۱۲۸۷۱۷۳
۲۰۹۲۶
۲۰۹۲۶
پ

محتوای حمایت شده

خرید پارتیشن شیشه‌ای در تهران

خرید پارتیشن شیشه‌ای دارای راهنمای خاصی است که باید قبل از خرید به آن توجه داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با این فاکتورها و راهنمای خرید پارتیشن شیشه‌ ای در ادامه با ما همراه باشید.

خرید پارتیشن شیشه ای نیز بر اساس یکسری معیارها فاکتورها انجام می‌شود که قصد داریم در ادامه آنها را برای شما بیان کنیم.

با توجه به جذابیت و منحصر به فرد بودن پارتیشن شیشه ای از آن به عنوان یکی از جدیدترین سیستمهای پارتیشن بندی نام برده می شود.

چنانچه قصد خرید پارتیشن شیشه ای را دارید حتماً باید یکسری نکات در اولویت قرار بگیرند که در ادامه قصد داریم برای شما تمامی این موارد را به طور کامل بیان کنیم پس با ما همراه باشید.

خرید پارتیشن شیشه‌ای در تهران

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با پارتیشن ساز تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۵۶۴۰۴۹

۰۹۱۲۴۳۹۸۶۷۸

پارتیشن شیشه‌ای چیست؟

امروزه پارتیشن های شیشه ای بعنوان یکی از جدیدترین و کامل ترین جداکننده ها در دفاتر کار و منازل مسکونی به شمار می آیند. این محصول با یک ظاهر ساده و شفاف نه تنها در تفکیک بخش های مختلف در یک دفتر کار با تاکید بر حفظ حریم خصوصی افراد مورد استفاده قرار می گیرد بلکه به یک ابزار برای بالا بردن راندمان کاری پرسنل سازمان ها تبدیل شده است. استفاده از حداکثر نور طبیعی و شفافیت محیط، عایق صوتی مناسب، امکان نظارت بیشتر بر عملکرد پرسنل و همچنین ماندگاری بالا و نگهداری آسان موجب گردیده تا این نسل از پارتیشن ها از سایر جدا کننده ها پیشی گرفته و متمایز گردند.

خرید پارتیشن شیشه‌ای در تهران

خرید پارتیشن شیشه‌ای در تهران

جهت مشاهده نمونه های بیشتر از اینستاگرام بازدید کنید.

partitionsaz.ir@

 

نکات مهم برای خرید پارتیشن شیشه ای

از پارتیشن شیشه ای برای جایگزین دیوار های سنتی استفاده می‌شود و با در نظر گرفتن این موضوع نیز لازم است قبل از اقدام برای خرید حتماً یک سری موارد و فاکتورهای مهم را در نظر بگیرید تا از این طریق امکان خرید گزینه مناسب برای شما فراهم شود و در نهایت بتوانید دفاتر کاری، دکوراسیون منازل، ادارات و هر مکانی که مد نظر دارید، با بهترین عملکرد صورت بگیرد.

از جمله نکات مهم و ضروری برای خرید پارتیشن شیشه ای عبارتند از:

مشخص کردن هدف استفاده از پارتیشن شیشه‌ای

همانطور که میدانید پارتیشن شیشه‌ای کاربردهای مختلفی در امکان متفاوت دارد. به همین دلیل بهتر است قبل از نصب پارتیشن شیشه‌ای، هدف و کاربرد آن‌را مشخص کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

طراحی پارتیشن شیشه ای

حتماً روی طراحی پارتیشن شیشه ای توجه ویژه ‌ای داشته باشید و فراموش نکنید که طراحی آن باید به صورت سفارشی باشد و در این میان فضای ساختمان و الزامات محیطی نیز به طور کامل در نظر گرفته شود و با آن تناسب کامل ایجاد کند. موارد گفته شده تنها برای رساندن این منظور بود که به هیچ عنوان خرید پارتیشن های آماده نمی تواند انتخاب درستی برای افراد باشد.

عوامل مهم و ضروری مانند ابعاد دقیق و مهندسی شده پارتیشن و در نظر گرفتن سایر موارد مانند شیشه های مات و طرح دار و میزان هماهنگی آن با سایر لوازم اعضای موجود از فاکتورهای مهم در طراحی پارتیشن شیشه ای به شمار می آید.

برخورداری از ویژگی عایق صدا

برای این موضوع در مرحله اول لازم است فعالیت خود را در نظر بگیرید و بر اساس آن، میزان احتیاج به ایجاد عایق صدا را مورد سنجش قرار دهید.

چنانچه می خواهید پارتیشن را برای ایجاد اتاق ‌هایی با حریم خصوصی و کاهش آلودگی صوتی و هرگونه مزاحمت نصب کنید، این امکان فراهم است تشخیص دهید تا چه میزانی به خواص عایق صدای آن نیاز دارید.

معمولا پارتیشن های شیشه ای را در دو نوع تک جداره و دو جداره ساخته و به بازار عرضه می ‌کنند که هر دوی آن ها موفقیت کاملی در دفع صدا به دنبال دارند، اما چنانچه توقع ایجاد سکوت بیشتری را دارید، نوع دوجداره می ‌تواند انتخاب و گزینه مناسب تری برای شما باشد.

خرید پارتیشن شیشه‌ای در تهرانخرید پارتیشن شیشه‌ای در تهران

اندازه‌گیری دقیق محل قرار گیری پارتیشن

یکی از نکات مهمی که در نصب پاتیشن باید به شکل دقیقی انجام شود، اندازه‌گیری دقیق محل قرار گیری پارتیشن است. اندازه گیری دقیق علاوه بر ایجاد نظم باعث استفاده بهینه از ابزار و واسل نیز می‌شود به همین بهتر است در تعیین اندازه پارتیشن دقت داشته باشید.

داشتن ایمنی لازم

برای ساخت و تولید اکثر پارتیشن های شیشه ای از قاب هایی با پروفیل آلومینیوم، پنل های شیشه و یراق آلات استفاده می شود. فریم آلومینیومی از این قابلیت برخوردار است تا استحکام و ماندگاری کلی چارچوب را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و همچنین پنل های شیشه ای نیز کاملاً ایمن هستند، اما در نهایت به اجرا گذاشتن آن یک فاکتور مهم و حیاتی در ایجاد ایمنی لازم است.

ثابت یا متحرک بودن پارتیشن شیشه‌ای

پارتیشن‌های شیشه‌ای دارای دو نوع ثابت و متحرک هستند. باید بدانید که قیمت این دو نوع پارتیشن باهم متفاوت می‌باشند به همین دلیل برای تخمین هزینه‌ها باید ثابت یا متحرک بودن پارتیشن شیشه‌ای را مشخص کنید.

نوع پارتیشن شیشه‌ای

۱-پارتیشن شیشه ای تک جداره:

پارتیشن های شیشه ای تک جداره بعنوان اقتصادی ترین راهکار برای جدا سازی فضاهای مختلف کاری و مسکونی شناخته شده اند. در این نوع پارتیشن بندی از یک لایه شیشه 10 میلی متری سکوریت شده که در اطراف آن فریم های آلومینیومی قرار می گیرد استفاده می شود. تنوع در شیشه و پروفیل در این سیستم موجب شده تا با هر بودجه ای قابل سفارش باشند.

خرید پارتیشن شیشه‌ای در تهرانخرید پارتیشن شیشه‌ای در تهران

۲-پارتیشن شیشه ای دو جداره:

بزرگترین و اصلی ترین نقاط قوت پارتیشن های شیشه ای دو جداره ایجاد فضایی بسیار عایق تر از نظر صوتی، حرارتی و برودتی می باشد. این نسل از پارتیشن ها انتخاب بسیار مناسبی جهت جداسازی اتاق های مدیریتی و همچنین سالن های کنفرانس به دلیل بالا بودن امنیت جلسات برگزار شده در این فضاها می باشند. امکان استفاده از لاین نوری در بین شیشه های پارتیشن دوجداره شیشه ای، جذابیت بصری متفاوتی را در آن ایجاد نموده است. قابل ذکر است به علت کیفیت بالای پروفیل های پارتیشن دوجداره امکان استفاده از شیشه های سکوریت 8 و 10 میلیمتری در این محصول میسر گردیده است.

خرید پارتیشن شیشه‌ای در تهران

partitionsaz.ir

خرید پارتیشن شیشه‌ای در تهرانخرید پارتیشن شیشه‌ای در تهران

۳-پارتیشن شیشه ای منحنی یا قوس دار:

پارتیشن های شیشه ای منحنی یک تقابل برای زیبایی بیشتر فضا در طراحی و اجرا محسوب می گردند. ایجاد قوس و انحنا در نما و سطح مقطع پارتیشن ها می تواند ظاهری متفاوت و با جذابیت بصری بالا ایجاد نماید. لازمه اصلی اجرای این قوس ها پروفیل هایی با کیفیت بسیار بالا در کنار تجربه و توان مهندسی می باشد تا در نهایت اجرایی بی عیب و نقص ارائه گردد.

خرید پارتیشن شیشه‌ای در تهرانخرید پارتیشن شیشه‌ای در تهران

۴-پارتیشن شیشه ای نیویورکی یا وینتیج:

از آنجا که در ساختار پارتیشن های شیشه ای بیشتر از شیشه شفاف استفاده می شود  بنابراین سطح شیشه بستر مناسبی برای ارائه راهکارهای طراحی به شمار می آید. یکی از پر طرفدارترین پارتیشن ها در فضاهای اداری و مسکونی به علت ظاهر زیبای آن، پارتیشن های نیویورکی یا وینتیج می باشد. در این سبک از پارتیشن های شیشه ای با تقسیم بندی سطح شیشه با پروفیل های مخصوص بدون تغییر در ساختار یکپارچه پارتیشن ها، ظاهری خاص و جذاب اجرا و ارائه می گردد. در این محصول قرار گرفتن ظاهری سنتی در کنار تکنولوژی امروز در پارتیشن بندی ها باعث خلق این اثر زیبا گردیده  است. در پارتیشن های وینتیج امکان اجرای تقسیمات با هر طرح و ایده ای مطابق با نظر کارفرما و طراحان داخلی وجود دارد.

خرید پارتیشن شیشه‌ای در تهرانخرید پارتیشن شیشه‌ای در تهران

۵-پارتیشن شیشه‌ای فریم دار

یکی دیگر از انواع پارتیشن‌های شیشه‌ای،پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم دار هستند. این پاتیشن‌ها دارای یک سیستم تقسیم بندی فضایی هستند. این تقسیم بندی با استفاده از جدارهای آلومینیومی ایجاد شده‌اند که می‌توانند طراحی را برای شما راحت‌تر سازنند.

خرید پارتیشن شیشه‌ای در تهران

۶-پارتیشن شیشه‌ای فریم لس

در این نوع از پارتیشن شیشه‌ای  بین شیشه ها هیچ مانعی وجود ندارد و کاملا یک دست است. معمولا در طراحی‌های داخلی برای تقسیم بندی فضای داخلی از این پارتیشن‌ها استفاده می‌شود.

خرید پارتیشن شیشه‌ای در تهران

مدت زمان لازم برای طراحی و ساخت پارتیشن شیشه‌ای

یکی دیگر از نکات قابل توجه در نصب پارتیشن شیشه‌ای، مدت زمان لازم برای طراحی و ساخت پارتیشن است. اگر برای نصب پارتیشن زمان کمی دارید، بهتر است فرایند طراحی را در نظر داشته باشید.

محل استفاده از پارتیشن

نکته تعیین کننده‌ی دیگر در نصب پارتیشن، محل نصب آن است. محل نصب پارتیشن باید دارای فضا و گنجایش کافی باشد به همین دلیل بهت است قبل از سفارش محل استفاده از پارتشن را به طور دقیق تعیین نمایید.

نوع شیشه پارتیشن

در نکات فوق نیز به این موضوع اشاره داشتیم که پنل شیشه ای در پارتیشن ‌ها اهمیت بالایی است، شیشه هایی که در ساخت و تولید پارتیشن ها مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از:

انواع مختلفی از شیشه های رنگی شامل لاکوبل و متلوکس که به صورت براق و مات موجود بوده و خواص ایمنی و مقاومت فوق العاده بالایی در برابر اشعه uv به دنبال دارد. معمولاً هدف از استفاده انواع شیشه های رنگی جهت طراوت و شادابی برخی محیط ها است.

نوع بعدی، شیشه مات ساتینا یا سند بلاست که طراحی های خاص و منحصر به فرد مات شامل طراحی های هندسی، لوگو، نام برند کاری هر طرح دیگری که مد نظر دارید را می توان روی آن اجرا کرد.

اما امروزه مدل های جدیدی از شیشه ها، یعنی شیشه های هوشمند روی کار آمده اند که امکان استفاده از آن ها در برخی دفاتر با سبک مدرن وجود دارد که البته انتخابی خاص و شیکی نیز است.

میزان بودجه در نظر گرفته شده برای خرید پارتیشن شیشه ای

نکته مهم دیگری که به عنوان مهمترین فاکتور و تعیین کننده انتخاب نهایی به شمار می آید، بودجه در نظر گرفته شده است که با توجه به آن باید به سراغ یک انتخاب مناسب بروید، اما به طور کلی قیمت پارتیشن شیشه ای نسبت به تمامی پارتیشن های قدیمی بیشتر است.

چنانچه برای خرید با محدودیت بودجه مواجه هستید می توانید به سراغ سایر پارتیشن های پنلی و پارتیشن ام دی اف بروید. در نظر گرفتن امکانات اضافه مانند درب، نوع درب که می تواند هوشمند کشویی و لولایی باشد یا حتی پرده های کرکره افزایش هزینه پارتیشن را به دنبال دارند.

انتخاب یک شرکت متخصص برای خرید و اجرای پارتیشن 

اگر به دنبال یک نصب مطمئن و با کیفیت هستید، بهتر است برای نصب پارتیشن‌های شیشه‌ای از یک شرکت متخصص برای خرید و اجرای پارتیشن کمک بگیرید تا با هزینه مناسب‌، بهترین کیفیت را تجربه کنید.

خرید پارتیشن شیشه‌ای در تهران

خرید پارتیشن شیشه‌ای در تهران

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۵۶۴۰۴۹

۰۹۱۲۴۳۹۸۶۷۸

۰۹۱۲۱۰۵۴۶۱۰

خرید پارتیشن شیشه‌ای در تهران

جهت مشاهده نمونه های بیشتر از اینستاگرام بازدید کنید.

partitionsaz.ir@

خرید پارتیشن شیشه‌ای در تهران

partitionsaz.ir

سخن پایانی

همانطور که ملاحضه کردید در رابطه با خرید پارتیشن شیشه ای مطالبی را در اختیار شما قرار دادیم و در پایان نیز باید به توضیح این موضوع بپردازیم که جهت خرید پارتیشن باید به فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده مراجعه فرمایید. باز هم لازم است یادآور این موضوع شویم که استفاده و خرید پارتیشن شیشه ای آن هم به صورت آماده انتخاب درستی نیست و شما برای خرید باید حتماً مواردی همچون مکان مورد نظر، اجزای موجود و... را در نظر بگیرید، در غیر این صورت نمی توانید خرید مناسبی داشته باشید.

ممکن است بسیاری با مراجعه به یک فروشگاه و دیدن قیمت فوق العاده ارزان آن نسبت به خرید پارتیشن اقدام کنند، اما لازم است این نکته را بدانید که هزینه کم و ارزان نمی تواند تایید کننده کیفیت بالای پارتیشن شیشه ای باشد، پس پیشنهاد می دهیم که همه جوانب را برای خرید بسنجید. از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه باشید از شما سپاسگزاریم.

خرید پارتیشن شیشه‌ای در تهرانخرید پارتیشن شیشه‌ای در تهران

پارتیشن ساز

مجموعه پارتیشن ساز با اتکال به خداوند متعال از سال 1379 فعالیت خود را در قالب تولید و اجرای پارتیشن تک و دوجداره و پارتیشن شیشه ای فریم لس و همچنین معماری داخلی فضاهای متعدد اداری و مسکونی در تمامی نقاط کشور آغاز کرد. این مجموعه توانسته است در طول این سالها با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و دانش فنی روز دنیا در زمینه طراحی و اجرای انواع فضاهای اداری ، مسکونی و هتل ها تجارب درخشانی را کسب نماید . سرعت بالا ، دقت کافی و تجربه فراوان این مجموعه موجب گردیده است تا در طول بیش از یک دهه نقش بسیار مهمی در تجهیز فضاهای اداری ایفا نماید. شرح خدمات انجام گرفته توسط این مجموعه به شرح ذیل می باشد.

طراحی و اجرا

*** پارتیشن شیشه ای فریم لس

*** پارتیشن تک و دوجداره ام دی اف

*** فضاهای اداری / هتل ها / مراکز درمانی / ویلاهای ییلاقی

*** بازسازی فضاهای مسکونی و اداری / نمای ساختمان

*** فضای سبز تراس ، پاسیو و روف گاردن (roof garden)

*** پارکت و لمینیت / موکت / کاغذ دیواری / مبلمان اداری و مسکونی

امید است مجموعه حاضر گامی در جهت ارتقای سطح فرهنگ معماری و معماری داخلی کشور بردارد .

خرید پارتیشن شیشه‌ای در تهران

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۵۶۴۰۴۹

۰۹۱۲۴۳۹۸۶۷۸

۰۹۱۲۱۰۵۴۶۱۰

خرید پارتیشن شیشه‌ای در تهران

جهت مشاهده نمونه های بیشتر از اینستاگرام بازدید کنید.

partitionsaz.ir@

خرید پارتیشن شیشه‌ای در تهران

partitionsaz.ir

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج