۱۳۳۲۶۲۸
۱ نظر
۲۸۴۳
۱ نظر
۲۸۴۳
پ

محتوای حمایت‌شده

بهترین مرکز کاشت ناخن شرق تهران را بشناسید

بهترین مرکز کاشت ناخن شرق تهران دارای ویژگی‌هایی است در هنگام انتخاب باید به آن‌ها توجه داشته باشید.برای آشنایی بیشتر با این مرکز در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین مرکز کاشت ناخن شرق تهران هم اکنون به عنوان بی‌رقیب‌ترین مرکز شناخته شده در زمینه زیبایی و کاشت ناخن است. به طور کلی کاشت ناخن روش‌های تزیین ناخن و زیبایی دست‌ها است. قطعاً که آرایش دست‌ها برای خانم‌ها بسیار اهمیت دارد و به همین سبب به سمت کاشت ناخن روی آورده‌اند. اما شما کاربران عزیز می‌دانید داوطلبان کاشت ناخن چه کسانی هستند؟ یا بهترین مرکز کاشت ناخن چه مرکزی بوده و دارای چه شرایطی است؟ برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

بهترین مرکز کاشت ناخن شرق تهران را بشناسید

برای نوبت دهی با سالن زیبایی ساحل لطفی

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۷۷۶۰۴۴۷۹

۰۹۳۵۴۵۳۳۹۲۰

بهترین مرکز کاشت ناخن شرق تهران

کاشت ناخن دست و حتی پاها برای زیبایی دست و پا و ناخن یک روش کاملاً مقرون به صرفه و جدید است. قطعاً داشتن دست و پای زیبا و ناخن‌های خیره کننده استایل شما را بسیار جذاب و شیک جلوه می‌دهد. شما افرادی که دارای ناخن‌های شکننده و ضعیف هستید یا عادت دارید ناخن‌های خود را بجویید می‌توانید با کاشت ناخن زیبایی را به دست‌های خود هدیه کنید. قطعاً که کاشت ناخن نیز یک کار تخصصی است که باید طی یک بازه زمانی و با رعایت شرایطی صورت بگیرد. تمامی ناخن کاران ابتدا آموزش‌های لازمه در رابطه با کاشت ناخن را دیده و در نتیجه در سالن‌های معتبر و تمیز با رعایت استانداردها این کار را انجام می‌دهند. کیفیت موادی که برای کاشت ناخن استفاده می‌شود و همچنین ضدعفونی کردن تجهیزات لازمه مهم هستند: در غیراین صورت ممکن است بسیاری از بیماری‌ها منتقل داده شده و حتی کاشت ناخن بی کیفیت خواهد بود.

به نظر شما در تمامی مراکزی که کاشت ناخن صورت می‌گیرد، چنین نکاتی رعایت می‌شود؟ قطعا خیر، بهترین مرکز کاشت ناخن شرق تهران هم اکنون با تخصص بالا و به همراه داشتن ابزارآلات ضدعفونی شده و مواد با کیفیت کاشت ناخن را انجام می‌دهد. همچنین هزینه‌های این مجموعه مقرون به صرفه‌تر از سایر مراکز هستند. شما می‌توانید در این مجموعه توسط ناخن‌کاران حرفه‌ای و متخصص این مجموعه بهترین ناخن‌های زیبا و دیدنی را داشته باشید.

بهترین مرکز کاشت ناخن شرق تهران را بشناسید

بهترین مرکز کاشت ناخن شرق تهران را بشناسید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

sahel.lotfi_beuty@

انواع روش‌های کاشت ناخن

همانگونه که اشاره شد، کاشت ناخن روش کاملاً جدیدی است که جدا از زیبایی، برای استحکام بیشتر ناخن‌ها نیز اهمیت دارد. تمامی افرادی که از داستن ناخن‌های بد حالت خود رنج می‌برند با کاشت ناخن می‌توانند شاهد فرم گرفتن ناخن‌های خود و زیبایی آنها شوند. البته پس از کاشت ناخن نیز بایستی هر ماه جهت ترمیم آنها به سالن مورد نظر یا بهترین مرکز کاشت ناخن شرق تهران مراجعه کنید. اما کاشت ناخن به دو روش انجام می‌شود که هر یک مزایا و زیبایی‌های خاص خود را دارند.

• روش کاشت ناخن پودری یکی از روش‌های بسیار متداول و معروف است. در بهترین مرکز کاشت ناخن شرق تهران با پودر اکریلیک بسیار با کیفیت در تنوع رنگ‌های مختلف و لیکوییید برای داشتن لایه محکم‌تر اقدام به کاشت ناخن می‌کنند. البته توسط پرایمر مرحله زیرسازی ناخن صورت می‌گیرد و در نتیجه اقدام به سوهان کشی در سطح‌های مختلف کاشته شده نیز خواهند نمود.‌ این کارها باعث استحکام بیشتر ناخن، کیفیت و زیبایی آن می‌شود. این روش در مقایسه با دیگر روش‌ها محبوبیت بیشتری داشته و زیبایی آن نیز بهتر است. بر اساس ضربه‌های وارد شده به دلیل استحکام بالا این ناخن‌ها نمی‌شکنند.

بهترین مرکز کاشت ناخن شرق تهران را بشناسید

• روش کاشت ژله‌ای از دیگر روش‌های متداول کاشت ناخن است. البته روش کاشت ژله‌ای خود دارای انواع مختلفی است که ‌مدل کلاسیک به عنوان زیباترین آن‌ها محسوب می‌شود. در این روش از سه لایه ژل برای ساخت لایه شیشه‌ای و مستحکم در سطح ناخن استفاده می‌کنند. پس از اینکه هر بار ژل زدید توسط دستگاه uv و با کمک ماده کلینز حالت چسبندگی سطح رویه آن از بین می‌رود. ماندگاری این ناخن‌ها دو هفته است اما اگر با رطوبت سر و کار دارید توصیه می‌کنیم از این روش استفاده نشود.

مناسب‌ترین روش کاشت ناخن

برای کاشت ناخن توصیه می‌شود به بهترین مرکز کاشت ناخن شرق تهران مراجعه کنید. در این مجموعه با دیدن کیفیت کار و همچنین کیفیت مواد و ابزارآلات مورد استفاده قطعاً به اهمیت و دلیل این توصیه پی می‌برید. کاشت ناخن به روش‌های متعددی صورت می‌گیرد اما کاشت ناخن میکس از روش‌های بسیار متداول و پرطرفدار است. این روش ترکیبی از روش کاشت پودری و ژله‌ای می‌باشد. در این روش پس از اینکه فرآیند ضد قارچ صورت گرفت، کاشت پودری را انجام می‌دهند. پس از مرحله سوهان کشی تنها یک لایه از ژل روی ناخن گذاشته شده و در داخل دستگاه uv خشک می‌گردد. دلیل اهمیت و محبوبیت این روش به دلیل زیبایی فوق العاده عالی و استحکام بسیار زیاد آن در مقایسه با دیگر روش‌ها می‌باشد. هزینه کاشت ناخن در این روش کمی بالاتر است ولی به دلیل زیبایی بسیار بالا افراد زیادی جزو داوطلبان کاشت ناخن به روش میکس هستند. البته تمام افرادی که دارای بیماری‌های قارچی و عفونی می‌باشند، بهتر است به دلیل عدم پیشرفت بیماری هرگز از این روش و حتی دیگر روش‌ها برای کاشت ناخن استفاده نکنند.

بهترین مرکز کاشت ناخن شرق تهران را بشناسید

نکات مهم کاشت ناخن

برای کاشت ناخن در بهترین مرکز کاشت ناخن شرق تهران و حتی دیگر مراکز باید چندین نکته مورد توجه قرار بگیرد. این نکات مربوط به قبل و بعد از کاشت ناخن است که باعث می‌شود کیفیت و ماندگاری ناخن‌های کاشته شده بهتر و بیشتر شود.

• روش‌های متداولی برای کاشت ناخن وجود دارد. هر یک از این روش‌ها با استفاده از مواد مختلفی صورت می‌گیرد: توجه کنید که این مواد می‌تواند نسبت به شرایط خاصی حساسیت داشته باشد پس با توجه به شرایط از یک روش مناسب استفاده نمایید. به عنوان مثال، روش کاشت ناخن پودری اگرچه محبوبیت دارد اما برای افرادی که دائماً با رطوبت در تماس هستند این روش مناسب نیست.

• دقت کنید که سوهان کشی زیاد باعث ترک خوردن ناخن‌ها خواهد شد، پس هرگز از سوهان به صورت مداوم و بیش از حد استفاده نکنید.

• قبل از اینکه کاشت ناخن انجام دهید از تمیز بودن ناخن‌های خود اطمینان داشته و آنها را کوتاه کنید.

• هرگز با اجسام آلوده در تماس نباشید چرا که ممکن است باعث بروز عفونت شود.

بهترین مرکز کاشت ناخن شرق تهران را بشناسید

• قطعاً که در صورت وارد شدن ضربه، ناخن‌های کاشته شده آسیب می‌بیند. اگرچه سطح کیفیت و اسقامت ناخن‌های کاشته شده در بسیاری از روش‌ها بالا است اما شاید این آسیب پذیری نیز کمتر شود. در هر صورت این آسیب پذیری حتی بسیار جزئی به مرور می‌تواند باعث شکسته شدن ناخن‌ها گردد.

• زمانی که از مواد شوینده و آب استفاده می‌کنید حتماً دستکش داشته باشید. البته تا حدالامکان از کار با مواد شیمیایی، مواد شوینده و حلال خودداری کنید.

• سعی کنید در آب استخر و حوضچه‌ها شنا نروید، ممکن است به بیماری‌های قارچی ناخن مبتلا شوید.

• افرادی که ناخن‌های بسیار حساسی دارند، بهتر است هرگز اقدام به کاشت ناخن نکنند. ممکن است تحت تاثیر مواد شیمیایی دچار بیماری‌های بسیاری در قسمت ناخن‌ها شوند.

بهترین مرکز کاشت ناخن شرق تهران را بشناسید

نتیجه

زیبایی به عنوان یک فاکتور مهمی است که خانم‌ها روی این مسئله حساسیت بسیار زیادی دارند. حتی زیبایی دست‌های آنها نیز مورد توجه است و به همین سبب به کاشت ناخن روی می‌آورد. قطعاً که داشتن ناخن‌های زیبا و براق روی زیبایی دست‌ها تاثیرگذار بوده و حتی استایل آنها را نیز بهتر و شیک‌تر جلوه می‌دهد. قطعاً مشکلات بسیار زیادی هستند که باعث می‌شوند زیبایی ناخن از بین برود و این افراد با ناخن‌های آسیب دیده، همان داوطلبان کاشت ناخن می باشند. کاشت ناخن تحت هر شرایط و در هر مجموعه‌ای توصیه نمی‌شود. بهترین مرکز کاشت ناخن شرق تهران کلیه خدمات مربوط به ناخن و زیبایی ناخن را ارائه می‌دهد. این مجموعه با کیفیت فوق العاده بالا و زیبایی منحصر به فردی این کار را انجام می‌دهد. در واقع پس از کاشت ناخن دست‌های شما زیباتر شده و باعث می‌شود تا استایل خاص‌ترین نیز داشته باشید.

هم اکنون برای کاشت ناخن با قیمت بسیار اقتصادی می‌توانید همین حالا با کارشناسان توانمند و خوش ذوق این مجموعه تماس حاصل کنید.

بهترین مرکز کاشت ناخن شرق تهران را بشناسید

سالن زیبایی ساحل لطفی

ارائه کلیه خدمات آرایشی

  • کاشت ناخن
  • مرکز احیای مو
  • کراتین و پروتئین تراپی
  • رنگ و لایت
  • کاشت مژه دائم
  • پاکسازی صورت
  • مشاوره رایگان
  • تست سلامت مو رایگان
  • حمام بعد از اپیلاسیون

بهترین مرکز کاشت ناخن شرق تهران را بشناسید

بهترین مرکز کاشت ناخن شرق تهران را بشناسید

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۷۷۶۰۴۴۷۹

۰۹۳۵۴۵۳۳۹۲۰

بهترین مرکز کاشت ناخن شرق تهران را بشناسید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

sahel.lotfi_beuty@

بهترین مرکز کاشت ناخن شرق تهران را بشناسید

خیابان مدنی، نرسیده به سه راه خواجه عبدالله، پلاک۱۴۴، طبقه۱، واحد ۲


 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      این کاور ناخن وکاشت ناخن ،مانع غسل ووضو هست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج