adexo3
۱۲۹۳۸۹۷
۲۱۸۳
۲۱۸۳
پ

ترافیک پرحجم در مسیر بازگشت جاده چالوس

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک پرحجم در مسیر شمال به جنوب چالوس و بارش برف و باران در جاده‌های سه استان کشور خبر داد.

ایسنا: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک پرحجم در مسیر شمال به جنوب چالوس و بارش برف و باران در جاده‌های سه استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت:‌ علیرغم آنکه جاده چالوس و آزادراه تهران- شمال از ظهر امروز در مسیر شمال به جنوب، یکطرفه شد، همچنان شاهد ترافیک پرحجم در این محور هستیم و در محدوده ماسال نیز ترافیک نیمه سنگین است.

ترافیک پرحجم در مسیر بازگشت جاده چالوس

وی درباره اینکه محدودیت تردد تا چه زمانی در جاده چالوس ادامه خواهد داشت، گفت:  طبق پیش‌بینی انجام شده احتمالا تا ساعت ۲۴ امشب محدودیت تردد در مسیر جنوب به شمال این محور و به تبع آن آزادراه تهران-شمال ادامه داشته باشد، اما در صورت تخلیه بار ترافیکی احتمالا یک طرفه شدن چالوس از حوالی ساعت ۲۱ پایان بیابد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره وضعیت ترافیکی در دیگر محورهای مواصلاتی نیز گفت:‌ ترافیک در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل گلشهر تا پل حصارک و محدوده های ساسانی و پل فردیس نیمه سنگین است. همچنین وضعیتی مشابه در  آزادراه قم – تهران حدفاصل حسن آباد تا آزادگان گزارش شده است. در دیگر محورهای مواصلاتی تردد به آرامی در جریان است و مشکل و گره ترافیکی خاصی گزارش نشده است.  

وی درباره وضعیت جوی جاده‌ها نیز گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر شاهد بارش برف در برخی از محورهای استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری هستیم، در برخی از محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز بارش باران گزارش شده است. در این شرایط لازم است رانندگان با دقت بیشتری رانندگی کرده و فاصله طولی مناسب با خودروی مقابل را رعایت کنند.

شیرانی درباره محورهای دارای ممنوعیت یا محدودیت تردد نیز گفت: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود. محور  ریگان – ایرانشهر نیز تا اطلاع بعدی مسدود است. همچنین محورهای غیر شریانی خوانسار – بوئین، کوهرنگ – مسجد سلیمان (گردنه های چری، تاراز و شاه منصوری)، لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، محور جدید هشتگرد – طالقان، گنجنامه – تویسرکان و پونل - خلخال هم تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج