adexo3
۱۲۳۵۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قتل فجیع دختر جوان با ضربات چاقو در مشهد

دختر جوانی در یکی از بزرگراه‌های مشهد به ضرب چاقو کشته شد.

ساعت حدود ۲۱ شب پنج‌شنبه گذشته شهروندان دختر جوانی را در حاشیه بزرگراه در حالی مشاهده کردند که بر اثر وارد آمدن ضربات چاقو غرق در خون بود و از درد به خود می‌پیچید.

آنان بلافاصله با مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ تماس گرفتند و دقایقی بعد دختر ۲۵ ساله به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد منتقل شد. اما اقدامات درمانی و تلاش پزشکان برای نجات وی به نتیجه نرسید و این دختر بر اثر خون‌ریزی و شدت ضربات وارده به سمت چپ بدنش جان خود را از دست داد.

با مرگ این دختر، پرسنل بیمارستان موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دادند. در پی دریافت این خبر، ماموران کلانتری طبرسی جنوبی عازم بیمارستان شدند و با تایید ماجرای جنایی، مراتب را به قاضی اسماعیل شاکر(قاضی ویژه قتل عمد) اعلام کردند.

عقربه‌های ساعت بیمارستان ۲۲ شب را نشان می‌داد که مقام قضایی به همراه پزشک قانونی، اکیپ بررسی صحنه جرم و کارآگاهان پلیس جنایی، وارد بیمارستان شدند و بدین ترتیب تحقیقات قضایی و پلیسی درباره چگونگی این جنایت، ادامه یافت. بررسی‌های میدانی قاضی ویژه قتل عمد بیانگر آن بود که مقتول در یک کافه قنادی در بولوار خیام شمالی مشغول به کار بوده که ساعتی قبل به دست فرد ناشناسی در انتهای سی متری طلاب و در بزرگراه با ضربات کارد مجروح شده است.

سرنخ مهم این ماجرا زمانی به دست آمد که ماموران اورژانس گوشی تلفن همراه مقتول را که در صحنه حادثه افتاده بود، تحویل مقام قضایی دادند. تحقیقات کارآگاهان روی شماره تلفن‌ها که با دستور قاضی ویژه قتل عمد آغاز شده بود، نشان داد که قبل از وقوع جنایت افرادی با این دختر جوان تماس گرفته‌اند.

این گزارش حاکی است: با انتقال جسد به پزشکی قانونی برای انجام معاینات دقیق تر درباره علت مرگ این دختر، سرنخ‌های این پرونده جنایی از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی پی گیری شد.

کارآگاهان طی یک عملیات هماهنگ موفق شدند یکی از افرادی که با دختر جوان در ارتباط بوده را دستگیر کنند.

بازجویی از این جوان درباره چگونگی رابطه اش با مقتول در حالی ادامه دارد که طبق نظریه‌های پزشکان، دختر یاد شده به طور ناگهانی مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است چرا که هیچ‌گونه آثار و علایم دفاعی روی دست و یا اعضای بدنش وجود نداشت.

منبع: روزنامه خراسان

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

قتل فجیع دختر جوان با ضربات چاقو در مشهد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج