدست و مقتدر منطقه» بدلیل معافیت دائم مشمولین بالای ۴۰ سال دارای سه فرزند بوده است.

آرمان ملی: دفتر حسن شجاعی، نماینده ابهر در واکنش به اظهارات یک فعال سیاسی درمورد تغییر قانون نظام وظیفه برای معافیت اعلام کرد: معافیت نماینده «پاکدست و مقتدر منطقه» بدلیل معافیت دائم مشمولین بالای ۴۰ سال دارای سه فرزند بوده است.

دلیل معافیت این نماینده مجلس از سربازی اعلام شد

متن بیانیه حسن شجاعی نماینده مجلس به شرح زیر است:

۱_طی روزهای اخیر فردی معلوم الحال – که سابقه ادعاهای غیرعقلانی در کارنامه خود دارد - طی ادعایی، اعتبار کاندیداتوری نماینده مردمی ابهر، خرمدره و سلطانیه را نفی نموده، نمایندگی او در مجلس شورای اسلامی را فاقد وجاهت قانونی دانسته و نهایتا تمام دستگاه های اجرایی و نظارت استان و کشور و از جمله شورای نگهبان را مورد اتهامات بزرگ و نابخشودنی قرار داده و سپس با افتخار اعلام داشته که منبع او منبعی موثق است و ادعاهایش صددرصد درست است. 

 ۲_ او ادعا کرده مطابق بند ۱۰ ماده ۳۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، نماینده منطقه باید واجد کارت پایان خدمت یا معافیت دائم باشد تا امکان ثبت نام و نمایندگی او وجود داشته باشد. از آنجایی که نماینده منطقه قطعا و یقینا نه کارت پایان خدمت دارد و نه معافیت دائم، بنابراین ثبت نام او برای کاندیداتوری دوره دوازدهم مجلس، غیر قانونی بوده و این مهم با تخلف های متعدد و گسترده توسط او و دستگاه های اجرایی و نظارتی و مبتنی بر استانداردهای دوگانه حاکمیت صورت پذیرفته است. 

۳- او در ادامه گفته نمایندگی نماینده منطقه هم اکنون و در دوره یازدهم مجلس هم فاقد وجاهت قانونی ست. چرا که او نه کارت پایان خدمت داشته و نه معافیت دائم و با این وجود در انتخابات دوره یازدهم ثبت نام و شرکت کرده و در واقع با فریب مردم، رای آنها را اخذ نموده، لذا هم خودش متخلف است و هم همه ارکان نظام از هیات اجرایی و وزارت کشور تا هیات نظارت و شورای نگهبان و تا مجلس شورای اسلامی که با وجود نقص قانونی، نمایندگی او را پذیرفته اند، همگی متخلف هستند و این نشان دهنده فساد اداری بزرگ در ساختار حاکمیت است که شخصی با وجود فقدان یک مدرک عینی می تواند اینچنین در ساختار حاکمیت نفوذ کند و به راحتی چهار سال بر صندلی ای تکیه زند که قانونا اعتبار ندارد و حتی بالاتر بتواند نفوذ قابل توجه ای در دولت و حاکمیت به دست بیاورد و چهار سال بر کرسی ریاست و نائب رئیسی کمیسیون اصل نود بنشیند، نائب رئیس شورای هماهنگی دستگاه های نظارتی کشور گردد، نائب رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان بشود و رئیس کارگروه مشترک حل اختلاف دولت و مجلس گردد. 

۴- برخی به او گفته اند که رویه نماینده پاکدست و مردمی ابهر، خرمدره و سلطانیه همواره این بوده که به حاشیه ها نمی پردازد و وارد چنین جدل های بیهوده ای نمی شود. و او در جواب گفته که دفتر نماینده باید پاسخ بدهد و سکوت دفتر نشانه صحت ادعای من است. او گفته کارت پایان خدمت یا معافیت دائم که هیچ، نماینده اگر یک تکه کاغذ و یک گواهی خشک و خالی هم می داشت، تا به حال صد باره آن را منتشر کرده بود. 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج