۱۳۵۱۳۶۵
۲ نظر
۵۴۲۷
۲ نظر
۵۴۲۷
پ

رپورتاژ آگهی

پنج مدل شلوار جین که باید در کمد خود داشته باشید

شلوار جین از جمله لباس‌هایی است که تمام افراد از آن استفاده می‌کنند و در کمد هر کی یکی از این شلوارها به چشم می‌خورد. با پیشرفت صنعت مد انواع از شلوار جین وارد بازار شده اند که بسیاری از افراد از آن ها بهره می برند.

پنج مدل شلوار جین که باید در کمد خود داشته باشید

 شلوار جین از جمله لباس‌هایی است که تمام افراد از آن استفاده می‌کنند و در کمد هر کی یکی از این شلوارها به چشم می‌خورد. با پیشرفت صنعت مد انواع از شلوار جین وارد بازار شده اند که بسیاری از افراد از آن ها بهره می برند.

 شلوار یکی از گزینه های اصلی زیباتر شدن استایل و ظاهر افراد به شمار می رود. امروزه نمونه های بسیار متنوعی از شلوار جین در فروشگاه ها وجود دارند که هر کدام از آن ها نیز مناسب اندام های مختلف هستند. اگر شما نیز قصد دارید تا با استفاده از شلوار جین استایل خود را زیباتر کنید بهتر است انواع آن را بشناسید و بدانید که هر نوع شلوار جین مناسب چه اندامی است.برخی از شلوار های جینی که باید در همه کمد ها باشند

پنج مدل شلوار جین که باید در کمد خود داشته باشید

امروزه شلوار جین یکی از پرطرفدارترین شلوارهایی است که افراد زیادی علاقه مند هستند تا از آن استفاده کنند و استایل خود را زیباتر سازند. در حال حاضر نمونه های مختلفی از شلوار جین وارد بازار شده اند؛ که این امر سبب گردیده تا انتخاب برای افراد دشوار باشد. می توان گفت که آگاهی از مناسب بودن انواع شلوار جین برای اندام های گوناگون، باعث می شود تا انتخاب شلوار برای افراد راحت تر شود؛ با این حال چند نمونه از شلوارهای جین می بایست همواره در کمد افراد باشند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

شلوارجین مام استایل

یکی از انتخابات برای خرید شلوار زنانه جین مام استایل است. در حال حاضر شلوار جین مام استایل طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. این نوع شلوار دارای دو نمونه فیت و استایل بوده که نمونه استایل این شلوارها فاق بلندی دارد و کمربند آن نیز بالای ناف بسته می‌شود. نمونه مام استایل شلوارهای جین باعث می شوند تا کمر کوچک ‌تر به نظر برسد. این شلوار بیشتر برای افراد لاغر اندام مناسب خواهد بود. پارچه هایی که در تهیه این شلوارها مورد استفاده قرار می گیرند، معمولاً از نوع ضخیم هستند. استفاده از این نوع جین سبب می گردد تا ران و باسن حجم بیشتری داشته باشد.

شلوار جین مام فیت

این نمونه از شلوار دارای طراحی مشابه با شلوار جین مام استایل است. با این حال شلوار مام فیت تفاوت هایی نیز با شلوار مام استایل دارد که این تفاوت ها سبب محبوبیت آن شده اند. شلوار مام فیت فاق بلندی دارد و همچنین  قسمت باسن و ران آن تنگ تر از مام استایل است.

شلوار جین راسته

می توان گفت که شلوار جین راسته از دیگر شلوارهای محبوب در میان افراد و البته با قدمت بسیار است؛ اما با این حال همچنان طرفدارن خاص خود را دارد و افراد بسیاری به پوشیدن این نوع شلوار علاقه مند هستند. شلوار جین راسته به گونه ‌ای طراحی شده که عرض شلوار تا پایین شلوار یکسان بوده و تغییر نمی کند. پاچه ها در شلوار جین راسته اندازه متوسط دارند؛ به این معنا که نه گشاد هستند و نه تنگ. از این نوع جین می‌توان در طول روز در محل کار، دانشگاه و... استفاده نمود؛ چرا که افراد با استفاده از آن احساس راحتی خواهند کرد.

شلوار جین دمپا

پنج مدل شلوار جین که باید در کمد خود داشته باشید

این نمونه از شلوارهای جین به گونه ای طراحی شده‌اند که سبب راحتی در قسمت ساق پا می‌شود. اگر شلوارهای دمپا را با لباس مناسب ست کنید، زیبایی استایل شما را دوچندان خواهد کرد. این شلوارها در بخش کمر، ران و همچنین باسن منحنی دارند و در بخش زانو بازتر می شوند. در نتیجه این نوع شلوار جین یکی از گزینه های اصلی کمد بانوان است؛ چرا که تقریبا برای هر اندامی مناسب خواهد بود.

شلوار جین بگ

شلوارهای بگ نوعی شلوار هستند که حالتی گشاد و بلند دارند. این نوع شلوارها به محبوبیت بسیار زیادی در میان افراد دست یافته اند. در قسمت کمر شلوارهای بگ می‌توان از زیپ یا کش استفاده کرد. این نوع شلوارها دارای نوع نیم بگ نیز هستند که از شلوار بگ کمی تنگ‌تر است. همچنین بسیاری از افراد به استفاده از شلوارهای بگ و نیم بگ علاقه مند هستند.

سخن پایانی

سایت خانه شلوار ونک، با ارائه انواعی از شلوارهای باکیفیت بالا و مدل های مختلف گزینه مناسبی برای خرید شلوار زنانه با قیمت مناسب است.

 برای استفاده مناسب از شلوارهای جین بهتر است بدانید که هر نمونه از شلوار جین متناسب با چه نوع اندامی است. این امر سبب می‌گردد تا افراد بتوانند در زمان خرید شلواری متناسب با اندام خود را خریداری نمایند. امروزه تنوع شلوارهای جین موجود در بازار بسیار افزایش یافته و باعث شده تا انتخاب برای افراد دشوار شود. از جمله شلوارهای جین پرطرفدار می‌توان به شلوار جین مام استایل، مام فیت، راسته و... اشاره کرد؛ که در صورت آگاهی از نحوه ست کردن آن‌ها با لباس‌های دیگر، جذابیت بسیاری به استایل شما خواهند بخشید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سلام

      شما دعا کن پول یکیشو داشته باشیم چهارتای دیگه پیشکش

    • ناشناس

      یکی هم نداریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج