adexo3
۱۳۷۰۱۰۲
۲۹۴۷۳
۲۹۴۷۳
پ

چرا خلبان جنگنده بعد از ایجکت کردن بازنشسته می‌شود؟

در واقع پاسخ به این پرسش بله است، اما این بله همیشگی نیست، زیرا درصدی از خلبان‌ها بعد از ایجکت قادر به پرواز مجدد نیستند. حتی آن‌هایی که قادر به پرواز مجدد هستند نیز باید دوره‌های جدید پزشکی، روانی و فنی را طی کنند و صلاحیت آن‌ها برای پرواز مجدد تایید شود.

راهنماتو: عمل ایجکت که در واقع پرش صندلی خلبان به بیرون در وضعیت اضطراری است همیشه یک عمل ساده نیست. در نظر بگیرید که یک جنگنده با سرعت مافوق صوت هدف قرار بگیرد و خلبان در آن سرعت ایجکت کند. حتی تصور چنین وضعیتی نیز بسیار هولناک است.

در واقع پاسخ به این پرسش بله است، اما این بله همیشگی نیست، زیرا درصدی از خلبان‌ها بعد از ایجکت قادر به پرواز مجدد نیستند. حتی آن‌هایی که قادر به پرواز مجدد هستند نیز باید دوره‌های جدید پزشکی، روانی و فنی را طی کنند و صلاحیت آن‌ها برای پرواز مجدد تایید شود. پس نمی‌توان گفت همه خلبان‌هایی که ایجکت می‌کنند می‌توانند دوباره پرواز کنند.

چرا خلبان جنگنده بعد از ایجکت کردن بازنشسته می‌شود؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج