adexo3
۱۲۵۹۵۹۹
۱۲۱۴
۱۲۱۴
پ

معجزه‌ی زندگی‌ام با این لوله‌ها رقم خورد

همیشه میدیدم که اطرافیانم با لوله کشی های منزلشان مشکل داشتند ولی دریغ از اینکه مشکل از لوله بود نه لوله کشی با لوله های جدیدی که اختراع شد آسایش و ارامش به خانواده های ایرانی برگشت در ادامه ی مقاله می خواهم شما را با انواع لوله های مدل جدید و کاربرد های آنان آشنا سازم.

لوله سه لایه 

لوله های سه لایه پلی پروپیلن تقویت شده با الیاف شیشه، نسل جدید لوله های پلی پروپیلن بوده که لایه داخل و خارج آن از مواد پلی پروپیلن و لایه میانی از کامپاند الیاف شیشه ( ترکیب پلیمر پلی پروپیلن و مواد تقویت کننده الیاف شیشه ) تشکیل شده است .

این نوع لوله ها به دلیل استفاده از الیاف شیشه در لایه وسط دارای انبساط طولی بسیار ناچیزی بوده و از مقاومت مکانیکی بالاتری نسبت به لوله های تک لایه برخوردار می باشند . این محصول در شرکت آذین لوله سپاهان تولید و به بازار عرضه می گردد.

 از خواص مکانیکی بهتر نسبت به لوله های تک لایه ، نصب آسان و سریع برای مجری و نصاب و صرفه جویی حدود ۳۰ درصدی در زمان نصب نسبت به لوله های فویل دار پلی پروپیلن ، عدم نیاز به تراشیدن انتهای لوله سه لایه بر خلاف لوله های فویل دار پلی پروپیلن و انجام عملیات جوش به صورت مستقیم بین این محصول و اتصالات تک لایه

معجزه‌ی زندگی‌ام با این لوله‌ها رقم خورد

لوله گالوانیزه

لوله گالوانیزه یکی از انواع لوله های فولادی است که در صنایع و تاسیسات کاربردهای زیادی دارد. به دلیل فروش لوله گالوانیزه به صورت شاخه ای در ابعاد مختلف 6 و 12 متری، قیمت هر شاخه لوله گالوانیزه برای خریداران مهم است. شما می توانید لیست قیمت لوله گالوانیزه شاخه ای را در ضخامت و نمره های مختلف در جدول این صفحه از آهن آنلاین مشاهده کنید. “قیمت لوله گالوانیزه، تحت تاثیر عوامل مختلفی به صورت روزانه و لحظه ای دچار تغییر می شود؛ از مهم ترین علل این نوسانات قیمت، می توان به افزایش یا کاهش نرخ ارز، بهای مواد اولیه و میزان عرضه و تقاضا اشاره کرد. از آنجایی که این کالای فولادی در ضخامت های مختلف 2، 2.5، 3، 4 و… در کارخانه های گوناگونی تولید و در بازار عرضه می شوند، قیمت روز لوله گالوانیزه به صورت شاخه ای و کیلویی محاسبه می شود.” لوله‌های گالوانیزه با طول خاص، کتینگ دلخواه در بازه استاندارد، روزه کاری (حدیده)، خمکاری و سایر خدمات مربوطه، با بهترین کیفیت، با توجه به نیاز و سفارش مشتری، توسط آهن آنلاین ارائه می‌شود.

معجزه‌ی زندگی‌ام با این لوله‌ها رقم خورد

لوله پنج لایه

کیفیت لوله ی پنج لایه به نوع پلیمر مورد استفاده در آن و همچنین نوع چسب بین لایه های آن بستگی دارد. لوله پنج لایه را بر اساس نوع پلیمر به کار رفته در آن به سه دسته تقسیم بندی می کنند که در ادامه مقاله با آن ها بیشتر آشنا خواهیم شد. به‌کارگیری لایه آلومینیومی در ساختار لوله‌های 5 لایه، استحکام آن‌ها را به شدت افزایش داده است.

بد نیست بدانید که برای اتصال دو طرف لایه آلومینیومی از فناوری های پیشرفته جوشکاری اولتراسنیک استفاده می شود. لایه¬های پلیمری نیز باعث کاهش وزن لوله و سهولت نصب و نگه داری می شود.

اگر برای خرید لوله های پنج لایه به فروشگاه بروید، به احتمال زیاد اسامی زیادی را خواهید شنید.

 این اسامی ممکن است کمی گمراه کننده باشد؛ اما دانستن آن ها می تواند هنگام خرید به شما کمک کند.نامگذاری لوله های پنج لایه معمولاً طبق استاندارد خاصی انجام می شود. برای نامگذاری این لوله ها از سمت چپ به راست در ابتدا نوع پلیمر داخلی، سپس نوع فلز و در انتها نوع پلیمر خارجی عنوان می شود. این لوله ها را معمولاً به صورت PE-Al-PE نشان می دهند. پلیمر اصلی به کار رفته در آن ها نیز از نوع پلی اتیلن است.

معجزه‌ی زندگی‌ام با این لوله‌ها رقم خورد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج