adexo3
۱۲۵۹۵۶۶
۳۲۷
۳۲۷
پ

آب دیونیزه موفقیت غیرممکن را برایم ممکن کرد

پایان شب سیه سپید است این جمله را همه ی ما از کودکی شنیده ایم اما همواره برایمان در حد یک شعار بوده است اما من در برهه ای از زمان که ورشکسته شده بودم و کسب و کار جدید خود را مجدد شروع کردم معنای واقعی این جمله را درک کردم. شروع حرفه جدیدم در حوزه آب دیونیزه موجب شد من به یک فرد میلیاردر تبدیل شوم.

آب دیونیزه

برای اینکه بتوانیم یونهای موجود در آب را پاک سازی کنیم، روشهای مختلفی وجود دارد از جمله روشهایی برای جدا کردن یونهای فلزی و بهتر است بدانید که از آب دیونیزه بدون یون برای صنایع داروسازی و میکرو الکترونیک و برای حل کردن داروها استفاده می کنند.

همچنین از آب دیونیزه در تولید محصولات مراقبت شخصی، بهداشتی، آرایشی و همچنین در فرآیندهای پتروشیمی، صنعتی، نیروگاهی و غیره نیز استفاده می شود و علاوه بر آن این آب به عنوان یک حلال بسیار عالی و مناسب برای شیشه، چوب، سرامیک و غیره می باشد.

آب دیونیزه موفقیت غیرممکن را برایم ممکن کرد

آب دیونیزه آزمایشگاهی

شاید فکر کنید تولید این آبها فقط برای کشور خودمان است اما اینچنین نیست و بسیاری از کشورها از نود آب یا کمبود آب تمیز رنج می برند ما با تولید آب دیونیزه آزمایشگاهی شده و صادرات به ان کشورها می توانیم هم باعث ارزآوری شویم و هم به کشورهای دیگر برای نوشیدن آبی بهداشتی کمک کنیم.

از آنجایی که در بیشتر نقاط آبهای زیر زمینی ممکن است آلوده باشند و باعث بیماری و مرگ افراد بشوند بدین رو متخصصین ما در کشور به فکر دیونیزه کردن آبها افتاده و آبهای بهداشتی را به مردم عرضه می کنند.

آبهای مصرفی باید شیرین باشند و آبهای شور غیر قابل آشامیدن می باشد.به دور از حضور هیچ گونه حیوانی باید بوده باشند و این آبها باید قابلیت نوشیدن و آشامیدن را داشته باشند و به دور از هیچگونه سمی بوده باشند.

آب دیونیزه موفقیت غیرممکن را برایم ممکن کرد

آب دیونیزه صنعتی

یکی از ارزشمند ترین محلولهای موجود در بازار آب دیونیزه است که در مصارف صنعتی و آزمایشگاهی بسیار کاربرد دارد و مشخصات آب دیونیزه صنعتی استفاده می شود این است که از نظر بار کاملا خنثی است و همچنین این محلول به صورت بسته بندی عمده و فله به فروش می رسد.

آب دیونیزه در آزمایشگاه همانند آب مقطر دیونیزه به عنوان محلولی برای ترکیب مواد شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل خنثی بودن با مواد شیمیایی واکنشی برقرار نمی کند.

از خواص آب دیونیزه می توان به درصد خلوص بسیار بالایی که این محلول دارد اشاره کرد و همچنین رقیق کننده ی بسیار خوبی است و نسبت به انواع دیگر آبها سریعتر تولید می شود.

آب دیونیزه موفقیت غیرممکن را برایم ممکن کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج