adexo3
۱۲۸۸۹۹۸
۴۵۳۴
۴۵۳۴
پ

رپورتاژ آگهی

هتل های لوکس آنتالیا

در بین ایرانی‌ها ترکیه یکی از مقاصد محبوب گردشگری است. تور آنتالیا، یکی از شهرهای توریستی ترکیه است که هر سال تعداد زیادی از گردشگران ایرانی به آن‌جا سفر می‌کنند. انتخاب هتل، جزو اولین اولویت‌های هر مسافر است

در بین ایرانی‌ها ترکیه یکی از  مقاصد محبوب گردشگری است. تور آنتالیا، یکی از شهرهای توریستی ترکیه است که هر سال تعداد زیادی از گردشگران ایرانی به آن‌جا سفر می‌کنند. انتخاب هتل، جزو اولین اولویت‌های هر مسافر است. شاید شما هم مانند خیلی از گردشگران به هتل‌های لوکس علاقمند باشید.

احتمالا تا حالا اسم هتل تایتانیک آنتالیا و هتل دورا استانبول به گوشتان خورده است. از آن‌جایی که مقصد این مطلب آنتالیا است؛ هتل‌های لوکس آنتالیا را به شما معرفی می‌کنم که اتفاقا هتل تایتانیک یکی از آن‌هاست.

هتل های لوکس آنتالیا

هتل مردان پالاس

هتل مردان پالاس آنتالیا در سال 2009 در منطقه لارا (Lara)  افتتاح شد. این هتل یکی از  هتل های گران‌ و لوکس اروپا و مدیترانه است؛ همین‌که به آن نگاه کنید متوجه می‌شوید منظورم چیست. استخر هتل مردان پالاس جزء استخرهای بزرگ اروپا و آکواریوم آن با بیش‌تر از 2400 ماهی، از آکواریوم‌های بزرگ اروپا است.

هر چقدر از شگفتی‌های این هتل برایتان بنویسم کم است. چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای که بالکن‌های این هتل به کوهستان تائوروس، دریای مدیترانه و استخر هتل دارد، منظره‌ای تکرارنشدنی و خاص را در خاطرتان ثبت می‌کند. ساحل اختصاصی، اتاق‌های لوکس، استخر شگفت‌انگیز هتل و رستوران‌های آن، مواردی است که بیشتر از همه در ذهنتان می‌ماند.

هتل ریکسوس پریمیوم

هتل ریکسوس پریمیوم در منطقه بِلِک قرار دارد و پایتخت گلف کشور ترکیه محسوب می‌شود. هتل ریکسوس به خودی خود هتل لوکس و معروفی است؛ اما چیزی که این هتل را معروف‌تر می‌کند، اقامت افراد مشهوری مانند باراک اوباما و تایگر وودز است که برای بازی گلف به این هتل آمده بودند.

اتاق‌ها، خدمات و تجهیزات هتل ریکسوس و از همه مهم‌تر امکانات ورزشی آن، نظر مهمانان را به خود جلب می‌کند. چرا امکانات ورزشی؟ هتل ریکسوس پریمیوم 14 زمین گلف، 7 زمین تنیس، 5 استخر شنا، یک باشگاه فیتنس، آکادمی ورزش‌های مفرح مانند زومبا و یوگا، بولینگ، جت اسکی و امکانات انواع ورزش‌های آبی را دارد. البته فقط ورزش نیست که مورد توجه مسافران است؛ وجود مرکز آب درمانی و 12 رستوران و کافه در این هتل، آن را کامل‌تر و محبوب‌تر می‌کند.

هتل های لوکس آنتالیا

 هتل گرانادا لاکچری

هتل گرانادا، یک هتل پنج ستاره لوکس است که از ساحل 3 کیلومتر و از فرودگاه آنتالیا 35 کیلومتر فاصله دارد. اتاق‌های شیک و بزرگ این هتل زبان‌زد مردم شده است؛ حمام لوکس، سیستم تهویه، تلویزیون، مینی بار، صندوق امانات، بالکن، تلفن و وای فای در تمام اتاق‌ها پیدا می‌شود.

پیشنهاد می‌کنم اگر غذادوست هستید و به آنتالیا سفر کرده‌اید، حتما سری به این هتل لوکس و خاص بزنید. در رستوران‌های هتل گرانادا انواع غذاهای محلی و بین‌المللی با  کیفیت بالا سرو می‌شوند. رستوران‌های ترکی، آسیایی، ایتالیایی و بین‌المللی، از  رستوران‌های معروف این مجموعه هستند. رستوران مخصوص بستنی، شیرینی سرا، دو اسنک بار و یک کافه مخصوص نوشیدنی از امکانات خاص و محبوب هتل گرانادا لاکچری است.

البته نباید امکانات تفریحی و ورزشی هتل را هم دست کم گرفت. پارک آبی، مرکز آب درمانی، سالن فیتنس، سینما، حمام ترکی، باشگاه کودکان، سونا، زمین فوتبال و زمین تنیس، از این دسته امکانات هتل گرانادا است؛ نکته مثبت مشترک بین تمامی این امکانات این است که در تمامی این مراکز به وای فای رایگاه دسترسی دارید.

مجموعه تفریحی اقامتی لجندز کینگدم

لجندز کینگدم ترکیبی از یک هتل پنج ستاره، یک پارک آبی و یک پارک سرگرمی است. سرگرمی، راحتی و زیبایی در یک مجموعه برای شما ساخته شده است تا حس خوب سفر را در این مجموعه داشته باشید. یکی از نکته‌های خاص اتاق‌های هتل لجندز کینگدم، وجود تجهیزات مناسب کودکان است؛ تجهیزاتی مثل تلویزیون سه بعدی، پلی استیشن و هنرهای کارتونی دیواری.

همان‌طور که در تمام هتل‌ها دیده می‌شود، لجندز کینگدم هم رستوران فوق‌العاده‌ای دارد که با نام رستوران 111 شناخته می‌شود. این رستوران در کنار آکواریومی زیبا و بزرگ ساخته شده است؛ شما می‌توانید تجربه غذا خوردن کنار این آکواریوم خیره‌کننده و موجودات دریایی بزرگ و کوچک را تجربه کنید.

برسیم به پارک آبی لجندز کینگدم که بیرون از محوطه هتل قرار دارد. این پارک آبی از 41 سرسره، سالن دلفین، یک چرخ و فلک آبی و سینمای پنج بعدی تشکیل شده است. لجندز کینگدم با تمام این امکانات کاری می‌کند تمام مدتی که در آنتالیا هستید حسابی خوش بگذرانید و سفرتان را لذت‌بخش‌تر کنید.

هتل های لوکس آنتالیا

شگفتی‌های لجندز کینگدم به همین‌جا ختم نمی‌شود. مرکز آب درمانی، برج لجندز کینگدم، بارهای مخصوص نوشیدنی و قهوه و چهار رستوران بزرگ با غذاهای برتر دنیا، منتظر شما هستند.

هتل تایتانیک

حتما تا حالا اسم کشتی تایتانیک را شنیده‌اید؛ همان کشتی بزرگی که به‌خاطر برخورد به کوه یخ غرق شد و فیلم معروفی هم از روی آن ساخته شده است. هتل تایتانیک در آنتالیا هم به شکل کشتی ساخته شده است! این هتل در طول سال‌ها جوایز معتبر زیادی را به دست آورده است.

هزینه اقامت در اتاق‌های این هتل از 210 یورو برای هر شب شروع می‌شود؛ برای سوئیت‌های بزرگ‌تر، حداقل هزینه 720 یورو است. دکور فوق‌العاده هتل، چشم‌انداز فراموش‌نشدنی، امکانات متنوع و پیشرفته و فضای ساحلی بزرگ، بخشی از زیبایی‌های هتل تایتانیک آنتالیا است.

در آخر

باز هم اول و آخر سلامتی و حال خوب شما در سفر مهم است. پیشنهاد می‌کنم در سفرتان به ترکیه سری هم به استانبول بزنید و در هتل دورا استانبول اقامت کنید تا زیبایی‌های معروف‌ شهر ترکیه را از دست ندهید؛ سفرتان به خوشی.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج