adexo3
۱۲۷۶۷۳۸
۸ نظر
۱۶۴۶۱
۸ نظر
۱۶۴۶۱
پ

محسن کیایی: رابطه خوبی با سرمای روسی نداریم!

در روزهایی که به نظر می‌رسید بسیاری از پروژه‌‎های هنری تحت تاثیر وقایع اخیر متوقف شده و به قولی خیلی‌ها دل و دماغ کار کردن ندارند، برخی اخبار حاکی از فیلمبرداری پروژه‌هایی‌ست که به شدت پر هزینه و سنگین هستند.

برترین‌ها: در روزهایی که به نظر می‌رسید بسیاری از پروژه‌‎های هنری تحت تاثیر وقایع اخیر متوقف شده و به قولی خیلی‌ها دل و دماغ کار کردن ندارند، برخی اخبار حاکی از فیلمبرداری پروژه‌هایی‌ست که به شدت پر هزینه و سنگین هستند. یکی مربوط به میرباقری و نام پروژه هم سلمان فارسی‌ست، میرباقری پیش از این سریال ساخته برای صداوسیما در قالب خودش هم موفق بوده، یکی اما متعلق به ابراهیم حاتمی‌کیا‌ست که او هم سابقه سریال‌سازی دارد و آن مورد آخر اما متعلق به کیایی است. او هم سابقه سریال‌سازی برای پلتفرم‌ها دارد.

محسن کیایی: رابطه خوبی با سرمای روسی نداریم!

گفته می شود یکی از پلتفرم‌های نمایشی سرشناس با همکاری کارگردان همیشگی‌اش مصطفی کیایی، ساخت یک پروژه بسیار گران‌قیمت را در دستور کار قرار داده، سریالی که چند رسانه از سرمایه‌گذار روس آن نوشته‌اند.

این سریال با نام «قصه‌های هزار و یک شب» قرار است اواخر بهمن کلید بخورد و تولید طولانی‌ مدتی دارد و دو ماه فیلمبرداری آن در ترکیه خواهد بود؛ از پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، سحر دولتشاهی، بهرام رادان، محسن کیایی، پدرام شریفی، محمد بحرانی و سوگل خلیق به عنوان بازیگران این سریال نام برده می‌شود.

پیش از این خبرگزاری مشرق برای اولین بار از سرمایه‌گذار روس این سریال خبر داده و نوشته بود: شنیده‌های دیگری حاکی از آن است که یکی از مهمترین نهادهای حاکمیتی از سریال «قصه‌های هزار و یک شب» حمایت می‌کند و زمینه مشارکت کشور روسیه را، این نهاد مهم فرهنگی فراهم آورده است. سازمان فرهنگ و ارتباطات یکی دیگر از مهمترین ارگان‌های دولتی تکمیل کننده پازل‌های بین‌المللی این سریال است.

محسن کیایی: رابطه خوبی با سرمای روسی نداریم!

محسن کیایی در واکنش به این اخبار در پستی نوشت: 

خیلی از دوستان در مورد پروژه «هزار و یک شب» سوال داشتن که اینجا توضیح میدم.  پیش تولید این پروژه از اوایل تابستان شروع شده بود ، با برخی بازیگران صحبت شدو با برخی عوامل قرار داد بسته شده بود ،  و قرار بود کار آبان ماه جلوی دوربین بره ولی به خاطر اتفاقات اخیر متوقف شد و معلوم نیست کی راه بیوفته . اما در مورد اخبار جعلی  که من هم در بعضی رسانه ها خوندم و متعجب نشدم چون هدف آنها کاملا روشن است ، اکثرا با این رویه آشنایی کامل داریم که با گفتن یک دروغ بازی جدیدی رو شروع میکنن و میدونیم که از قدیم گفتن تفرقه انداز و …

به هر شکل لازمه تاکید کنم که در این روزهای سرد و سخت نه من و نه سایر همکاران این پروژه به تعویق افتاده ،رابطه خوبی با سرما اونهم از جنس روسی نداریم چه برسد به سرمایه گذار روس، خیالتان راحت …

در نهایت همچنان که متقاضی عدالت هستیم خواهشمندم در خصوص اتهام زدن با مستندات رسمی دست به قضاوت بزنیم .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      یعنی روسیه توی ساخت سریال هم نقش دارن؟؟؟

    • سدیا

      عه چه جالب...روسیه خودش و سیاست هاش کثیف و بد هستند اما پولاش خوبه برای سلبریتی های دوزاری. بی ملت ها اومدن فیلم بازی کنند و پولشا بگیرن. حالا میخاد این پول از روسیه باشه، از اختلاس باشه...مهم نیس فقط پول گنده باشه

    • موریس

      وقتی برا سریال سلیمان دو هزار میلیارد تومان بودجه میزارن باید عوامل سازنده به هر دری بزنن تا سریال درپیتشون آماده بشه و از صدا و سیمای میلی پخش بشه..دو هزار میلیارد ...یا خدا....مگه میخواد چکار کنه .....دیروز خبرش اومده بود برا دو سریال چهار هزار میلیارد تومان صداوسیما بودجه گذاشته

    • ناشناس

      ادا اصول الکی و مصنوعی

    • ناشناس

      همین بهتر که کار نکنید کسی خم به ابرو نمیاره
      عمری با اشوه و قر و قمیش پول یامفت گرفتید ، فیلم های در پیت و دوزاری

    • بنده خدا

      دم شما گرم👍👍

    • ناشناس

      شما سریال همگناهتون را به وسیله فروختید پس همکاریتونم‌بعید نیست.

    • ناشناس

      مردم نون پیدا نمیکنن اونوقت میلیاردی حق بیت المال رو بالا میکشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج