اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۱۲۲۹
۱۰۱۶
۱۰۱۶
پ

کپی‌‎کاری جدید واتساپ از تلگرام

به‌زودی قابلیت جستجو بر اساس تاریخ به نسخه اندروید واتساپ می‌آید؛ قابلیتی که پیش‌تر در نسخه آی او اس WhatsApp و همچنین تلگرام ارائه شده است.

گجت نیوز: به‌زودی قابلیت جستجو بر اساس تاریخ به نسخه اندروید واتساپ می‌آید؛ قابلیتی که پیش‌تر در نسخه آی او اس WhatsApp و همچنین تلگرام ارائه شده است.

WABetaInfo که در حوزه اخبار واتساپ شناخته‌شده است، به‌تازگی از اضافه شدن قابلیت جستجو بر اساس تاریخ به نسخه اندروید این پیامرسان خبر داد. این وب‌سایت در نسخه بتای v۲.۲۳.۲۴.۱۶ متوجه وجود قابلیت مذکور شده است که در حال حاضر در مرحله توسعه به سر می‌برد. بنا به گزارش آن، باید انتظار داشت این قابلیت به‌زودی به‌واسطه یک آپدیت جدید در اختیار کاربران گذاشته شود.

قابلیت جستجو بر اساس تاریخ در نسخه اندروید واتساپ

کپی‌‎کاری جدید واتساپ از تلگرام

بر اساس تصاویری که از این قابلیت منتشر شده است، کاربران برنامه WhatsApp جهت دسترسی به پیام مورد نظر خود می‌توانند روی لوگو تقویم در قسمت جستجو در بالای صفحه ضربه بزنند. سپس تقویمی برایشان به نمایش در می‌آید که می‌توانند از طریق آن پیام‌های رد و بدل شده در یک تاریخ مشخص را مشاهده کنند.

چنین قابلیتی پیش‌تر در تلگرام، پیامرسان رقیب واتساپ ارائه شده و حتی نسخه پایدار واتساپ برای iOS هم همین الان از آن بهره می‌برد. کاربران این پیامرسان در iOS نه فقط در چت‌های دو نفره، بلکه در گروه‌ها هم امکان جستجوی پیام‌ها بر اساس تاریخ ارسال را دارند و برای انجام این کار لازم است در بخش اطلاعات چت، گزینه جستجو و سپس آیکون تقویم در پایین سمت راست صفحه را انتخاب کنند تا بتوانند به پیام‌های مورد نظرشان در یک روز خاص دسترسی داشته باشند.

به رسم همیشه، قابلیت جستجو بر اساس تاریخ هم پس از گذراندن دوره آزمایشی نهایتاً در دسترس عموم کاربران پیامرسان واتساپ قرار خواهد گرفت. ضمناً شایان ذکر است که طی چند وقت اخیر اطلاعاتی درباره قابلیت‌هایی تازه از این برنامه نظیر نصب دو اکانت واتساپ روی یک گوشی، ویس یکبار مصرف و عکس پروفایل دوگانه منتشر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج