۱۳۲۰۵۲۷
۷۶۵۱
۷۶۵۱
پ

محتوای حمایت‌شده

ایمپلنت قیمت مناسب در تهران را بشناسید

ایمپلنت قیمت مناسب در تهران یکی از موضوعاتی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. برای آشنایی با ایمپلنت قیمت مناسب در تهران در ادامه با ما همراه باشید.

از آن جایی که بسیاری از افرادی که دندان های خود را از دست داده اند، به دنبال یک مرکز ایمپلنت قیمت مناسب در تهران هستند، در این فرصت می خواهیم به معرفی یکی از بهترین های این مراکز بپردازیم.

ایمپلنت قیمت مناسب در تهران را بشناسید

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۶۶۴۳۵۷

۰۹۱۲۰۰۳۶۲۴۶

ایمپلنت دندان چگونه انجام می شود؟

خوب است بدانید که ایمپلنت قطعه ای در داخل ریشه دندان طبیعی است. این پایه ها با تکنولوژی پیشرفته ای ساخته می شوند تا ظاهری طبیعی به دندان بدهند. مهمترین اجزاء ایمپلنت فیکسچر و اباتمنت است. فیکسچر قطعه ای است که در داخل استخوان فک قرار می گیرد و اباتمنت قسمت تاجی است که در بالای لثه قرار داده می شود.

مواد پایه ساخت ایمپلنت های دندانی تیتانیوم است. زیرا تیتانیوم استفاده شده کاملاً با استخوان فک مطابقت دارد و موجب لغزش، صدا یا آسیب استخوان فک نمی ‌شود. به همین دلیل افرادی که دندان های آسیاب خود را از دست داده اند، بهتر است در یک مرکز ایمپلنت قیمت مناسب در تهران دندان های خود را بکارند.

ایمپلنت قیمت مناسب در تهران تحت تاثیر چه عواملی است؟

برای آشنایی بیشتر با ایمپلنت قیمت مناسب در تهران بهتر است برخی از مواردی که روی قیمت ایمپلنت دندان تاثیرگذار هستند را بشناسید:

  • تعداد ایمپلنت مورد استفاده

همانطور که میدانید هزینه ایمپلنت دندان بر اساس هر واحد ایمپلنت محاسبه می‌شود به همین دلیل در تعیین قیمت باید به تعداد واحد ایمپلنت توجه داشته باشید.

  • تخصص و تبحر دندان‌پزشک

تخصص و تبحر دندان پزشک یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر روی ایمپلنت قیمت مناسب در تهران است. پزشکی که برای انجام ایمپلنت انتخاب می‌کنید، باید دارای تخصص و مهارت کافی باشد و به طبع این مهارت باعث بالاتر رفتن قیمت خواهد شد.

  • برند ایمپلنت

اگر به دنبال انجام ایمپلنت با قیمت مناسب در تهران هستید، برند ایمپلنت در این زمینه بسیار تاثیرگذار است. برای داشتن یک ایمپلنت با قیمت مناسب بهتر است برندهای معمولی با قیمت پایین و کیفیت مناسب را انتخاب کنید.

چگونه می‌توان ایمپلنت قیمت مناسب در تهران پیدا کرد؟

یکی از انواع متداول ایمپلنت، ایمپلنت های دو مرحله ای هستند که پس از جراحی ریشه و کاشت ایمپلنت، ریشه کاشت شده دیگر در داخل دهان قابل مشاهده نیست. در این حالت، پایه ها زیر لثه قرار می‌ گیرد تا تحت هیچ فشاری نباشد. به این ترتیب تقریباً دو ماه برای ایمپلنت های دندانی در داخل فک پایین و سه ماه برای کاشت دندان های فک بالا زمان ترمیم لازم است.

در این نوع ایمپلنت با گذاشتن یک قطعه موقت از ایمپلنت دندان که نوعی پیچ است، مقداری از لثه برداشته شده و ممکن است دیده شود. یک الی دو هفته برای بهبودی لثه در فاصله ای دور از قطعه ایمپلنت که از لثه خارج شده است نیاز است.

ایمپلنت قیمت مناسب در تهران را بشناسید

در مرحله بعد برای تکمیل درمان و برای ساخت روکش مربوطه قالب گیری انجام می شود. معمولاً در صورت نیاز، به منظور حفظ ظاهر زیبایی فرد، یک پروتز موقت جداشدنی دندان که باید در شب از دهان او خارج شود، در اختیار فرد قرار می گیرد. در این روش، شکوه و اعتماد به نفس فرد بیشتر حفظ می شود.

هزینه ایمپلنت قیمت مناسب در تهران می تواند برای افراد مختلف در نوع خود متفاوت باشد. زیرا قیمت کاشت دندان مجموع هزینه هایی است که در مراحل درمانی خاص برای هر فرد صورت می گیرد. عوامل تعیین کننده هزینه ایمپلنت قیمت مناسب در تهران عبارتند از:

  • مواد ساختاری ایمپلنت، اباتمنت و روکش دندان
  • جراحی ایمپلنت دندان یک یا دو مرحله ای
  • درمان های جانبی مانند درمان پوسیدگی دندان یا عفونت لثه
  • از بین رفتن پیوند استخوان و نوع مواد پیوند یا عدم نیاز به آن
  • تعداد دفعات مراجعه به دندانپزشک
  • هزینه های مربوط به عکس برداری و بررسی های مختلف توسط دندانپزشک
  • هزینه داروها و امکانات دندانپزشکی
  • تکنولوژی و دستگاه های مورد استفاده

آیا ایمپلنت قیمت مناسب در تهران را می‌توان به صورت اقساطی پرداخت کرد؟

بسیاری از کلینیک‌هایی که برای انجام ایمپلنت به آن‌ها مراجعه می‌کنید، قابلیت پرداخت اقساطی را نیز برای شما فراهم می‌کنند. با این حال به دلیل پایین بودن میزان هزینه ایمپلنت قیمت مناسب در تهران، ممکن است برخی از مراکز این قابلیت را برای شما فراهم نکنند.

آیا هزینه ایمپلنت قیمت مناسب در تهران را می‌توان با بیمه پرداخت کرد؟

 بسیاری از افراد به دلیل بالا بودن هزینه ایمپلنت تصور می‌کنند که بیمه بخشی از هزینه‌های ایمپلنت را پرداخت می‌کند اما باید بدانید ایمپلنت دندان تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نمی‌باشد.

ایمپلنت قیمت مناسب در تهران را بشناسید

دکتر آناهیت افراسیابی

ایمپلنت قیمت مناسب در تهران را بشناسیدایمپلنت قیمت مناسب در تهران را بشناسید

  • متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی
  • دارای بورد تخصصی-استادیار دانشگاه

برای مشاوره رایگان کلیک کنید.

 

ایمپلنت قیمت مناسب در تهران را بشناسید

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۶۶۴۳۵۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۷۰۳

۰۹۱۲۰۰۳۶۲۴۶

ایمپلنت قیمت مناسب در تهران را بشناسید

نمونه‌های بیشتر را از اینستاگرام ببینید.

@dr.anahit.afrasiabi

ایمپلنت قیمت مناسب در تهران را بشناسید

تهران، جردن، دستگردی( بین جردن و ولیعصر)، پلاک ۳۵۴، طبقه ۴، واحد ۷

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج