adexo3
۱۳۰۶۸۰۶
۱۱۲۲۳
۱۱۲۲۳
پ

دلبرترین دختر دنیا را به این ۹ بهانه می‌شود ملاقات کرد

یک بلاک‌باستر سرگرم‌کننده فرمولی که می‌خواهد کلیشه‌های نخ‌نما شده آثار اکشن کمدی را بار دیگر در یک داستان ساده دور هم جمع‌ کند؛ آیا این اثر موفق به انجام چنین کاری شده است؟!

برترین‌ها: یک بلاک‌باستر سرگرم‌کننده فرمولی که می‌خواهد کلیشه‌های نخ‌نما شده آثار اکشن کمدی را بار دیگر در یک داستان ساده دور هم جمع‌ کند؛ آیا این اثر موفق به انجام چنین کاری شده است؟!

دلبرترین دختر دنیا را به این 9 بهانه می‌شود ملاقات کرد

کول (کریس ایوانز) به شکل اتفاقی طی یک برخورد دیوانه‌وار عاشق سادی مرموز (آنا د آرماس) می‌شود، اما سپس کشف تکان دهنده ای می‌کند که او یک مامور مخفی است. کول و سادی قبل از اینکه بتوانند برای قرار دوم خود تصمیم بگیرند وارد یک ماجراجویی بین‌المللی می‌شوند تا دنیا را نجات دهند.

این خلاصه‌ای از فیلم Ghosted جدیدترین هنرنمایی آنا د آرماس و کریس ایوانز، دو تن از درخشان‌ترین ستارگان حال حاضر سینمای جهان است. 

به نقل از ویجیاتو؛ آنا د آرماس، بازیگر ۳۴ ساله کوبایی‌ ـ اسپانیایی است که حرفه بازیگری را در کشور خودش، کوبا آغاز کرد. او در ۱۸ سالگی به مادرید نقل مکان کرد و از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ به مدت ۶ فصل در سریال درام نوجوانانه «مدرسه شبانه‌روزی» ایفای نقش کرد.

آنا د آرماس از آن دسته بازیگران لاتینی است که تقریبا خیلی زود توانست راهی هالیوود شود و مورد توجه فیلمسازان و مخاطبان زیادی قرار گرفت. تا قبل از سال ۲۰۰۵ و فیلم Knock Knock به کارگردانی الی راث و بازی کیانو ریوز برای مخاطبان آمریکایی ناشناخته بود، اما از آن زمان ببعد به یک نام آشنا تبدیل شد و این فرصت را بدست آورد تا در دو فرانچایز محبوب و پروفروش تمام دوران، یعنی جیمز باند و بلید رانر بازی کند.

دلبرترین دختر دنیا را به این 9 بهانه می‌شود ملاقات کرد

او اخیرا در فیلم زندگی‌نامه‌ای نتفلیکس به نام Blonde نقش اصلی مرلین مونرو، بازیگر و مدل آمریکایی را ایفا کرده که بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نقش او تا به اینجا محسوب می‌شود. 

جالب است بدانید که د آرماس قبل از اینکه وارد هالیوود شود، اصلا بلد نبود به زبان انگلیسی صحبت کند و در فیلم Knock Knock دیالوگ‌های خود را از طریق آوانگاری یاد گرفت و به مدت چهار ماه کلاس‌های زبان را گذراند تا اینکه رفته رفته بهتر شد و اکنون یکی از بازیگران نسبت پرکار محسوب می‌شود و در فیلم اسپین‌آف جان ویک به نام Ballerina نقش اصلی را برعهده دارد.

لیست زیر اسامی فیلم‌هایی است که آنا د آرماس قبل از فیلم Ghosted در آنها درخشیده است:

 ۱) Overdrive: این فیلم اکشن مهیج به کارگردانی آنتونیو نگرت ساخته شده که علاوه بر آنا د آرماس، اسکات ایستودد، گایا ویس و کلیمنس شیک به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند. داستان نیز درباره دو برادر به نام‌های اندرو و گرت است که کار آن‌ها سرقت ماشین‌های گران‌قیمت بوده و تصمیم می‌گیرند برای اجرای نقشه جدیدشان به فرانسه بروند و چند ماشین خاص و لوکس را بدزدند.

از قضا در این فیلم نیز د آرماس نقش دوست دختر اندرو را بازی کرده که با شوخ‌طبعی منحصر به‌فرد خود در این نقش به ارتقاء این فیلم کمک کرده است.

۲) Deep Water: اجزای اولیه Deep Water می‌توانست آن را به یکی از آثار موفق در بین فیلم های انا د ارماس تبدیل کند. یک تریلر رمانتیک که بر اساس کتاب پاتریشا های‌اسمیت، نویسنده معروف آقای ریپلی با استعداد و به کارگردانی آدریان لین ساخته شده است. اگر این فیلم را تماشا کرده باشید، قطعا با فضای آن آشنایی دارید و نیاز به توضیحات بیشتر نیست. اما در کل می‌توان گفت داستان فیلم درباره یک زوج متاهل است که دیگر عاشق یکدیگر نیستند و شروع به بازی‌های مرگبار ذهن در برابر یکدیگر می‌کنند.

بن افلک و آنا د آرماس بازیگران اصلی فیلم هستند و تریسی لتس، لیل رل هاوری، دش میهوک، فین ویتراک، کریستن کانلی، جیکوب الوردی و ریچل بلانچارد در نقش‌های مکمل حضور دارند.

۳) The Gray Man: برادران روسو در ساخت فیلم‌های اکشن و پربودجه تجربه فراوانی دارند و اغلب آثار آن‌ها نیز موفق و پرفروش می‌شود. مرد خاکستری نیز یکی از گران‌ترین فیلم‌های نتفلیکس است که امسال از این سرویس استریم پخش شد و با موفقیت بالایی از سوی مخاطبان روبرو گردید.

در این فیلم رایان گاسلینگ، کریس ایوانز، آنا د آرماس، جسیکا هنویک، رگی-ژان پیج، واگنر مورا، جولیا باترز، الفری وودارد و بیلی باب تورنتون ایفای نقش می‌کنند و انتظار می‌رود که فرانچایزی را بر اساس رمان‌های مرد خاکستری از گرینی آغاز کند. د آرماس نقش مامور سیا (دنی میراندا) را ایفا می‌کند که با سیکس (رایان گاسلینگ) کار می‌کند و سعی دارد از لوید هنسن با بازی کریس ایوانز فرار کند.

۴) Knock Knock: د آرماس با این فیلم اولین قدم را در ورود به هالیوود و سینمای آمریکا برداشت. الی راث، کارگردان و بازیگر آمریکایی این فیلم را ساخته و کیانو ریوز، لورنزا ایزو، آرون برنز و کالین کمپ دیگر بازیگران آن را تشکیل می‌دهند.

در این فیلم کیانو ریوز نقش ایوان وبر، پدر و همسری مهربان را برعهده دارد. هنگامی که همسر ایوان همراه با فرزندانش برای تعطیلات به سفر می‌روند، او مجبور می‌شود این مدت را به تنهایی در خانه بگذارند. هنگام شب دو دختر به نام‌های جنسیس و بل با بازی لورنزا ایزو و آنا د آرماس به‌طور غیرمنتظره برای درخواست کمک در می‌زنند.

ایوان در را باز کرده و این دو دختر را که در زیر باران خیس شده بودند به خانه خود راه می‌دهد. آن‌ها ادعا می‌کنند که به دنبال آدرس یک مهمانی می‌گردند و تلفن همراهشان از کار افتاده است، در نتیجه ایوان به آن‌ها اجازه می‌دهد از اینترنت برای پیداکردن آدرس استفاده کنند. اما آنچه که در این بین آغاز می‌شود، چیزی جز رفتارهای اغواکننده خطرناک و بازی‌های مسخره و تهدیدآمیز نیست.

این فیلم اگرچه برای برخی از مخاطبان سرگرم‌کننده بوده، اما در مجموع یکی از آثار ضعیف در بین فیلم‌ های آنا د آرماس و همچنین کیانو ریوز محسوب می‌شود .

دلبرترین دختر دنیا را به این 9 بهانه می‌شود ملاقات کرد

۵) Blonde جدیدترین فیلم منتشر شده از آنا د آرماس (قبل از Ghosted) است و همانطور که به احتمال زیاد می‌دانید در آن نقش مرلین مونرو، بازیگر و مدل آمریکایی را ایفا کرده است. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی اندرو دامینیک و بر اساس رمانی به همین نام، نوشته جویس کارول اوتس ساخته شده است. آدرین برودی، بابی کاناوله و جولیان نیکلسون در نقش‌های مکمل ظاهر می‌شوند. اکثریت فیلم سیاه‌ و سفید فیلمبرداری شده‌ و قسمت‌هایی از آن به صورت رنگی تنظیم شده‌اند.

این فیلم برداشتی تخیلی از زندگی و فوت مرلین مونرو را به تصویر می‌کشد. این فیلم بیوگرافی در واقع از تراژدی‌های او در طول زندگی‌اش از جمله آزار و اذیتِ مادرش و سوء استفاده‌هایی که در هالیوود تجربه کرد الهام گرفته‌شده‌است. د آرماس وظیفه سخت و سنگی در به تصویر کشیدن این شخصیت مشهور برعهده داشت و از ظاهر گرفته تا لهجه و صحبت کردن تا حد امکان سعی شده که شبیه به شخص مونرو باشد. عملکرد او در این نقش درخشان است و بسیاری از منتقدان به تحسین او پرداختند.

۶) No Time to Die: آخرین بازی دنیل کریگ در فرانچایز جیمز باند با حضور آنا د آرماس در آن همراه بود. او نقش پالوما، مامور کوبایی را ایفا می‌کند که در نیمه فیلم معرفی می‌شود تا جیمز باند را در یک مهمانی راهنمایی کند. مهارت‌های د آرماس در اجرای حرکات اکشن در این فیلم خیره‌کننده است و بسیار فراتر از یک مامور ۰۰۷ زن عمل کرده است. او جیمز باند را ملاقات کرده و با شوخ‌طبعی و مبارزات خود او را شگفت‌زده می‌کند.

۷) Blade Runner ۲۰۴۹:اگرچه در ظاهر به نظر می‌رسد که د آرماس تجربه زیادی در هالیوود ندارد، اما حقیقت این است که اکثر آثار اخیر در بین فیلم‌ های آنا د آرماس او توسط کارگردان‌های بزرگ ساخته شده و جزو فرانچایزهای معروف به شمار می‌رود. دنی ویلنوو قدم در خلق اثر جدیدی از جهان بلید رانر گذاشت و در این راه به کسی نیاز داشت که بتواند نقش دوست دختر کِی (با بازی رایان گاسلینگ) را به تصویر بکشد.

د آرماس انتخاب مناسبی برای این نقش بود و فرصت خوبی برای به نمایش‌ گذاشتن استعدادهای خود در کنار بازیگران سرشناسی مانند هریسون فورد، جرد تو و رایان گاسلینگ داشت.

دلبرترین دختر دنیا را به این 9 بهانه می‌شود ملاقات کرد

۸) Knives Out: یکی از بهترین فیلم های آنا د آرماس. این فیلم معمایی به کارگردانی ریان جانسون ساخته شده که در سال ۲۰۱۹ اکران شد. Knives Out داستان اعضای یک خانواده عجیب را دنبال می‌کند که بعد از قتل وحشیانه پدر خود در یک خانه جمع شده و یک کارآگاه پلیس سعی در حل معما دارد. دنیل کریگ، کریس ایوانز، جیمی لی کرتیس، تونی کولت، دان جانسون، مایکل شنون، کیت استنفیلد، کاترین لانگفورد، جیدن مارتل و کریستوفر پلامر از جمله بازیگران فیلم هستند.

اگر این فیلم را تماشا کرده باشید، می‌دانید که د آرماس در نقش مارتا به عنوان قلب تپنده داستان از عهده نقشش به خوبی برآمده و کمک می‌کند تا از قتل پر رمز و راز هارلن (کریستوفر پلامر) پرده‌برداری شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج