adexo3
۱۲۱۷۴۵۹
۷۲۴
۷۲۴
پ

امیر جدیدی به اصرار دوستانش کارگردان شد!

​امیر جدیدی در نشست خبری کنسرت-نمایش «سی‌صد» اعلام کرد به پیشنهاد دوستانش کارگردانی این برنامه را برعهده گرفته است و به‌خاطر سرزمین و فرهنگ ایرانی تلاش می‌کند، بهترین نتیجه را ارائه دهد.

خبرآنلاین: امیر جدیدی در نشست خبری کنسرت-نمایش «سی‌صد» اعلام کرد به پیشنهاد دوستانش کارگردانی این برنامه را برعهده گرفته است و به‌خاطر سرزمین و فرهنگ ایرانی تلاش می‌کند، بهترین نتیجه را ارائه دهد.

امیر جدیدی به اصرار دوستانش کارگردان شد!

نشست پرسش و پاسخ کنسرت_تئاتر «سی‌صد» با طرحی از سهراب پورناظری، کارگردانی امیر جدیدی و تهیه‌کنندگی محمدحسین توتونچیان، شب گذشته (چهارشنبه ۱۱ خرداد) در کاخ سعدآباد تهران برگزار شد.

امیر جدیدی که در این کنسرت_تئاتر برای اولین‌بار کارگردانی می‌کند، در پاسخ به سوال «شما خیلی اتفاقی وارد سینما شدید و تا جایی پیش رفتید که منتقدان جهانی درباره بازی شما نوشتند و تحسین‌تان کردند، آیا ورود شما به کارگردانی هم همین اندازه اتفاقی است»، گفت: «ورود من به عرصه کارگردانی به پیشنهاد دوستان بود و این‌گونه نیست که علاقه عجیب و غریبی به کارگردانی داشته باشم اما چون این پروژه درباره ایران است و من هم همیشه قلبم برای این سرزمین می‌تپد، خیلی خوشحالم که می‌توانم در این پروژه سهمی داشته باشم.»

این بازیگر ادامه داد: «بسیار امیدوارم با این اجرایی که داریم، کاری کنیم که بیشتر از فرهنگ و مهر و اندیشه‌های ایرانی استقبال شود. من تا کنون کارگردانی نکرده بودم، اما پروژه را تا یک جایی پیش بردیم و به نظرم در حال حاضر وضعیت خوبی داریم و از اتفاقی که رخ داده بسیار راضی هستم و حضور جواد عزتی برای من بسیار دلگرم کننده است. امیدوارم با حضور ایشان و دیگر دوستانی که از آن‌ها مشاوره و کمک می‌گیرم ، بتوانم یک نتیجه خوبی را رقم بزنم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج