اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۰۷۷۰۲
۸۸۲
۸۸۲
پ

رپورتاژ آگهی

ویزای کانادا و پیکاپ ویزا با نیلگام

دوست دارید به کانادا سفر کنید؟ در پروسه اخذ ویزای توریستی کانادا به مرحله پیکاپ ویزا خواهید رسید، در این پُست اطلاعات مربوط به ویزای کانادا و پیکاپ پاسپورت را از نیلگام به شما ارائه میکنیم.

ویزای کانادا و پیکاپ ویزا با نیلگام

دوست دارید به کانادا سفر کنید؟ در پروسه اخذ ویزای توریستی کانادا به مرحله پیکاپ ویزا خواهید رسید، در این پُست اطلاعات مربوط به ویزای کانادا و پیکاپ پاسپورت را از نیلگام به شما ارائه میکنیم.

بعد از آن می‌توانید با خیال راحت صفر تا صد رزرو وقت سفارت، اخذ ویزا و پیکاپ ویزای کانادا را به شرکت خدمات مسافرتی نیلگام سپرده و شانس موفقیت پرونده خود را تا حد زیادی افزایش دهید.

ویزا کانادا

سفارت کانادا از سال 2012 در تهران بسته بوده و هیچ نوع خدمات ویزایی به شهروندان ایرانی ارائه نمی‌دهد، از این رو، اغلب متقاضیان اخذ ویزای کانادا ملزم هستند تا از طریق سفارت و کارگزاری خدمات ویزای وی اف اس گلوبال مستقر در سایر کشورهای همسایه از جمله ترکیه، ارمنستان و امارات برای این مهم اقدام کنند.

ولی در حقیقت روند درخواست ویزای کانادا از داخل ایران یک پروسه دو مرحله‌ای و تقریباً پیچیده است که نیاز به برنامه‌ریزی داشته و شامل موارد زیر می‌شود:

شما باید به سایت اداره شهروندی رسمی دولت کانادا مراجعه کرده و با ایجاد یک حساب کاربری، برای اپلای یکی از انواع ویزای کانادا از جمله توریستی (یا همان ویزیتور)، تحصیلی (یا استادی پرمیت) و یا کاری (اسکیل ورکر اکسپرس اینتری) اقدام کنید.

در واقع شما ملزم هستید تا به جای رزرو وقت سفارت اولیه و تحویل حضوری مدارک مورد نیاز ویزا، آنها را مطابق با قوانین درخواستی ترجمه و آماده نمایید و در حساب کاربری خود در وب سایت اداره مهاجرت و شهروندی این کشور آپلود کنید. اما تا زمان پرداخت اینترنتی هزینه دلاری خدمات ویزا و انگشت نگاری بیومتریک کانادا، پیگیری امور شما متوقف شده و پیشرفتی در آن حاصل نمی‌شود.

با فرض دسترسی به کردیت کارت بانکی، شما باید مدارک درخواستی را آپلود کرده و پرداخت ارزی خدمات را انجام دهید تا در نهایت یک ایمیل از اداره شهروندی کشور کانادا دریافت کنید.

ایمیلی با این محتوا که شما باید ظرف 30 روز کاری به یکی از دفاتر وی اف اس کشور کانادا مراجعه کرده و مرحله انگشت نگاری و عکس بیومتریک ویزای این کشور را انجام دهید.

از این رو، باید سریعاً نسبت به رزرو وقت سفارت یک کارگزاری در خارج از ایران اقدام کرده و طبق زمان رزرو شده، بلیط رفت و برگشت و هتلی برای اقامت چند روزه در کشوری مثل ترکیه خریداری کنید.

از آنجایی که خیلی از افراد دارای تجربه کافی برای انجام مراحل اخذ ویزای کانادا نبوده، به کردیت کارت بین‌المللی برای پرداخت هزینه‌های جاری دسترسی ندارند و آنچنان از تکمیل بودن مدارک سفر خود مطمئن نیستند،اغلب با ریجکتی ویزای کانادا روبرو می‌شوند.

توصیه میشود که از همان ابتدا تصمیم‌گیری برای اخذ یکی از انواع ویزای کانادا، از مشاوره، ارزیابی و خدمات تخصصی نیلگام برای این امر مهم استفاده کنید.

کارشناسان نیلگام تمامی مراحل این پروسه از جمله ایجاد حساب کاربری، آماده سازی و ترجمه رسمی مدارک ویزا، چک مدارک پشتیبان، دابل چک اطلاعات تکمیلی فرم‌های درخواست ویزا، اپلای ویزا، رزرو وقت سفارت و کارگزاری، پرداخت هزینه ارزی و سایر موارد را گام به گام و به طور کامل انجام داده و تا پایان کار همراه شما هستند.

ویزای کانادا و پیکاپ ویزا با نیلگام

معمولاً توجه نکردن به موارد مهم و البته تاثیرگذاری مثل سابقه سفر کافی، تمکن مالی مناسب و رفع نواقص احتمالی اطلاعات ارائه شده در اسناد ارسالی و تکمیل مدارک پشتیبان، به راحتی موجب رویارویی فرد با ریجکتی و رد درخواست ویزا از سوی کنسولگری می‌شود.

در واقع توجه ویژه به ریزه‌کاری‌ها و نکات مخفی روند اپلای ویزای کانادا، دوری از عجله وانجام هیجانی امور و دسترسی به مواردی نظیر کردیت کارت معتبر موجب می‌شود تا درصد موفقیت یک پرونده به میزان زیادی افزایش یابد؛ مواردی که می‎‌توانید به راحتی با استفاده از خدمات تخصصی ویزای نیلگام از آنها بهره‌مند شوید.

پیکاپ ویزا کانادا

یکی از موارد زمان‌بر و پرهزینه گرفتن ویزای کانادا، نیاز به حضور دوباره در یک کشور دیگر برای دریافت برچسب ویزا از سفارت میباشد.

در واقع زمانی که تمام امور را انجام داده اید و برای انجام بیومتریک به یک کشو مثل کشور ترکیه مراجعه کرده‌اید، باید به ایران بازگردید و با دریافت نتیجه، باز بلیت هواپیما و هتل خریداری کنید و دوباره به کارگزاری کشورکانادا در کشوری که درخواست کرده اید مراجعه نمایید! که پروسه طولانی و هزینه بری خواهد بود.

بهتر است با استفاده از پیکاپ ویزا کانادا در آنکارا و عقد قرارداد با شرکت نیلگام، انجام امور ارائه پاسپورت به کارگزاری vfs در خارج از کشور، پیوست برچسب ویزا و گرفتن پاسپورت به همراه ویزا را بدون نیاز به حضو در یک کشور واسط انجام دهید.

در واقع، شرکت نیلگام با 3 پرواز اختصاصی در طول هفته به آنکارا برای پیکاپ ویزا خیال مسافران کانادا را از نظر زمان و هزینه کاملاً آسوده کرده است.

Nilgam.com

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج