adexo3
۱۳۲۵۲۹
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

عکس: آتش سوزی در خیابان فردوسی

آتش سوزی گسترده در انبار لوازم برقی در خیابان لاله زار با تلاش نفسگیر آتش نشانان در ۶ ساعت عملیات مهار و خاموش شد.

پایگاه خبری 125: آتش سوزی گسترده در انبار لوازم برقی در خیابان لاله زار با تلاش نفسگیر آتش نشانان در ۶ ساعت عملیات مهار و خاموش شد.

در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده دود غلیظ از شیروانی یک انبار لوازم برقی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱:۲۰دقیقه شب گذشته آتش نشانان ایستگاه های ۱، ۱۸، ۶۷، ۲ و ۴۶ را به همراه گروه امداد و نجات ۱ و ۱۴ و گروه هزمت و تجهیزات، تشک نجات، دو دستگاه خاور حاوی دستگاه های تنفسی را به محل حادثه در خیابان فردوسی، کوچه باربد اعزام کرد.

مرتضی قاسم اصفهانی مدیر منطقه ۵ عملیات در این باره اظهار داشت:با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد از قسمت شیروانی یک انبار لوازم برقی و لوازم ارایشی و بهداشتی به مساحت حدود ۶۰۰ متر مربع در سه طبقه کاملا شعله ور شده و دود زیادی ازمسافت دور قابل مشاهده بود.

وی ادامه داد: در این حادثه پس از بررسی های اولیه معلوم شد طبقه دوم به علت وجود کالاهای زیاد و انباشته کردن تعداد زیادی مواد قابل اشتعال اعم از مقوا و کارتن کاملا شعله بود که به نیمی از طبقه اول نیز سرایت کرده بود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله به سه گروه حریق، نجات و پشتیبانی تقسیم شدند که گروه اول با استفاده از دستگاه های برش، قفل های انبار را باز کرده و از چهار جهت وارد محوطه آتش سوزی شدند و گروه دوم نیز با استفاده از نردبان های دستی، خود را به کانون آتش سوزی رساندند و با استفاده لوله های آبدهی و تجهیزات خاموش کننده شعله های سرکش آتش را در زمان کوتاهی مهار و خاموش کردند.

اصفهانی خاطرنشان کرد:با توجه به حجم بالای اجناس انبار شده آتش نشانان با تلاش ۹ ساعته خود توانستند این آتش سوزی بزرگ را مهار کرده و از سرایت آن به انبارهای مجاور جلوگیری کردند.
مدیر منطقه 5 عملیات تاکید کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیب جانی نرسید و علت این حادثه نیز توسط کارشناسان سازمان در حال بررسی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      لطفا علاج واقعه را قبل از وقوع انجام دهید کارشناسان اداره آتش نشانی یک بررسی جامع از مرکز و جنوب شهر بی سر و ته تهران مانع این فجایع خواهد ش

    • رضایی

      درود بر شرف و انسانیت آتش نشانان که با وجدان و خلوص نیت و با خطر انداختن جانشان با این امکانات محدود جانفشانی میکنند .
      درود بر شرفتان

    • رضایی

      درود بر شرف و انسانیت آتش نشانان که با وجدان و خلوص نیت و با خطر انداختن جانشان با این امکانات محدود جانفشانی میکنند .
      درود بر شرفتان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج