adexo3
۱۳۴۳۰۴۰
۲۸۴۱
۲۸۴۱
پ

بیمه‌شدگان مراقب این پیامک باشند

سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای پیرامون تلاش افراد سودجو و متخلف برای سوءاستفاده از نام، عنوان یا لوگوی این سازمان اعلام کرد

ایسنا: سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای پیرامون تلاش افراد سودجو و متخلف برای سوءاستفاده از نام، عنوان یا لوگوی این سازمان اعلام کرد؛ هرگونه تماس یا پیامکی مبنی بر درخواست ارسال اطلاعات شخصی و مالی بیمه‌شدگان و بازنشستگان، مورد تأیید این سازمان نیست. شایان ذکر است اطلاعیه‌های رسمی سازمان علاوه بر شعبه‌های بیمه‌ای، صرفاً از طریق درگاه‌های ارتباطی رسمی این سازمان منتشر می‌شود.

سازمان تأمین‌اجتماعی پیش از این نیز اعلام کرده که هر نوع تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد با عنوان سازمان تأمین‌اجتماعی به درب منازل و تقاضای وجه یا درخواست اطلاعات شخصی، مورد تأیید این سازمان نبوده و اقدامی کلاهبردارانه است.

لازم به ذکر است بیمه‌شدگان و بازنشستگان برای کسب هرگونه اطلاعات موردنیاز، در تمام ساعات شبانه‌روز می‌توانند با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان با شماره ۱۴۲۰ تماس برقرار کنند و از مشاوره و راهنمایی کارشناسان این مرکز بهره‌مند شوند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج