adexo3
۱۲۵۹۲۵۷
۴۴۵۴
۴۴۵۴
پ

کاری که ثروت با زندگی من کرد

ثروتی که به دست آوردم توانست زندگی من را به بهترین جهت و راه هدایت کند. فعالیت در زمینه ادکلن،من را در بالاترین نقطه عرصه های کاری قرار داد.خوشحال هستم از اینکه با انتخاب این محصول، زندگی ام تغییر کرده است.

ادکلن گرم

عطر ها قدمت بسیار زیادی دارند و سرزمینهای بسیاری از جمله یونان قبرس گذرانده اند تا استفاده از آن همه گیر شده است و به ادکلنهای امروزی تبدیل شده اند و ادکلن گرم یکی از آن هاست.

خانوم تاپوتی از اولین زنهای جهان بود که توانست اولین عطر جهان با استفاده از علم شیمی اختراع کند و انقلاب بزرگی در این زمینه ایجاد کند.

می توان گفت که ایران نیز نقش بسیار مهمی در صنعت ادکلن سازی داشته است که افرادی مانند ابن سینا و زکریای رازی با اختراع روش تقطیر و کشف الکل توانستند به توسعه این صنعت بسیار کمک کنند و در آن تاثیرگذار باشند.

اولین عطر تولید شده در ایران از گل رز بود معمولاً عصاره گیاهان را با روغنهایی ترکیب می کردند و از آنها ادکلنهای مختلفی درست می کردند در زمان هخامنش از عطرها و ادکلنها برای معطر کردن موها استفاده می کردند.

کاری که ثروت با زندگی من کرد

ادکلن مردانه

یکی از مدل ادکلن مردانه که علاقه بسیاری را دارند ادکنی است که رایحه ای با چوب را داشته و امروزه جز دسته پر طرفدار ترینها می باشد.

یکی از نکته هایی که بسیار جالب می باشد این است که بهتر است ادکلنها را بر روی نبض دست و گردنتان بزنید چرا که طی مراحلی باعث می شود علاوه بر ماندگاری بالا تر رایحه ای مناسب تر را داشته باشد.

بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید که در اسپری کردن ادکلن زیاده روی نکنید چرا که این محصولات برای خوش بو شدن شما ساخته شده اند و تنها مقدار کمی از آن کافی می باشد و زیاده روی در آن باعث آذیت شدن اطرافیانتان می شود.

قبل از تهیه این محصولات بهتر است به نوعی که به عنوان تست می باشد امتحان کنید تا بتوانید از رایحه و کیفیت آن اطمینان خاطر داشته باشید و بعد از این که مورد پسند شما واقع شد آن را در حجم شیشه های ادکلن تهیه داشته باشید.

نتی که برای این ادکلنها به کار می رود یکی از مهم ترین فاکتورهای انتخابی می باشد که بهتر است به آن توجه داشته باشید.

کاری که ثروت با زندگی من کرد

ادکلن شیرین

 

درمورد انواع مواد خوشبو کننده می دانیم که این محصولات مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرند و ادکلن شیرین خوب است که در مورد نمونه پرفروشی بگوییم که هدف خرید مشتریان زیادی قرار می گیرد.

ادکلن شیرین ملایم گزینه مد نظر است که توسط شرکتهای بزرگی آماده فروش می شود تا نیاز خریداران برطرف شود.

به طور کلی در دسته بندی رایحه ادکلنها نمونه های شیرین، تند، شرقی، تلخ، ترش، خوراکی دیده مطرح می شود که افراد طبق سلیقه خود می توانند برای خرید اقدام کنند.

در این میان رایحه شیرین و ملایم را می گوییم که مورد استقبال افراد زیادی می باشد و می تواند حس آرامش و نشاط را برای افراد ایجاد کند، لازم است بدانید که رایحه ادکلن می تواند در شناساندن شخصیت طرف موثر باشد.

کاری که ثروت با زندگی من کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج