adexo3
۱۳۵۱۷۵۹
۵ نظر
۵۵۴۴
۵ نظر
۵۵۴۴
پ

عکس‌هایی از حمله وحشیانه به ۲ مامور جنگلبانی

رئیس منابع طبیعی بابل، بابلسر و فریدونکنار مازندران گفت: یک قاچاقچی چوب در ارتفاعات بندپی غربی بابل در حین دستگیری، با تبر به ۲ مامور جنگلبانی حمله و آنها را زخمی کرد.

دیده‌بان ایران:  رئیس منابع طبیعی بابل، بابلسر و فریدونکنار مازندران گفت: یک قاچاقچی چوب در ارتفاعات بندپی غربی بابل در حین دستگیری، با تبر به ۲ مامور جنگلبانی حمله و آنها را زخمی کرد.

عکس‌هایی از حمله وحشیانه  به ۲ مامور جنگلبانی

حسین پورحسین،رییس منابع طبیعی بابل، بابلسر و فریدونکنار مازندران افزود: یک قاچاقچی چوب که درختان را در ارتفاعات بندپی غربی بابل قطع و با قاطر به پایین دست حمل می کرد از سوی ماموران جنگلبانی شناسایی و دستگیر شد.

وی اظهار داشت: در حین دستگیری این قاچاقچی چوب با تبر به ۲ مامور جنگلبانی حمله و دست و پای آنها را شکسته است که این ماموران به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شدند. این مقام مسوول، با بیان اینکه این قاچاقچی چوب بلافاصله دستگیر و چوب های موجود نیز ضبط شده است، اضافه کرد: به طور متوسط در هر ماه حدود ۱۸ قاچاقچی چوب شناسایی و دستگیر می شوند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بابل، بابلسر و فریدونکنار گفت : ۱۰۷ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در ۲ شهرستان بابل و بابلسر آزادسازی شد. پورحسین بیان داشت: در یک سال اخیر از مجموع ۱۰۷ هکتار از منابع طبیعی و اراضی ملی آزاد شده ۱۰۴ هکتار در شهرستان بابل و ۳ هکتار در شهرستان بابلسر آزادسازی شد.=

وی گفت : بخش بندپی شرقی، بندپی غربی و بابلکنار سه بخش عمده در شهرستان بابل بودند که این اراضی ملی و منابع طبیعی آزادسازی شد. این مقام مسوول افزود : در این اراضی آزاد شده ۲۸۰ باب منزل مسکونی و سرپناه برای دام‌ها جمع آوری شد.

پورحسین تصریح کرد : بر اساس تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها هرگونه تصرف جدید و ساخت و ساز و غرس درخت در این اراضی بر اساس قانون نیاز به پرونده سازی ندارد و جمع آوری می‌شود.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری بابل، بابلسر و فریدونکنار ادامه داد : بعد از روی کار آمدن دولت سیزدهم مبارزه و برخورد با تجاوزگران به عرصه‌های ملی و جنگل‌های هیرکانی که میراث کهن ما ایرانیان است با قدرت در حال انجام است.

وی بیان کرد: برای قطع و قاچاق درختان هیرکانی ۳۹۴ فقره تنظیم پرونده شد که در این راستا ۲۲۱ دستگاه خودروی حامل چوب قاچاق توقیف و با اعمال قانون به مراجع قضایی تحویل شدند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بابل، بابلسر و فریدونکنار از شهروندان خواست که در مبارزه با تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی زحمتکشان خود را کمک کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با تلفن گویای منابع طبیعی ۱۵۰۴۱۳۹ تماس بگیرند. شهرستان بابل با ۵۴۰ هزار جمعیت و ۲ شهرستان ساحلی بابلسر و فریدونکنار به ترتیب با ۷۰ و ۶۵ هزار نفر جمعیت از شهرهای مرکزی مازندران محسوب می شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      چراملت به خاطدافعانیا بیکارگشنه کردین این اتفاقات بیفته

      پاسخ ها

      • ناشناس

        تو شمال مازندران وضعش خوبه تنها استان صنعتی و امکانات خوب تو شمال مازندرانه اون دوتای دیگه گلستان و گیلان وضعشون داغونه

    • ناشناس

      مگر. پیامبر. نفرمودند. شکستن شاخه ی درختان. مثل شکستن بال فرشتگان هست ؟؟. من اگر مسؤل بودم. اینها رو. اعدام میکردم. تا کسی جرات نکنه. جنگل این سرمایه ی. ملی رو نابود کند

    • ناشناس

      ساعت ۹ شب ببعد جاده های شهر های ساحلی مملو از کامیون های چوب جنگلی در تردد هستند به راحتی حتی گاهی وقت ها تو روز روشن ازشون سوال گردم چوب جنگلیه باقیافه حق بجانب که ازش بتو چه میبارید گفت بله خدا به چنگلبانا رحم کنه قاچاقچی ها خیلی بی رحم هستند ودمشون به جا هائی بسته هست یک سوم از جنگل های هیرکانی باقی مانده آقای محیط زیست آقای جنگل ها م مراطع کجایید.

    • بدون نام..

      ملت ایران گشنه شدن افتادن به جون درختان.ماهی ۱۸ تا کم نیست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج