اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۱۴۸۶۲
۳۸۳
۳۸۳
پ

تزریق ژل به گونه ها،معجزه ای در زیبایی صورت

تزریق ژل به گونه ها می تواند تغییر بسیار چشمگیری در زیبایی چهره ی شما ایجاد کند برای همین دانستن نکاتی راجب این جراحی زیبایی، راهنمای مفیدی برای شماست.با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

با توجه به تحول عظیم و گسترده ای که در عرصه زیبایی به وجود آمده است مردم  می توانند با استفاده از آن زیبایی های خود را دوچندان کنند تا به زیبایی وصف ناپذیری برسند پس با کارایی های مفید و کاربردی انواع فیلر و ژل  آشنا شوید که موجب تحولاتی در صورت می شود در این مقاله با ما همراه شوید تا با بازگو کردن نمونه ای از آن اطلاعات کافی کسب کنید.

تزریق ژل ب گونه ها

تزریق ژل و فیلر را میتوان در قسمت های مختلف بدن استفاده کرد یکی از آن ها که کاربردی و در زیبایی شما تاثیر مثبت می گذارد تزریق ژل به گونه ها می باشد که با استفاده از آن می‌ توانید قسمت گونه های خود را حجم دهید و علاوه بر حجم دهی متناسب، باعث باز شدن پوست و رفع چین و چروک به صورت موقت می گردد، اما گاهی برای مصرف کنندگان محصول سوالی پیش می آید که باتوجه به شیمیایی بودن مشکلی برای صورت پیش می‌آید یا خیر؟ که در پاسخ آن می توان گفت؛ تنوع آن در مطب و آرایشگاه ها بسیار زیاد بوده که نباید به همه جا اطمینان کنید و خود را به آن ها بسپارید؛ زیرا برندهایی که تایید شده نیستند عوارض زیادی را برجای می گذارند به همین علت از استاندارد و ایمنی بودن آن مطمئن شوید. اولین کار باید یک کلینیک معتبر پیدا کنید و تحقیقات لازم را در رابطه با آن کلینیک انجام دهید سپس با پزشک کلینیک مشاوره های لازم را در رابطه با تزریق ژل به گونه ها انجام دهید زیرا در صورت نداشتن تجربه از طرف پزشک ممکن است عوارض بسیار زیادی متوجه صورت شما شود که از جمله آن نامتقارن بودن صورت است و در آخر نوع ژلی که برای شما استفاده می شود را مورد بررسی قرار دهید و توجه داشته باشید موادی که برای شما استفاده می‌ شود دارای چه جنسی و چه مقدار ماندگاری است زیرا هر کدام از برند های متفاوت دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند پس به این نکته بسیار دقت کنید.

تزریق ژل به گونه ها،معجزه ای در زیبایی صورت

چه کسانی برای استفاده از این محصول مناسب می باشند:

  1. افرادی که سیگار مصرف نمی کنند زیرا پوست آن ها تحت تأثیر مواد نیکوتین نمی باشد.
  2.  کسانی که صورت آن ها به صورت کشیده مستطیلی است که با استفاده از ژل گونه صورت خود را فرم دهی میکنند.
  3.  افرادی که به صورت ناگهانی لاغر شده اند.
  4. کسانی که با افزایش سن چربی های پوست خود را از دست می دهند و گونه ها حالت افتاده گرفته است.
  5. چین و چروک در روی گونه های آن ها وجود دارد.

استفاده از ژل و فیلر برای افراد زیر مناسب نمی باشد:

 از جمله کسانی که دارای بیماری خاص هستند، افرادی که باردار و در وضعیت شیردهی می باشند، کسانی که به ترکیبات مصنوعی حساسیت دارند و در آخر افرادی که اختلالات خونریزی دارند.

یکی از عمل های زیبایی و پرطرفدار و کاملاً ساده و سرپایی، تزریق ژل به گونه می باشد که بیشتر در سن های بالا به خاطر افتادگی پوست و گونه استفاده می گردد زیرا این افتادگی به مراتب پیری صورت را بیشتر نشان می‌دهد و جذابیت چهره را از بین می برد پس به خاطر زیبایی های ظاهری و منحصر به فرد و شما عرصه زیبایی به تکاپو آمده تا بتواند رضایت شما را جلب کند؛ تزریق ژل به گونه باعث می شود که اعتماد به نفس این افراد را بالا ببرد و با گونه های حجیم و برجسته صورت خود را شکیل کند.

تزریق ژل برای افرادی که صورت کشیده دارند بسیار مناسب است زیرا با فرم دهی و حجیم شدن گونه ها از حالت مستطیلی به بیضی تبدیل می شود. واحد تزریق ژل سی سی می باشد که برای هر نوع صورت باید اندازه های متفاوتی تزریق کرد که آن ها بستگی به سن شخص، نظر پزشک، کشش بافت پوست و فرم صورت می باشد که با توجه به آن مقدار لازم را برای شما تزریق می کنند.

تزریق ژل به گونه ها،معجزه ای در زیبایی صورت

قبل از تزریق ژل به گونه چه آمادگی هایی لازم است؟

وقتی که یک مرکز معتبربا پزشک های  ماهر انتخاب کردید سپس باید مشاوره و ویزیت شوید تا در رابطه با قیمت تزریق، عوارض، مزایا، ماندگاری و... صحبت کنید سپس بعد از داشتن تمایل به تزریق ژل اقدام کنید. توجه کنید قبل از تزریق موارد زیر را در نظر بگیرید:

- شما باید به مدت دو هفته قبل از تزریق داروهای رقیق کننده استفاده نکنید.

- مصرف مشروبات الکلی سیگار و مواد مخدر را از دو هفته قبل خودداری کنید.

- در روز تزریق به هیچ عنوان نباید آرایشی بر روی صورت شما باشد و همچنین شما باید از لباسهای دکمه دار استفاده کنید تا زمان تعویض آن دچار هیچ فشاری نشوید.

- شب قبل از تزریق حمام کنید تا آلودگی هایی که بر روی پوست شما قرار دارد کامل از بین برود.

- اگر نسبت به دارو و ماده بی حس کننده حساسیت دارید قبل از تزریق به پزشک خود حتماً اطلاع دهید.

چگونه ژل را به گونه تزریق می کند؟

بعد از این که تمامی موارد فوق رعایت شد نحوه تزریق به این گونه می باشد که شما باید روی یک صندلی ثابت بنشینید سپس پزشک مواد بی حس کننده را برای شما تزریق می ‌کند که درد یا جراحتی هنگام تزریق احساس نکنید پس از بی حس شدن با استفاده از سوزن های متناسب ژل را بر قسمت های مختلف گونه تزریق می کند همچنین قابل ذکر است که بعد از تزریق به دلیل استفاده از سوزن، صورت به مقدارناچیزی ورم کرده و گونه ها نیز فرم اصلی خود را نشان نمیدهد با صبوری شما و کمی تامل به نتیجه دلخواه خود می ‌رسید تزریق آن حدودا نیم ساعت است دوره نقاهت ندارد پس از تزریق شما می توانید به منزل خود بروید و هم چنین روش دائمی نبوده برای داشتن طولانی مدت آن باید چند ماهی است بار تزریق ژل تکرار شود

تزریق ژل به گونه ها،معجزه ای در زیبایی صورت

فواید تزریق ژل:

-این کار در مطب و کلینیک ها انجام می شود نیازی به بستری، اتاق عمل، بیمارستان و ... ندارد.

- نیازی به بیهوشی نیست فقط از بی حسی موضعی استفاده می گردد.

- دوران بهبودی آن بسیار سریع اتفاق می‌افتد و بلافاصله شما می توانید فعالیت های خود را انجام دهید.

-  ژل های گونه ماندگاری آن نسبت ب قسمت های دیگر بیشتر است.

- پس از تزریق افراد بسیار کمی دچار عفونت یا عوارض می‌شوند.

- با استفاده از فیلترهای تزریقی گونه؛ شما می توانید آن را اصلاح کنید به این منظور که حجم آن را به مقدار دلخواه خود افزایش یا کاهش دهید.

نحوه مراقبت پس از تزریق:

  1. سعی کنید در زمان خوابیدن رو به بالا و به پشت بخوابید و همچنین سر باید از بدن بالاتر قرار بگیرد تا ورم سریعتر برطرف شود.
  2.  چند روز بعد از تزریق شما نباید کارهای سنگین انجام دهید
  3. از دستکاری کردن صورت خود به شدت بپرهیزید زیرا این کار باعث عفونت میشود.
  4. داروهای که متخصص شما تجویز کردن را به صورت مرتب مصرف کنید و همچنین تا زمانی که دکتر به شما توصیه کرده است در مقابل نور خورشید قرار نگیرید.

تزریق ژل به گونه ها،معجزه ای در زیبایی صورت

در پایان این مقاله به شما توصیه می کنم که با استفاده از تزریق ژل به گونه ها توسط پزشک ماهر در کلینیک معتبر زیبایی و جلوه خاصی را به پوست خود هدیه کنید حتی در سنین بالا نیز می‌توانند زیبایی‌های پیشین خود را به دست آورند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج