adexo3
۱۲۹۶۷۸۴
۱۳۱۷
۱۳۱۷
پ

آخرین وضعیت جاده‌های مهم کشور در تعطیلات

​رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بازگشایی جاده چالوس از ساعت ۱۵ خبر داد و گفت: بر این اساس در حاضر در آزادراه تهران - شمال هم تردد به شکل دو طرفه انجام می‌شود.

ایسنا: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بازگشایی جاده چالوس از ساعت ۱۵ خبر داد و گفت: بر این اساس در حاضر در آزادراه تهران - شمال هم تردد به شکل دو طرفه انجام می‌شود.

آخرین وضعیت جاده‌های مهم کشور در تعطیلات

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: جاده چالوس از ساعت ۱۵ امروز ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۱، با کاهش نسبی حجم ترافیک در مسیر جنوب به شمال دو طرفه شد و در حال حاضر تردد در هر دو مسیر این محور در حال انجام است. همچنین در آزادراه تهران - شمال هم تردد به شکل دو طرفه انجام می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور، در محور چالوس، مسیر جنوب به شمال، محدوده سیاه بیشه حدفاصل هریجان تا دزدبند و محدوده‌های میانک و مرزن آباد،  ترافیک سنگین مشاهده می‌شود. همچنین ترافیک نیمه سنگین در محور هراز، در مسیر رفت و برگشت، محدوده شاهاندشت و مسیر جنوب به شمال محدوده بایجان گزارش شده است.

شیرانی ادامه داد: در عین حال در آزادراه قزوین – رشت حدفاصل منجیل تا رودبار و در محور قزوین - رشت محدوده سراوان نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا همچنین گفت: در حال حاضر در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل پل فردیس تا استاندارد ترافیک نیمه سنگین و در آزادراه تهران – قم محدوده بهشت زهرا ترافیک پر حجم را شاهد هستیم.

شیرانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت:بارش باران در برخی از محورهای استان‌های زنجان و گیلان گزارش شده است. در این شرایط لازم است که رانندگان با رعایت فاصله طولی مناسب را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج